Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Szczecin: Dostawa plotera.
Numer ogłoszenia: 133107 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Morski w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4403423, 4403523, fax 091 4403441.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa plotera..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa plotera (urządzenia wielkoformatowego systemu drukująco-skanującego) gotowego do pracy o minimalnych parametrach technicznych: System drukujący: Metoda drukowania Atramentowy/pigmentowy Rozmiary nośnika A4-A0 max. 60 cali; role 10 - 60 Szybkość drukowania A0 max. 2:30 min.(papier zwykły, tryb szybki) Rozdzielczość drukowania min.2400 x 1200 dpi Dysk twardy min. 80 GB Interfejs USB 2.0, 10 Base -T/100 Base-TX Obsługiwane systemy operacyjne Windows 2000,XP,Vista, Macintosh Obsługiwane nośniki Papier zwykły, papier wysokiej jakości, papier powlekany, papier fotograficzny, folia i papier samoprzylepny Grubość nośnika do 0,08 mm Możliwość wymiany atramentów podczas pracy urządzenia Wyświetlacz LCD Funkcja kalibracji koloru Wydruk bez marginesów Skalowanie Oprogramowanie do integracji systemu umożliwiające kopiowanie dokumentów, skanowanie i wybór nośnika Podstawa Kosz na wydruki Zestaw sterujący (komputerowy): Procesor: min. 3 GHz Pamięć RAM: min. 2 GB HDD 250GB Karta sieciowa Karta graficzna min. 256 MB DDR3 System operacyjny Windows XP Professional Klawiatura Myszka Komplet sterowników do zainstalowania systemu wielkoformatowego Monitor LCD 17 System skanująco - kopiujący: Max.format skanowania A0 Szybkość skanowania cm/sek Kolor 400 dpi 0,42 cm (1.1 sek), Czerń/Biel 400 dpi 5,04 cm (13 sek.) Max. Rozdzielczość 3600 dpi Rozdzielczość optyczna 600 dpi Automatyczne wykrywanie oryginału Podgląd procesu na panelu LCD Skanowanie do pliku Skanowanie do e-mail Dokładność skanowania + - 0,1% + - 1 piksel, kolor 24 bity Kopiowanie wielkoformatowe dokumentów A0 Kontrola koloru - pomiar intensywności światła czerwonego, zielonego, niebieskiego odbitego od oryginału Nieograniczona przez skaner długość skanowania Tryb oszczędzania energii Zaawansowane oprogramowanie do przetwarzania grafiki Podstawa Zestaw tuszy umożliwiający natychmiastową pracę urządzenia (poza zestawem startowym). Szkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzenia nastąpi w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego i trwać będzie minimum 3 dni robocze. Szkolenie będzie odbywało się w godzinach pracy Urzędu w grupach kilkuosobowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.32.35 - Plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.40 - Plotery .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia. 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ: a) o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1,2,3 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. b) o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ - Załącznik nr 1; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje udział Podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art.25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego, jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: jw.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Morski w Szczecinie - Zespół ds. Zamówień Publicznych, pokój nr 110, Plac Batorego 4, 70-207 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa sprzętu i wyposażenia audiowizualnego na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- Opracowanie dokumentacji projektowej sieci kanalizacji sanitarnej do przesyłu ścieków z nieruchomości zlokalizowanych na Wyspie Zielonej i części Kępy Parnickiej w Szczecinie
- Wykonanie instalacji kompensacji mocy biernej w budynkach ZUT w Szczecinie (Roboty budowlane w formule "zaprojektuj i wybuduj").
- Dostawa mikroskopów świetlnych i histopatologicznych dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Kompleksowa organizacja obozu edukacyjno-zawodowego pn. Zawodowy Summer Camp - edycja III i IV
- Dostawa samochodów operacyjmych
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





