eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › Dostawy leków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Pabianice: Dostawy leków
Numer ogłoszenia: 132609 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Jana Pawła II 68/23, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2253573, fax 042 2156258.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.spzozpabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy leków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy leków z podziałem na 14 pakietów. Zakres zamówienia od 14 000 - 145 500 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 13 642 zł. (słownie: trzynaście tysięcy sześćset czterdzieści dwa złote i zero groszy). Przy składaniu ofert na pakiety wysokość wadium wynosi: Pakiet I: 7 200 zł Pakiet II: 520 zł Pakiet III: 962 zł Pakiet IV: 204 zł Pakiet V: 1 740 zł Pakiet VI: 70 zł Pakiet VII: 460 zł Pakiet VIII: 370 zł Pakiet IX: 110 zł Pakiet X: 640 zł Pakiet XI: 620 zł Pakiet XII: 60 zł Pakiet XIII: 206 zł Pakiet XIV: 480 zł 1. Wadium może być wniesione w: 1.1. pieniądzu, 1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3. gwarancjach bankowych, 1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: Bank Millennium S.A. Nr 96 1160 2202 0000 0000 7085 7770 z zaznaczeniem wadium - przetarg 34.Apt.2007 5. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4, lub wpłacenia odpowiedniej kwoty w kasie Zamawiającego w godz. 10:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem - WADIUM. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność. 6. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium jeżeli: 7.1. upłynął termin związania ofertą, o którym mowa w części III, rozdz. 5, 7.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, 7.3. unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia, a ewentualne protesty - o których mowa w części III, rozdz. 13 - zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 8.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w części III, rozdz. 8, 8.2. który został wykluczony z postępowania, 8.3. którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona, lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez tego Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany pisemnie przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 10.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. W zakresie warunków wskazanych w pkt 1 ppkt 1.1. i 1.4. ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale 4 pkt 3 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w poparciu o przesłanki zawarte w art. 24. 4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust 4 Ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - podać wartość na 2 lata. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- załącznik nr 2 do SIWZ. W załączniku podane są roczne ilości asortymentu. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP zawartym w rozdziale 3 pkt 2 ppkt 2.1. SIWZ Zamawiający żąda: 3.1. Koncesję lub zezwolenie na sprzedaż środków farmaceutycznych i medycznych zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne. 3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę od towarów i usług. 3.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej - odrębnie i dodatkowo na spółkę cywilną. 3.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa taki dokument odrębnie. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3. 4.1. ppkt 3.2., 3.3. - składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. ppkt 3.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 5.1. Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą Prawo Farmaceutyczne 6. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 6.1. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 6.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeżeli Zamawiający wyraził zgodę, o której mowa w art. 9 ust. 3 Ustawy PZP. 7. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 3 ppkt 3.2. - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacja Za zgodność z oryginałem pieczęcią Wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 3 ppkt. 3.2. oraz z jej podpisem 8. Kopię dowodu wniesienia wadium. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy PZP (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) 10. Zamawiający będzie wzywał Wykonawców zgodnie z art. 26 ust.3 Ustawy PZP, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu do uzupełnienia tych dokumentów w terminie 3 dni od dnia otrzymania wezwania, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówieni, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 10. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współprace tych Wykonawców. 11. Ofertę należy sporządzić na załączonych drukach. 12. Jeżeli oferta zawiera dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - i nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą pisemnej informacji określającej, które z załączonych dokumentów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz pogrupowania i jednoznacznego oznaczenia na Część jawną oraz Część tajną

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.spzozpabianice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.dzp.spzozpabianice.pl lub odpłatnie 20,00 zł w siedzibie Zamawiającego w godz. 10:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ w Pabianicach w Kancelarii.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leki p/zakrzepowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki p/zakrzepowe; 72 000,00 - 76 000,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leki różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne; 5000,00 - 5400,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkty lecznicze dla układu nerwowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze dla układu nerwowego; 10 000,00 - 10 260,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leki dotyczące układu moczowo-płciowego i hormonów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki dotyczące układu moczowo-płciowego i hormonów; 2 000,00 - 2 200,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.44.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leki stosowane w chorobach układu oddechowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki stosowane w chorobach układu oddechowego; 16 000,00 - 18 000,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.47.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Antidota.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Antidota; 1200,00 - 1500,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Albuminy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Albuminy; 4000,00 - 4700,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.15.40-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Leki stosowane w cukrzycy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki stosowane w cukrzycy; 3 600,00 - 3 800,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.41.50.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Leki stosowane w chorobach narządów wzroku i słuchu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki stosowane w chorobach narządów wzroku i słuchu; 950,00 - 1100,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Leki różne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki różne; 6 000,00 - 6 500,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Receptura.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Receptura; 5 500,00 - 6 500,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.10.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Leki dytyczące układu mięśniowo - szkieletowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki dytyczące układu mięśniowo - szkieletowego; 500,00 - 540,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.20.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Opatrunki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki; 2000,00 - 2200,00 euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Leki anestezjologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki anestezjologiczne; 5000,00 - 5200,00.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.