eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WładysławowoRozbudowa oczyszczalni ścieków w Swarzewie- część mechaniczna linii ściekowej



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Władysławowo: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Swarzewie- część mechaniczna linii ściekowej
Numer ogłoszenia: 132994 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "Swarzewo", ul. Władysławowska 84, 84-120 Władysławowo, woj. pomorskie, tel. 058 6741508, fax 058 6741569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzewo.intermedia.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka wodna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Swarzewie- część mechaniczna linii ściekowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w Swarzewie- część mechaniczna linii ściekowej. Rozbudowa ma na celu przygotowanie części mechanicznej oczyszczalni do przyjęcia i prawidłowego mechanicznego oczyszczania zakładanych perspektywicznych ilości ścieków Qdśr=18 000 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 50.000,00 zł. Słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest dysponowanie co najmniej niżej wymienionymi specjalistami, posiadającymi co najmniej niżej wymienione kwalifikacje, którzy planowani są do wykonywania zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia: a) kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z prawem budowlanym, b) specjalista sanitarny - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji i sieci sanitarnych zgodnie z prawem budowlanym, c) specjalista elektryk - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych zgodnie z prawem budowlanym. Wymagane jest udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej jednej roboty budowlano- montażowej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym na oczyszczalni ścieków w trakcie jej eksploatacji. Wymagane jest udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej jednej konstrukcji żelbetowej, gdzie wymagane było zastosowanie jednorazowo co najmniej 100 m3 żelbetu; 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.500.000 zł dla przedsięwzięcia będącego przedmiotem zamówienia. 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 4) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 5) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy; - dowód wniesienia wadium - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlano- montażowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na oczyszczalni ścieków w trakcie jej eksploatacji, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat konstrukcji żelbetowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, gdzie wymagane było zastosowanie jednorazowo co najmniej 100 m3 żelbetu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że konstrukcje te zostały wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 1.500.000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swarzewo.intermedia.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego- sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 12:00, miejsce: siedziba zamawiającego- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga aby oferent wykonując zamówienie w części finansowanej przez Ekofundusz korzystał z dostawców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegi i/lub krajów Unii Europejskiej. Część zamówienia finansowana przez Ekofundusz: - wielofunkcyjne urządzenie Ro5 firmy HUBER (lub równoważne) z płuczką i przenośnikami - 2 kpl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.