eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CieszynOchrona fizyczna mienia Miejskiego Zarządu Dróg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Cieszyn: Ochrona fizyczna mienia Miejskiego Zarządu Dróg
Numer ogłoszenia: 133205 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg, ul. Liburnia 4, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8582890, fax 033 8582890.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna mienia Miejskiego Zarządu Dróg.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Ochrona fizyczna mienia Miejskiego Zarządu Dróg obejmującego następujący zakres usługi: 1.dbanie o bezpieczeństwo zakładu i jego mienie (budynek biurowy, magazyn, wiaty, sprzęt ciężki, maszyny - położone w Cieszynie przy ul. Liburnia 4), 2.prowadzenie książki wejść i wyjść (wpisy w godzinach 15:30 - 5:30 od poniedziałku do piątku, całodobowo w soboty i w niedziele oraz święta), 3.wydawanie kluczy do biur i innych pomieszczeń, odebranie i przechowywanie, 4.kontrola pojazdów samochodowych wjeżdżających i wyjeżdżających z terenu zakładu ( wpisy w godzinach 15:30 - 5:30 od poniedziałku do piątku, całodobowo w soboty i w niedziele oraz święta), 5.obchód ochranianego obiektu conajmniej raz na godzinę pracy, 6.sprawdzanie czy w pomieszczeniach są pogaszone niepotrzebnie palące się światła oraz czy w pomieszczenia są należycie pozamykane (budynek biurowy, warsztaty, magazyny), 7.nadzór nad systemami alarmowymi, 8.przyjmowanie doraźnych interwencji w celu likwidacji zagrożeń występujących na drogach (dziury, zapadliska, itp.) oraz na terenach zieleni miejskiej (zwalone drzewa, itp, poprzez ustawienie odpowiednich znaków, wygrodzenie taśmą ostrzegawczą, itp. (znaki, pachołki, taśma zostaną przekazane przez MZD), dbanie o czystość w pomieszczeniach portierni i wokół niej, informowanie zleceniobiorców o wszelkich zaistniałych, nieprzewidywalnych sytuacjach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: oferta nie będzie zabezpieczona wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (dalej: Pzp) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta złożona na wzorcowym druku (według załącznika nr 1 do SIWZ); 2. oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 44 ustawy Pzp, w tym art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (według załącznika nr 2 do SIWZ); 3. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenia (według załącznika nr 3 do SIWZ): a. że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu; b. że Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przekupstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo w związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; c. że sąd nie orzekł wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 5. wykaz podwykonawców, jeżeli brali będą udział w realizacji przedmiotu zamówienia (według załącznika nr 4 do SIWZ); 6. zaparafowany na każdej stronie projekt umowy (według załącznika nr 5 do SIWZ); 7.pełnomocnictwo w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia. 8. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, koncesje na świadczenie usług w zakresie ochrony mienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.cieszyn.bip-gov.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg ul. Liburnia 4 43 - 400 Cieszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg ul. Liburnia 4 43 - 400 Cieszyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.