eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomUsługi załadunkowe drewna stosowego i wyrobów kopalniakowych na terenie składnic ZSLP Radom (Pionki, Stąporków i Kunów) w roku 2009 - I półrocze - 2710/U-01/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Radom: Usługi załadunkowe drewna stosowego i wyrobów kopalniakowych na terenie składnic ZSLP Radom (Pionki, Stąporków i Kunów) w roku 2009 - I półrocze - 2710/U-01/09
Numer ogłoszenia: 13257 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych , ul. 25 Czerwca 68, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3643582.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/zslp

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi załadunkowe drewna stosowego i wyrobów kopalniakowych na terenie składnic ZSLP Radom (Pionki, Stąporków i Kunów) w roku 2009 - I półrocze - 2710/U-01/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług przeładunkowych drewna stosowego oraz wyrobów kopalniakowych z placu składnicy na podstawione wagony kolejowe lub pojazdy samochodowe. Maksymalna ilość drewna przeznaczona do załadunku w I półroczu roku 2009 to 12.800 m3. Masę drewna do załadunku oraz czas na jego wykonanie każdorazowo określi kierownik składnicy bądź upoważniony przez niego pracownik..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia w/w warunków nastąpi w oparciu o dokumenty wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w ofercie. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły 0-1 - spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego, a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 1) oraz następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie, że firma spełnia wymagania art. 22 ust. l ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólnie należy na podstawie art. 23 ustawy pzp, załączyć do oferty pełnomocnictwo wskazujące sposób reprezentowania w postępowaniu i/lub realizacji zamówienia. 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/zslp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Radomiu, ul 25 Czerwca 68, 26-600 Radom.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Radomiu, ul 25 Czerwca 68, 26-600 Radom, II p. pok. nr 77..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Pionki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeładunek 5.000 m3 drewna (z placu składnicy na wagony lub pojazdy samochodowe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Stąporków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeładunek 7.000 m3 drewna (z placu składnicy na wagony lub pojazdy samochodowe)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Kunów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeładunek 800 m3 drewna (z placu składnicy na wagony)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.11.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.