Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Katowice: Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 133164 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93060 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Katowicach, ul. Francuska 38, 40-028 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6070169, faks 032 6070593.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych do Sądu Okręgowego w Katowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w formie wykazu asortymentu zawiera załącznik nr 3do SIWZ. Załącznik ten stanowi integralną część SIWZ. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji innej niż wskazana w spisie spowoduje odrzucenie oferty. 2. Załącznik nr 3 do SIWZ zawiera wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia, Wykonawca może zaoferować materiały biurowe lepszej jakości. 3. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty co najmniej 12 - miesięczną gwarancją, liczoną od dnia dostawy. 4. Wymagane ilości poszczególnych pozycji wykazu są ilościami maksymalnymi i służą do wyliczenia ceny ofertowej brutto. Ostateczne ilości poszczególnych materiałów biurowych, które będą zrealizowane w wyniku niniejszego postępowania będą wynikać z potrzeb Zamawiającego, jednak ich ilość nie będzie mniejsza niż 75% ilości maksymalnych dla każdej pozycji wykazu. 5. Realizacja zamówienia odbywać się będzie etapami tj. nie więcej niż 10 dostaw o wartości nie mniejszej niż 10 % ceny ofertowej. 6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot umowy, zgodnie z zamawianą ilością i rodzajem, na własny koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego na adres: Katowice, ul. Francuska 38,w terminie do 14 dni od daty złożenia zamówienia. 7. Oferowany asortyment musi być oryginalnie zapakowany oraz nieużywany..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LUKA Sp. z o.o., ul. Siemianowicka 7d, 40-301 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52786,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58488,55
Oferta z najniższą ceną: 58488,55 / Oferta z najwyższą ceną: 103536,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie archeologicznych badań wykopaliskowych wraz z opracowaniem wyników badań na trasie inwestycji pn.: Budowa obwodnicy Pradeł w ciągu drogi krajowej nr 78
- Wykonanie robót budowlanych w formule "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" pn.: "Dostosowanie 4 budynków urzędów skarbowych dla osób ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej"
- ROZBIÓRKA I BUDOWA MOSTU NAD POTOKIEM GOŚCIEJÓW W CIĄGU DW 942 W KM 39+509 W M. WISŁA O NR EW. 272, 273.
- Lek onkologiczny - 1 pakiet
- Usługa w postaci przewozu słuchaczy Szkoły Policji w Katowicach na praktyki terenowe w 2024 r. - w okresie od 10 czerwca do 21 czerwca.
- Projekt i budowa budynku archiwum (składnicy akt) wraz z dojazdami, dojściami i parkingami oraz niezbędną infrastrukturą techniczną.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- Dostawa materiałów promocyjnych z ologowaniem w ilości 300 kompletów
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zakup i dostawa artykułów biurowych
- Zakup papieru ksero na wszystkie obiekty Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM - CSW w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.