eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceROZBIÓRKA NIE UŻYTKOWANEGO, POZOSTAWIONEGO BEZ NADZORU I ZBEZPIECZENIA TRZYKONDYGNACYJNEGO BUDYNKU PRZY UL. FRANCUSKIEJ 261, W KATOWICACH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Katowice: ROZBIÓRKA NIE UŻYTKOWANEGO, POZOSTAWIONEGO BEZ NADZORU I ZBEZPIECZENIA TRZYKONDYGNACYJNEGO BUDYNKU PRZY UL. FRANCUSKIEJ 261, W KATOWICACH.
Numer ogłoszenia: 133095 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Katowicach, Rynek 13, 40-003 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2536431, fax 032 2536430.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinb.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBIÓRKA NIE UŻYTKOWANEGO, POZOSTAWIONEGO BEZ NADZORU I ZBEZPIECZENIA TRZYKONDYGNACYJNEGO BUDYNKU PRZY UL. FRANCUSKIEJ 261, W KATOWICACH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbiórką nie użytkowanego pozostawionego bez nadzoru i zabezpieczenia trzykondygnacyjnego budynku przy ul. Francuskiej 261 w Katowicach wg nakazu rozbiórki wydanego decyzją Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Katowicach. Budynek przy Francuskiej 261 jest trzykondygnacyjnym obiektem z podpiwniczeniem, wybudowany sposobem tradycyjnym w konstrukcji murowanej (ściany z cegły, stropy ceramiczne), o wym.: dł.~30 m, szer.~12 m, wys.~11 m. Budynek zdewastowany przez dziką rozbiórkę (wykuto wszystkie elementy stalowe, np.: belki nadprożowe osłabiając filary, międzyokienne, instalację wod-kan i ościeżnice drzwiowe oraz usunięto: strop nad parterem i część ścian parteru)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; warunek będzie spełniony jeżeli: a) z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia oraz będzie wynikało z tego dokumentu, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono likwidacji, z wyjątkiem sytuacji kiedy wykonawca po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; b) do oferty będą załączone dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, warunek będzie spełniony jeżeli: a) Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych dotyczącego udziału w postępowaniu - wzór dokumentu podany przez Zamawiającego załączony jest do SIWZ, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony jeżeli: a) Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych dotyczącego udziału w postępowaniu - wzór dokumentu podany przez Zamawiającego załączony jest do SIWZ, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 22 ust.1 pkt. 4. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawcy złożą stosowne oświadczenie wg wzoru podanego przez Zamawiającego 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 4. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca załączy do oferty następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty uprawniające kierownika budowy i kierowników robót do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalnościach odpowiadających przedmiotowi zamówienia oraz będą załączone zaświadczenia, że są oni aktualnymi członkami Izby Inżynierów Budownictwa i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie pełnionej funkcji, 3) Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty. 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. 5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, przy czym w przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa odpowiednią informację. 6) kosztorys ofertowy, sporządzony na zasadach określonych przez Zamawiającego, 7) oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu wynikającego z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wzór dokumentu załączony jest do SIWZ, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. ppkt 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. ppkt 1) i 2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 4. stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez wykonawcę. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. ppkt 1), 2), 3), 4), 5) i w pkt 4., są składane w oryginale lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę w nw. sposób. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentu powinien być on opatrzony przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu 9. Na kserokopii dokumentu Wykonawca winien zamieścić zapis: za zgodność z oryginałem oraz datę i czytelny podpis lub parafkę i pieczątkę imienną. Kserokopie dokumentów potwierdzone w inny sposób niż wyżej opisany, zostaną uznane za niezgodne ze SIWZ i będzie to przyczyną odrzucenia oferty. 10. Zamawiający wezwie wykonawców zgodnie z art. 26 ust.3 upzp, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinb.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, 40-003 Katowice, Rynek 13 w pokoju nr 514 (sekretariat).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, 40-003 Katowice, Rynek 13 w pokoju nr 514 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.