eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowowymiana wind

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Legionowo: wymiana wind
Numer ogłoszenia: 133101 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 7840872, faks 022 7742551.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana wind.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dwa dźwigi lewy i prawy, w tym demontaż istniejących dwóch wind, dostawa i montaż 2 szt. nowych wind (dźwigów) osobowych w sześciokondygnacyjnym budynku Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. Sikorskiego 11. Szczegółowy zakres robót określa: 1) projekt wymiany dźwigu lewego i prawego, 2) przedmiary robót, 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wykonawca dokładnie określi, opisze w swojej ofercie podstawowe dane techniczne urządzeń, które wymagane są w projekcie wymiany dźwigu (wypełnić załącznik do oferty, arkusz informacji techniczno-eksploatacyjnej). W przypadkach nieujętych w specyfikacji obowiązują polskie normy. Przy dostawie wind należy stosować dyrektywy Parlamentu Europejskiego: - 95/16/WE wprowadzoną do prawa polskiego rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 8 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz. U. Nr 263, poz. 2198), - 2004/108/WE wprowadzona do prawa polskiego przez ustawę z dnia 13 kwietnia 2007 r. o kompatybilności elektromagnetycznej (Dz. U. Nr 82, poz. 556). Złom z zdemontowanych wind Wykonawca przekaże do najbliżej składnicy złomu od siedziby Zamawiającego, a uzyskane środki finansowe przekaże niezwłocznie na rachunek bankowy Zamawiającego. Całkowity czas przestoju (unieruchomienia) jednej windy nie może przekroczyć 48 godzin w trakcie wykonywanych prac. Okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 lata od daty przekazania wykonanych prac zamawiającemu na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. Wykonawca w ofercie przetargowej określi zasady gwarancji dźwigów i rękojmi wykonanych prac. W zadeklarowanym okresie gwarancji i rękojmi wind osobowych do obowiązków Wykonawcy należy przeprowadzanie przeglądów technicznych i niezbędnej konserwacji. Wykonawca podczas odbioru końcowego przekaże Zamawiającemu kody źródłowe oprogramowania i wszystkie moduły konfiguracyjne stosowane w dźwigu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7.000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymienili lub zamontowali windę (dźwig osobowy) lub roboty o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia zrealizowali przynajmniej jedną pracą polegającą na wymianie lub montażu, co najmniej jednej windy osobowej w szybie windowym budynku użyteczności publicznej o min. 6 przystankach, 3) wykażą się dysponowaniem co najmniej jednej osoby do sprawowania samodzielnej funkcji kierownika budowy, posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4) posiadają polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy a członkowie łącznie spełniali warunki określone w ust. 1 pkt 2-3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót montażowych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie zrealizowali, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, (montaż, wymiana dźwigu osobowego) lub roboty o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia w tym przynajmniej jedną pracą polegającą na wymianie lub montażu, co najmniej jednej windy osobowej w szybie windowym budynku użyteczności publicznej o min. 6 przystankach, c) kserokopia uprawnień co najmniej jednej osoby przewidzianej do sprawowania samodzielnej funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i będącej członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa, d) wykaz osób Wykonawcy montujących dźwigi, e) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości sumy gwarancyjnej minimum 100.000 złotych, f) kserokopia polecenia przelewu wadium lub informacja o wniesionej formie wadium, g) parafowany przez Wykonawcę wzór umowy, h) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, i) kosztorys ofertowy, j) podstawowe dane techniczne zaoferowanych urządzeń, które wymagane są w projekcie wymiany dźwigu opracowane przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin gwarancji i rękojmi - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-legionowski.pl zakładka przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, sekretariat na IV piętrze w pokoju nr 419 w cenie 50,00 PLN po uprzednim uzgodnieniu tel. (022) 784 08 72 lub (022) 764 04 04.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria na parterze Starostwa Powiatowego w Legionowie ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.