Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-17
Barczewo: Modernizacja ulicy Zatorze w Barczewie
Numer ogłoszenia: 133116 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo , Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, tel. 089 5148664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.barczewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ulicy Zatorze w Barczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie modernizacji ulicy Zatorze w Barczewie od km 0+000,00 do km 0+398,03. Modernizacja polega na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni i chodnika wraz z korektą 6-ciu zjazdów. W zakres zadania (o czym nie mówi się w projekcie budowlanym) wchodzi także: - rozbiórka odcinka nawierzchni brukowej ulicy Zatorze od km 0+000,00 do km 0+026,00; - rozbiórka odcinka nawierzchni ul. Zatorze z drogowych płyt betonowych o wymiarach (3mx1) od km 0+302,00 do km 0+398,03; - regulacja studzienek zlokalizowanych na istniejącej kanalizacji deszczowej O500mm i sanitarnej O200mm ułożonych w ulicy Zatorze, do wysokości projektowanej rzędnej niwelety drogi; - korekta istniejącego wejścia na teren przepompowni zlokalizowanej na działce nr geodezyjny 9/9, w stosunku do projektowanej rzędnej niwelety drogi; - umieszczenie sześciu wpustów ulicznych, żeliwnych typu ciężkiego 650x450mm w ulicy Zatorze i włączenie ich do istniejących studni kanalizacji deszczowej (lokalizacja studni i przebiegu sieci w ulicy Zatorze wg. załączonych map z geodezyjnego pomiaru powykonawczego - załącznik Nr8 do siwz); wartościowe materiały rozbiórkowe (np. kamienna kostka brukowa, płyty drogowe) wykonawca załaduje, przewiezie i rozładuje na placu zamawiającego, na terenie miasta Barczewa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Kasa Urzędu Miasta nie przyjmuje wpłat. 1. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy na konto Zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem wadium medernizację ulicy Zatorze w Barczewie. b. poręczeniach lub gwarancjach bankowych; c. gwarancjach ubezpieczeniowych; d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), e. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym;
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień (koncesji, zezwoleń, licencji) do wykonania działalności gospodarczej w zakresie upoważniających wykonawcę do ubiegania się o udzielenie i realizację zamówienia będącego przedmiotem niniejszego postępowania. Nie ocenia się spełniania niniejszego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać [załącznik Nr 4 do siwz], że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; wykonał co najmniej 2 roboty budowlane tego rodzaju - budowa, przebudowa drogi/ulicy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej. Łączna długość zmodernizowanych w tym okresie odcinków dróg/ulic nie może być krótsza niż 400m. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują wspólne spełnienie niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia, nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego w siwz.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia magą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, to znaczy, którzy nie podlegają (z mocy art.22 ust.1 i art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) wykluczeniu z powodu nie spełnienia powyższego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia, nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego w siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wskazać [załącznik Nr 3 do siwz], że do wykonania niniejszego zamówienia dysponuje osobą kierownika budowy, posiadającego uprawnienia wykonawcze (bez ograniczeń) do kierowania budową w specjalności drogowej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują wspólne spełnienie niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia, nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego w siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 50 000,- zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto).Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują wspólne spełnienie niniejszego warunku. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana metodą spełnia, nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń wymaganych przez zamawiającego w siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowo-cenowy - [załącznik Nr 2 do siwz]. Pełnomocnictwo do reprezentowania w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. dowód wniesienia wadium (załączony do oferty) zgodnie z art. 45 ust.6 uPzp.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w przypadku dotyczącym terminu jej wykonania gdy właściciel nieruchomości na którą oddziaływuje inwestycja wycofał swoją zgodę na jej realizację.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.barczewo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Barczewo
Plac Ratuszowy 1
11-010 Barczewo
pok. Nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 08:00, miejsce: Gmina Barczewo Plac Ratuszowy 1 11-010 Barczewo pok. Nr1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych
- Dostawa środków ochrony roślin
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Modernizacja boisk Orlik w Gminie Barczewo z podziałem na dwa zadania.
- Rozbudowa budynku socjalnego na potrzeby Klubu Integracji Społecznej w Ramsowie.
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa w Janowie magazynu wraz z garażem dla samochodu ratowniczo - gaśniczego
- Remont drogi dojazdowej do gruntów rolnych Podgaj - Głownin 3048 D
- Modernizacja instalacji c.o. w budynkach gminy
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Brańsku
- "Doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesoły Kogucik" w Cieszkowie - "Aktywne place zabaw 2025" w ramach formuły " zaprojektuj i wybuduj"
- Park Miejski w Gryfowie Śląskim miejscem ochrony przyrody i klimatu w ramach Priorytetu 2 Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku, Działanie 2.10 Ochrona przyrody i klimatu - ZIT
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.