eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyrzysk › Wymiana stolarki otworowej w budynkach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wyrzysku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Wyrzysk: Wymiana stolarki otworowej w budynkach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wyrzysku
Numer ogłoszenia: 132793 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. 22 Stycznia 41, 89-300 Wyrzysk, woj. wielkopolskie, tel. 067 2862622, faks 067 2862463.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalwyrzysk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki otworowej w budynkach Zespołu Opieki Zdrowotnej w Wyrzysku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki otworowej okiennej i drzwiowej, dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowią: załącznik do SIWZ, projekt budowlany wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, zestawienia stolarki otworowej dla poszczególnych obiektów Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2400,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego lub osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 p.z.p. i spełniają warunki art. 22 p.z.p.; 5. zaakceptują wszystkie warunki określone w niniejszej specyfikacji wraz ze wzorem umowy. 6. posiadają ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji złożonych w dokumentach i oświadczeniach o których mowa w rozdziale VI SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 i art. 24 p.z.p., który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 p.z.p., wystawioną nie wcześniej aniżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 p.z.p., wystawioną nie wcześniej aniżeli 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy przedmiotów zbiorowych, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary ( Dz.U. Nr 197 poz. 1661); 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej aniżeli 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych przez Wykonawcę zamówień porównywalnych pod względem wielkości i wartości do niniejszego zamówienia, realizowanych w okresie ostatnich 3 lat, z podaniem: nazwy zleceniodawcy, zakresu i wartości robót oraz daty i miejsca wykonania wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie; 7. polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8. oświadczenie o ewentualnych podwykonawcach i przewidywanym zakresie prac, które zostaną im zlecone z podaniem nazwy podwykonawcy oraz rodzaju i wartości zlecanych robót. 9. w przypadku zlecenia prac podwykonawcom do oferty należy dołączyć dokumenty wykazane w pkt od 1.2 do 1.7 dotyczące podwykonawców; 10. w przypadku wykonywania całości prac we własnym zakresie należy złożyć oświadczenie, iż Wykonawca nie będzie zlecał żadnych prac podwykonawcom; 11. dokumenty potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanej stolarki otworowej z wymaganiami określonymi w SIWZ, 12. dowód wniesienia wadium..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szpitalwyrzysk.com/przetargi/budowlane.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 89-300 Wyrzysk, ul. 22 Stycznia 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 89-300 Wyrzysk, ul. 22 Stycznia 41, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.