Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Poznań: mycie okien i powierzchnii szklanych
Numer ogłoszenia: 132977 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, fax 061 8294012.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: mycie okien i powierzchnii szklanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia jest mycie okien w obiektach uniwersyteckich. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Pakiety nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w pakiecie częściowym zostaną odrzucone. 3.2.Wykonawca zobowiązany jest do umycia szyb z dwóch stron, ram okiennych, ościeżnic, parapetów, klamek. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia prac w terminie siedmiu dni licząc od daty zgłoszenia konieczności mycia okien. Mycie okien i powierzchni szklanych będzie wykonywało jednocześnie minimum pięciu pracowników Wykonawcy w każdym obiekcie. Mycie okien i powierzchni szklanych w jednym obiekcie musi zostać zakończone w ciągu jednego miesiąca licząc od dnia podjęcia prac. Wykonawca zobowiązany jest do używania środków przeznaczonych do mycia szyb. Mycie okien w większości odbywało się będzie w okresie kwiecień-maj oraz wrzesień-październik. 3.3.Przedmiot zamówienia podzielono na 2 pakiety: Pakiet I - przedmiotem zamówienia jest umycie okien, powierzchni szklanych oraz elewacji w budynkach Collegium Polonicom, ul. T. Kościuszki 1, 69-100 Słubice. Mycie okien i powierzchni szklanych obejmuje następujące powierzchnie: a) część A1 okna 839 m2, ściany kurtyna zewnętrzna -953 m2, razem 1792 m2, b)część A2 okna 655,48 m2, ściany kurtyna zewnętrzna -673,87 m2, kopuła - 28,85 m2, szyby skośne - 133, 82 m2, wew. Kurtyna przy wejściu 28,98, razem -1521 m2, c)biblioteka okna 371,07 m2, kurtyna zewnętrzna 923,41 m2, ścianki wewnętrzne - 238,48 m2, razem 1532,96 m2. Mycie w/w powierzchni wykonywane będzie raz w roku. Mycie elewacji budynku obejmuje: mycie powierzchni z ceramiki (Ceramika Keraion - 7609 m2, mycie powierzchni z klinkieru (1622 m2), mycie powierzchni z blachy nierdzewnej (336 m2), mycie podcieni PCV (369 m2). Razem powierzchnia elewacji budynku 9936 m2. Elewacja umyta zostanie jeden raz w trakcie obowiązywania umowy. Pakiet II. Przedmiotem zamówienia jest umycie okien w auli Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego w Kaliszu przy ul. Przemysłowej 1A. Usługa obejmuje umycie okien, oraz zdjęcie i zawieszenie firan. Praca na wysokości. Powierzchnia okien do umycia 80 m2. Mycie okien odbywało się będzie raz w roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.72.20.00 - Usługi czyszczenia okien Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełnią następujące warunki i wymogi: złożą ofertę, wycenią wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z tytułu prowadzenia działalności w zakresie stanowiącym przedmiot zamówienia na sumę 50 000 zł. dla każdego pakietu. W przypadku składania oferty na kilka pakietów wykonawca musi posiadać ubezpieczenie na kwotę stanowiącą iloczyn 50 000 zł. i liczby pakietów na które składa ofertę, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagany dokument potwierdzający spełnianie warunków i wymogów: oferta /na każdy pakiet osobna/, formularz cenowy, /na każdy pakiet osobny/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu/na każdy pakiet osobne/,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.amu.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UAM, ul. H. wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UAM, ul. H. wieniawskiego 1, 61-712 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - przedmiotem zamówienia jest umycie okien, powierzchni szklanych oraz elewacji w budynkach Collegium Polonicom, ul. T. Kościuszki 1, 69-100 Słubice. Mycie okien i powierzchni szklanych obejmuje następujące powierzchnie: a) część A1 okna 839 m2, ściany kurtyna zewnętrzna -953 m2, razem 1792 m2, b)część A2 okna 655,48 m2, ściany kurtyna zewnętrzna -673,87 m2, kopuła - 28,85 m2, szyby skośne - 133, 82 m2, wew. Kurtyna przy wejściu 28,98, razem -1521 m2, c)biblioteka okna 371,07 m2, kurtyna zewnętrzna 923,41 m2, ścianki wewnętrzne - 238,48 m2, razem 1532,96 m2. Mycie w/w powierzchni wykonywane będzie raz w roku. Mycie elewacji budynku obejmuje: mycie powierzchni z ceramiki (Ceramika Keraion - 7609 m2, mycie powierzchni z klinkieru (1622 m2), mycie powierzchni z blachy nierdzewnej (336 m2), mycie podcieni PCV (369 m2). Razem powierzchnia elewacji budynku 9936 m2. Elewacja umyta zostanie jeden raz w trakcie obowiązywania umowy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet II. Przedmiotem zamówienia jest umycie okien w auli Wydziału Pedagogiczno - Artystycznego w Kaliszu przy ul. Przemysłowej 1A. Usługa obejmuje umycie okien, oraz zdjęcie i zawieszenie firan. Praca na wysokości. Powierzchnia okien do umycia 80 m2. Mycie okien odbywało się będzie raz w roku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.72.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia wnętrz budynku Centrum Administracyjno-Edukacyjnego Ogrodu Dendrologicznego Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Usługa kolokacji sprzętu w ramach Data Center - Centrum Przetwarzania Danych
- TPm-97/25 Modernizacja i rozbudowa systemów AV w salach dydaktycznych w budynku Centrum Stomatologii Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Przeprowadzenie szkoleń dla pracowników AWF w Poznaniu w ramach realizacji projektu pn. "Od Startu do Dyplomu AWF - Kompleksowy Program Przeciwdziałania Dropout w AWF w Poznaniu"
- zakup fortepianu koncertowego klasy mistrzowskiej
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie oświetlenia parkowego na terenie Miasta Poznania
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47.
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2026 r.
- "Usługa sprzątania budynków Sądu Okręgowego w Elblągu, Sądu Rejonowego w Działdowie i w Nowym Mieście Lubawskim " 2026-2027, 12 miesięcy
- "Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie"
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymywania w czystości budynku wraz z terenem przyległym do budynku Sądu Rejonowego w Brodnicy
- Usługi sprzątania budynku biurowego Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Radomiu - w roku 2026
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





