Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Ciechanów: modernizacja systemu powiązań komunikacyjnych służących rozwojowi rejonu wydobycia kruszyw na terenach gmin Sońsk i Ciechanów, której głównym elementem jest przebudowa drogi powiatowej nr 2421W na odcinku Ciechanów - Sońsk - Gąsocin
Numer ogłoszenia: 132633 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Mazowiecka 7, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 023 6737814, fax 023 6725414.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdciechanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja systemu powiązań komunikacyjnych służących rozwojowi rejonu wydobycia kruszyw na terenach gmin Sońsk i Ciechanów, której głównym elementem jest przebudowa drogi powiatowej nr 2421W na odcinku Ciechanów - Sońsk - Gąsocin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: modernizacja systemu powiązań komunikacyjnych służących rozwojowi rejonu wydobycia kruszyw na terenach gmin Sońsk i Ciechanów, której głównym elementem jest przebudowa drogi powiatowej nr 2421W na odcinku Ciechanów - Sońsk - Gąsocin w km 24+220 -31+019
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 10000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie drogownictwa 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w tym min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika robót w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 4) wykażą się odpowiednim doświadczeniem tj. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 zadanie o podobnym zakresie i o wartości min. 1.000.000,00 zł brutto. Przez podobne roboty rozumie się roboty związane z budową, przebudową lub rozbudową dróg o nawierzchni bitumicznej, 5) wykażą się dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia między innymi: - min. jedną stacjonarną wytwórnią mas bitumicznych (otaczarką) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym z dozowaniem zautomatyzowanym, o wydajności min. 120 t/h położoną w uzasadnionej technologicznie odległości, - walcem stalowym i walcem ogumionym, - układarką do układania mieszanek min.-bitum. typu zagęszczanego, - samochodami samowyładowczymi o ładowności min. 5 ton w ilości do płynnego przetransportowania mas na budowę, - dysponowaniem lub mieć dostęp do laboratorium drogowego 6) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową albo te wielkości łącznie na kwotę min. 1.500.000,00 zł. 7) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł Ocena będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania,określonych w art.24 Prawa zamówień publicznych 2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 3. w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną /ne do reprezentacji Wykonawcy aktualnego odpisu z rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę /y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.informację o dysponowaniu sprzętem i środkami transportu oraz laboratorium drogowym, 6.informację o osobach, zdolnych do wykonania zamówienia. Do informacji należy dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/ne do reprezentacji wykonawcy uprawnień kierownika robót do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych oraz wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7.informację o doświadczeniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane z należytą starannością. 8. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Mazowiecka 7 06-400 Ciechanów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:45, miejsce: siedziba Powiatowego Zarządu Dróg w Ciechanowie ul. Mazowiecka 7 (I piętro pokój nr 1).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego związanego z termomodernizacją czterech budynków użyteczności publicznej.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Ciechnowie Sp. z o. o. w okresie od 01.08.2025 r. do 31.07.2026 r.
- Narzędzia endoskopowe
- Urządzenia do elektroterapii
- Wykonanie robót budowlanych związanych ze zwiększeniem efektywności energetycznej budynków miejskich szkół podstawowych w Ciechanowie - Termomodernizacja SP nr 6 w Ciechanowie.
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Kontraktu obejmującego termomodernizację budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Hallera 19/ ul. Wyzwolenia 7 w Ciechanowie
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w obrębie budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 w zakresie 1) Remontu wybranych klatek schodowych i korytarzy ; 2) Naprawy drogi dojazdowej w tylnej części budynku
- Przebudowa drogi wewnętrznej Sułkowo Polne - Budy Sułkowskie
- Przebudowa drogi gminnej nr 220407W w Michałowie w gminie Halinów
- Przebudowa drogi w miejscowości Bzów
- Modernizacja dróg w gminie Wojnicz
- Przebudowa ul. Topolowej, ul. Kwiatowej i ul. Miłaczki w Radomsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.