eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-LeszczynyModernizacja Ośrodka Zdrowia w Czerwionce - II etap.



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Czerwionka-Leszczyny: Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Czerwionce - II etap.
Numer ogłoszenia: 132717 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Czerwionka-Leszczyny, ul. Parkowa 9, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 032 4295911, 4318105, fax 032 4311760, 4318105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwionka-leszczyny.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Ośrodka Zdrowia w Czerwionce - II etap..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Ośrodka Zdrowia w Czerwionce - II etap. Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności następujący zakres rzeczowy : a) wymiana stolarki drzwiowej pom. III p. - druga klatka schodowa, b) montaż drzwi o klasie p.poż. EL 30 i EL 60 - druga klatka schodowa, c) roboty rozbiórkowe, tynkarskie związane z wymianą drzwi, d) zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych i wykonanie z płytek gresowych III piętro druga klatka schodowa, e) wykonanie gładzi gipsowych i roboty malarskie w części pomieszczeń i w drugiej klatce schodowej po stronie prawej, f) wykonanie wentylacji szybu windy i zabudowa wentylatora kanałowego, g) zabudowanie kratek nawiewnych w drzwiach wejściowych do pomieszczeń WC spełniających warunek 0,0222 m2 zgodnie z paragrafem 79 ust. 1 R.M.I, h) wykonanie instalacji wodociągowej p.poż i zabudowa skrzynek hydrantowych i) wymiana kabli zasilających RTG, j) wymiana instalacji elektrycznej - klatka schodowa prawa strona, k) wykonanie systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru, l) wykonanie przegród ogniochronnych kl. odporności El 120, ł) uzyskanie pozytywnej opinii dot. użytkowania przebudowanej części Przychodni takich organów państwowych jak: PIP, PSP, Sanepid, Ochrona Środowiska oraz innych wymaganych przepisami prawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.12.00 - Kładzenie glazury Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Oryginalny kod CPV: 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.23 - Wykonywanie pokładów Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 05.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie 3.500,00 zł w terminie do dnia 5.09.2007 r. godz. 10.30..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotowej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy -Prawo Zamówień Publicznych). Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku oferty składanej wspólnie (przez konsorcjum), Zamawiający dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków (konsorcjum). Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w pkt. 1,3,4,5 przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków (konsorcjum). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi w oparciu o oświadczenia lub dokumenty złożone przez Wykonawców wymienione niżej w Informacji o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie będą ubiegać się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami (tekst jednolity z 2006 r. Dz. U. Nr 164 poz.1163 z. późn. zm), 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz ważniejszych wykonanych zadań w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonywania. Wykaz powinien zawierać dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający zastrzega sobie, że należy się wykazać wykonaniem w ciągu okresu jak wyżej łącznie następującymi zadaniami: 1)minimum jednym zadaniem obejmującym swym zakresem wykonanie robót remontowo budowlanych o wartości równej lub większej niż 80% ceny ofertowej netto dla tej branży w budynkach użyteczności publicznej oraz 2)minimum jednym zadaniem obejmującym swym zakresem wykonanie instalacji i sygnalizacji przeciwpożarowych o wartości równej lub większej niż 80% ceny ofertowej netto dla tej branży w budynkach użyteczności publicznej. Zamawiający wykluczy z postępowania i odrzuci oferty tych wykonawców, którzy nie wykażą się wymaganymi zadaniami. Do oferty należy dołączyć referencje na wyżej wymienione zadania lub inne dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 7) informacja na temat wykazu osób nadzoru wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności . Do oferty należy załączyć uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub Okręgowej Izby Architektów. W wyżej wymienionym zakresie należy się wykazać osobami z uprawnieniami budowlanymi w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 8) polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa musi opiewać na wartość nie mniejszą niż 200.000 zł. Do polisy należy dołączyć potwierdzenie jej opłacenia, a w przypadku ratalnego opłacenia polisy należy dołączyć potwierdzenie dokonanych opłat za aktualne okresy określone w polisie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Gwarancja - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny ul. Rostka 7, 44-230 Czerwionka - Leszczyny . Koszt Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 70,00 PLN..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny ul. Parkowa 9 44-230 Czerwionka - Leszczyny, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.