eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaświadczenie eksperckiego wsparcia informatycznego na etapie realizacji i wdrożenia przez GDDKiA elementów zarządzania bezpieczeństwem informacji w ramach projektu pn. Składniki Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SSZBI).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-19

Warszawa: świadczenie eksperckiego wsparcia informatycznego na etapie realizacji i wdrożenia przez GDDKiA elementów zarządzania bezpieczeństwem informacji w ramach projektu pn. Składniki Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SSZBI).
Numer ogłoszenia: 133003 - 2012; data zamieszczenia: 19.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad , ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 375 86 21, faks (022) 375 86 21, 3758803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie eksperckiego wsparcia informatycznego na etapie realizacji i wdrożenia przez GDDKiA elementów zarządzania bezpieczeństwem informacji w ramach projektu pn. Składniki Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SSZBI)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie eksperckiego wsparcia informatycznego na etapie realizacji i wdrożenia przez GDDKiA elementów zarządzania bezpieczeństwem informacji w ramach projektu pn. Składniki Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SSZBI), opisanego w dokumencie Opis Projektu technicznego SSZBI (stanowiącym Załącznik do Rozdziału II SIWZ). Wsparciem eksperckim zostaną objęte trzy elementy zarządzania bezpieczeństwem informacji w postaci: - zarządzania kopiami bezpieczeństwa, - zarządzania siecią, - przebudowy serwerowni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.70.00 - Usługi doradcze w zakresie bezpieczeństwa 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 72.22.23.00 - Usługi w zakresie technologii informacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy BGK 95 1130 1017 0020 1172 7820 0010 3. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 0/100 ). 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 5. Wykonawca utraci wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy najpóźniej w dniu podpisania Umowy. 9. Wartość zabezpieczenia należytego wykonania umowy wyniesie 5 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 10. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do formularza Oferta.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 projekty doradcze, których przedmiotem było: wsparcie Zleceniodawcy przy przygotowaniu i/lub budowie systemu informatycznego lub wykonanie usługi o charakterze zaprojektowania systemu informatycznego, przy czym każdy z wykonanych projektów doradczych spełniał następujące wymagania: - jego wartość wynosiła co najmniej 300.000,00 PLN netto, - był realizowany dla jednostki administracji publicznej lub jednostki samorządu terytorialnego lub sejmu lub senatu lub sądów lub trybunałów, oraz potwierdzą, że usługi te wykonane zostały należycie (np. referencje).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do formularza Oferta.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • POTENCJAŁ KADROWY Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tzn. zespołem ekspertów w liczbie zapewniającej terminowe i prawidłowe wykonanie zamówienia, w którego skład wchodzą co najmniej: a) Ekspert 1 - Kierownik Projektu, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie doradczym realizowanym w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), którego przedmiotem było: wsparcie Zleceniodawcy przy przygotowaniu i/lub budowie systemu informatycznego lub wykonanie usługi o charakterze zaprojektowania systemu informatycznego, przy czym wykonany projekt doradczy spełniał następujące wymagania: jego wartość wynosiła co najmniej 300.000,00 PLN netto oraz był realizowany dla jednostki administracji publicznej lub jednostki samorządu terytorialnego lub sejmu lub senatu lub sądów lub trybunałów; - znajomość metodyki PRINCE2 na poziomie Practitioner. b) Ekspert 2 - Główny Architekt, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe techniczne (dopuszczalne informatyczne); - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji osoby odpowiedzialnej za opracowanie lub doradzanie w opracowaniu architektury systemu informatycznego w co najmniej 2 projektach doradczych realizowanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), których przedmiotem było: wsparcie Zleceniodawcy przy przygotowaniu i/lub budowie systemu informatycznego lub wykonanie usługi o charakterze zaprojektowania systemu informatycznego, przy czym każdy z wykonanych projektów doradczych spełniał następujące wymagania: jego wartość wynosiła co najmniej 300.000,00 PLN netto oraz był realizowany dla jednostki administracji publicznej lub jednostki samorządu terytorialnego lub sejmu lub senatu lub sądów lub trybunałów; - znajomość metodyki TOGAF (The Open Group Architecture Framework). c) Ekspert 3 - Główny Analityk, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji Głównego analityka w co najmniej 2 projektach doradczych realizowanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), których przedmiotem było: wsparcie Zleceniodawcy przy przygotowaniu i/lub budowie systemu informatycznego lub wykonanie usługi o charakterze zaprojektowania systemu informatycznego, przy czym każdy z wykonanych projektów doradczych spełniał następujące wymagania: jego wartość wynosiła co najmniej 300.000,00 PLN netto oraz był realizowany dla jednostki administracji publicznej lub jednostki samorządu terytorialnego lub sejmu lub senatu lub sądów lub trybunałów. d) Ekspert 4 - Specjalista ds. Jakości, posiadający łącznie: - wykształcenie wyższe; - doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji osoby odpowiadającej za zapewnienie jakości w projekcie lub wykonanie testów w co najmniej 2 projektach doradczych realizowanych w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania), których przedmiotem było: wsparcie Zleceniodawcy przy przygotowaniu i/lub budowie systemu informatycznego lub wykonanie usługi o charakterze zaprojektowania systemu informatycznego, przy czym każdy z wykonanych projektów doradczych spełniał następujące wymagania: jego wartość wynosiła co najmniej 300.000,00 PLN netto oraz był realizowany dla jednostki administracji publicznej lub jednostki samorządu terytorialnego lub sejmu lub senatu lub sądów lub trybunałów; - znajomość ITIL (Information Technology Infrastructure Library); - znajomość metodyk z zakresu testowania oprogramowania stworzonych przez organizacje ISEB (International Systems Examination Board) lub ISTB (International Systems Testing Board). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do formularza Oferta.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3. Dowód wniesienia wadium. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 5. Wykaz wykonanych zamówień, zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do formularza Oferta oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane należycie (np. referencje). 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w pkt III.3.4. Potencjał kadrowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do formularza Oferta (Potencjał kadrowy). 7. Dokumenty, o których mowa w pkt III.4.3.1) lub zastępujący je dokument, o którym mowa w pkt III.4.3.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: -- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.2) - albo odpowiadające im określone w pkt III.4.3.1) i pkt III.4.3.2)., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; -- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; -- warunki określone w pkt III.3. 2) musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Wartość merytoryczna - 30
  • 3 - Liczba dodatkowych godzin doradztwa - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl zakładka: zamówienia publiczne - poniżej progów unijnych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59, pok. 326.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2012 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, 00-848 Warszawa, ul. Żelazna 59, Kancelaria III piętro, pokój nr 309..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Usługa będzie finansowana ze środków budżetowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad.. 2. Wartości podane w dokumencie, o którym mowa w pkt 7.2.2. SIWZ oraz w pkt III.3.2) ogłoszenia w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego w pkt 6.2. 2) SIWZ będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego niniejszego postępowania.. 3. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w dniu, w którym upływa termin składania ofert, o godzinie 11.15.. 4. Formą porozumiewania się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia oraz postępowania odwoławczego jest forma pisemna lub faksem - nie dopuszcza się formy elektronicznej. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę pisemnie lub faksem faktu otrzymania każdej informacji przekazanej faksem, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego informacji. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, protesty oraz informacje przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść jest czytelna dotarła do Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu - w godzinach pracy urzędu 8.15 - 16.15. Osoby do kontaktu oraz nr faksu Zamawiającego: Pan Dariusz Chojnacki tel. 022 375-87-28; faks: 022 375 86 21. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się wykorzystanie 4.072 godzin wsparcia eksperckiego w okresie jednego roku od dnia zawarcia umowy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.