Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-27
Ostróda: DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBSŁUGI KLIENTA ORAZ SYSTEMU
KSIĘGOWO - KADROWEGO DLA ŻEGLUGI OSTRÓDZKO ELBLĄSKIEJ SP. Z O.O.
WRAZ ZE SPRZĘTEM
Numer ogłoszenia: 133058 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp. z o.o. , ul. Grunwaldzka 49, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 646 42 46, faks 89 646 42 46.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU OBSŁUGI KLIENTA ORAZ SYSTEMU KSIĘGOWO - KADROWEGO DLA ŻEGLUGI OSTRÓDZKO ELBLĄSKIEJ SP. Z O.O. WRAZ ZE SPRZĘTEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznego systemu obsługi klienta oraz systemu ksiegowo-kadrowego dla Żeglugi Ostródzko-Elbląskiej : A. System rezerwacji i sprzedaży 1. moduł Sprzedaż - część systemu umożliwiająca wykonania wszelkich operacji związanych z obsługą zakupu biletów i towarów przez klienta, 2. moduł Administracja - część systemu umożliwiająca konfigurację całego systemu, 3. moduł Rezerwacja - część systemu umożliwiająca obsługę rezerwacji miejsc, 4. moduł Kontrola biletów - część systemu umożliwiająca sprawdzenie poprawności biletów przy wejściu do obiektu, 5. moduł Internet - moduł umożliwiający rezerwację biletów przez internet, 6. opcja Eksport danych - opcja umożliwiająca przygotowanie danych o wystawionych dokumentach sprzedaży w taki sposób, aby możliwe było ich odczytanie w systemie finansowo-księgowym Zlecającego. B. System księgowo - kadrowy 1) moduł Księga Handlowa - winien umożliwiać prowadzenie pełnej księgowości zgodnie i w oparciu o Ustawę o rachunkowości; 2) moduł Kasa/Bank - zawierać kompletne dane o ruchu środków pieniężnych w przedsiębiorstwie w postaci bieżących analiz wpływów i wydatków oraz precyzyjnych prognoz przepływu środków pieniężnych; 3) moduł Płace i Kadry - do obsługi działu kadrowo-płacowego musi być w pełni zintegrowany z programem Płatnik 4) moduł Środki trwałe - powinien pozwalać na kompleksową obsługę gospodarowania środkami trwałymi, wartościami niematerialnymi i prawnymi, czy też wyposażeniem dodatkowym C.Dostawa sprzętu zgodnie z SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik Nr 2 do siwz,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie: Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał co najmniej dwie usługi wdrożenia lub wdrożenia wraz z dostawą sprzętu na kwotę co najmniej 90 000 zł netto. Usługi dostawy i wdrożenia oprogramowania oraz dostawy sprzętu komputerowego w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, winny być wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (dotyczy zarówno Modułu A oraz Modułu B).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi być autoryzowanym sprzedawcą producenta oprogramowania finansowo-księgowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, w skład którego wejdą co najmniej: kierownik i 2 pracowników. Wszystkie 3 osoby powinny mieć wykształcenie wyższe informatyczne; co najmniej 2 osoby z ww. zespołu powinny być autoryzowanymi serwisantami producenta dostarczanych urządzeń fiskalnych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadanie polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, do kwoty minimum 50 000 zł. Spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie ocenione na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów, o których mowa w § 6 pkt 1 siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Podpisana i wypełniona oferta - zał. nr 1do SIWZ; c) Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zegluga.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp.z o.o. w Ostródzie
ul. Mickiewicza 9a
14-100 Ostróda
pok. 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Żegluga Ostródzko-Elbląska Sp.z o.o. w Ostródzie ul. Mickiewicza 9a 14-100 Ostróda pok. 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Uruchomienie e-usługi elektronicznego systemu rezerwacji i sprzedaży biletów na rejsy Żeglugi Ostródzko - Elbląskiej, oraz zapewnienie sprawnego działania w zakresie back-office, jak i front-office i obsługi współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych na 2025 rok
- Dostawa 75 ton węgla kamiennego typu orzech
- SPORZĄDZENIE STUDIUM WYKONALNOŚCI WRAZ ZE SKOMPLETOWANIEM DOKUMENTÓW DO WNIOSKU DLA PROJEKTU
- BUDOWA HALI MAGAZYNOWO- GARAŻOWEJ PRZY JEDNOSTCE RATOWNICZO- GAŚNICZEJ W MORĄGU NA POTRZEBY OBRONY CYWILNEJ I OCHRONY LUDNOŚCI
- Porządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w m. Grabin - Grabinek
- PRZEBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU PRZEDSZKOLA NR 1 W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie subskrypcji licencji i wsparcia dla środowiska skanera podatności Tenable lub zapewnienie równoważnego środowiska
- Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Wyrzysk
- Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Międzyrzeckim, realizowane w ramach Grantu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC), nr naboru FERC.02,02-CS.01-001/23
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.91.2025
- Utworzenie e - usług publicznych do zarządzania infrastrukturą drogową i organizacją ruchu wraz z budową systemu. Zadanie 3 - zakup sprzętu
- "Dostawa licencji do urządzeń Cisco Firepower w celu przedłużenia usług wsparcia technicznego"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.