eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wyposażenia specjalnego dla psów służbowych jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego w ilościach i asortymencie określonym w załączniku numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Wrocław: Dostawa wyposażenia specjalnego dla psów służbowych jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego w ilościach i asortymencie określonym w załączniku numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Numer ogłoszenia: 132866 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul. Muzealna 2/4, 50-035 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax (071) 782 41 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia specjalnego dla psów służbowych jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego w ilościach i asortymencie określonym w załączniku numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia specjalnego dla psów służbowych jednostek organizacyjnych Policji województwa dolnośląskiego w ilościach i asortymencie określonym w załączniku numer 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 niżej wymienionych części: Część I: dostawa kagańców, obroży, smyczy, linek z karabińczykiem i szorek parcianych - załącznik numer 1a do SIWZ, Część II: dostawa pejcza skórzanego do pobudzania, gryzaków, rękawów, nakładek na rękawy- załącznik numer 1b do SIWZ, Część III: dostawa kostiumów do pełnego gryzienia - załącznik numer 1c do SIWZ, Część IV: dostawa toreb przewodników psów - załącznik numer 1d do SIWZ, Część V: dostawa grzebieni metalowych, szczotek z włosia, aportów drewnianych, piłek z lanej gumy i misek ze stali nierdzewnej- załącznik numer 1e do SIWZ,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 19.20.00.00 - Wyroby skórzane, torby bagażowe oraz wyroby rymarskie Kod CPV wg słownika 2008: 18.90.00.00 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby Oryginalny kod CPV: 17.24.00.00 - Różne wyroby powroźnicze, linowe, szpagatowe i sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.54.00.00 - Różne wyroby powroźnicze, linowe, szpagatowe i sieciowe Oryginalny kod CPV: 17.22.11.10 - Plecaki Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.11.00 - Plecaki 25.34.00.00 - 25.34.00.00 Oryginalny kod CPV: 27.34.00.00 - Drut i różne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 44.33.30.00 - Drut Oryginalny kod CPV: 36.67.51.00 - Grzebienie Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.16.20 - Grzebienie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 -9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy winnni złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niżej wymienione dokumenty: I. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda następujących dokumentów : a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( dot. podmiotów zbiorowych), - Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a, c składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (przepisy pkt 1 i 2 dotyczące okresów z którymi wiąże się aktualność dokumentów stosuje się odpowiednio).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Muzealna 2/4 (wejście od ul. Podwale 31/33) 50-035 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Muzealna 2/4 (wejście od ul. Podwale 31/33) - Punkt Obsługi Klienta 50-035 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kagańców, obroży, smyczy, linek z karabińczykiem i szorek parcianych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kagańców, obroży, smyczy, linek z karabińczykiem i szorek parcianych w ilościach okreslonych w załączniku numer 1a do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.34.00.00-0, 17.24.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pejcza skórzanego do pobudzania, gryzaków, rękawów, nakładek na rękawy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pejcza skórzanego do pobudzania, gryzaków, rękawów, nakładek na rękawyw ilościach określonych w załączniku numer 1b do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.20.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kostiumów do pełnego gryzienia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kostiumów do pełnego gryzienia - 7 sztuk..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.20.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa toreb przewodników psów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa toreb przewodników psów - 20 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.11.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa grzebieni metalowych, szczotek z włosia, aportów drewnianych, piłek z lanej gumy i misek ze stali nierdzewnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grzebieni metalowych, szczotek z włosia, aportów drewnianych, piłek z lanej gumy i misek ze stali nierdzewnej w ilościach określonych w załączniku numer 1e do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.51.00-4, 25.00.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.