Ogłoszenie z dnia 2007-08-02
Biała Podlaska: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż klimatyzatorów kasetonowych w pomieszczeniach budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 132603 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, ul. Orzechowa 60, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3425820, fax 083 3425833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wordbp.ebip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę i montaż klimatyzatorów kasetonowych w pomieszczeniach budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż urządzeń klimatyzatorów kasetonowych w 9 pomieszczeniach budynku biurowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej. Klimatyzacja freonowa kasetonowa wewnętrzna przyłączona do jednostek zewnętrznych, usytuowanych na zewnątrz budynku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci, którzy spełniają wymagania określone w art.22 ust.2 pzp oraz SIWZ Kryteria oceny ofert: cena 100%, Za najkorzystniejszą uważać będziemy ofertę, która uzyskała najwyższą ilość punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy przedstawią następujące oświadczenia i dokumenty: a) formularz oferty - stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji; do formularza ofertowego należy dołączyć, jako załącznik szczegółowy kosztorys ofertowy. b) oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; oświadczenie należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do niniejszej specyfikacji, c) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w formie oryginału lub kopii potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do podpisania oferty), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym, e) pisemna gwarancja na dostarczone urządzenia, f) wykaz prac (min.3) wykonanych w ciągu trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; wykaz należy złożyć z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej specyfikacji, g) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) lit c) Zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzających odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w lit. a) i b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; d) dokumenty i oświadczenia wymienione w lit a), b), c) są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. b) Pełnomocnictwo, o którym mowa w lit a) musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców. c) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.. d) Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: - oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SIWZ - sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: * dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 22, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i z właściwego oddziału ZUS - składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot. * dokumenty wspólne takie jak np.: oferta cenowa, harmonogramy itp. składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, e) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w lit. a), b), c), d). f) Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej: - zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, - określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wordbp.ebip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewdzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej ul. Orzechowa 60 21-500 Biała Podlaska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Wojewdzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej ul. Orzechowa 60 21-500 Biała Podlaska pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa wyrobów do zabiegów ICD i CRT, drenów do pompy artroskopowej Crossflow firmy Stryker, drenów do pompy irygacyjnej do wiertarek laryngologicznych Bien-Air, (...), w podziale na 28 części
- Renowacja elewacji budynku Oficyny Zachodniej w Zespole Zamkowo Parkowym Radziwiłłów przy ul. Warszawskiej 12 w Białej Podlaskiej
- Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z podziałem na 2 części" w ramach projektu pn.: ZAOPIEKOWANI - kompleksowe wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów z terenu powiatu bialskiego
- "Przebudowa schodów zewnętrznych budynku Pawilonu Sportowego oraz montaż podnośnika pionowego dla osób z niepełnosprawnościami w AWF Filia w Białej Podlaskiej"
- Dostawa i montaż mebli w podziale na 2 części w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Białej Podlaskiej
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynku DPS w Klisinie Filia w Dzbańcach z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
- "Zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia higieniczno-sanitarnego na kotłownię gazową wraz z przebudową instalacji gazowej oraz grzewczej w budynku biblioteki w Opolu Lubelskim".
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wykonaj" dla inwestycji pn. "Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej w budynku nr 26 OPAL"
- Wykonanie prac pozostałych do zakończenia zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą na działce nr 1405/39 w miejscowości Miechów".
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach 207 i 208 na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie
- Remont pomieszczenia węzła cieplnego i instalacji wewnętrznej w budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego przy ul. Szosa Chełmińska 34-36 w Toruniu
więcej: Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.