eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁańcutDOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ INSTALACJA, KONFIGURACJA I PRZENIESIENIE DANYCH (SZP/380/13/09)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-04

Łańcut: DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ INSTALACJA, KONFIGURACJA I PRZENIESIENIE DANYCH (SZP/380/13/09)
Numer ogłoszenia: 132528 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, faks 017 2252302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-lancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ INSTALACJA, KONFIGURACJA I PRZENIESIENIE DANYCH (SZP/380/13/09).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: DOSTAWA SERWERÓW WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ INSTALACJA, KONFIGURACJA I PRZENIESIENIE DANYCH. PAKIET I - SERWERY, ZASILACZ AWARYJNY UPS DO SERWERÓW, SZAFA PRZEMYSŁOWA, PRZEŁĄCZNIK KVM, OPROGRAMOWANIE I USŁUGI Rodzaj i ilość określa załącznik nr: 2 w SIWZ - formularz cenowy. W pakiecie nr I muszą być ujęte wszystkie pozycje opisu przedmiotu zamówienia, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Zestawienie wymaganych parametrów technicznych, oprogramowania i usługi określają załączniki nr (A, B, C, D, E, F, G, H, I) Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. dostawy: a serwerów bazodanowych, b serwera terminali, c serwera usług katalogowych, d zasilacz awaryjny UPS do serwerów, e szafa przemysłowa typu RACK, f przełącznik KVM - konsola do zarządzania, g oprogramowanie - licencje: - licencje Windows Server Standard 2008 OLP NL GOVT oraz nośnikami wersji 32 bitowej, - licencje dostępowe Windows Server CAL 2008 OLP NL GOVT Device CAL, - licencje terminalowe Termilan Services CAL 2008 OLP NL GOVT Device CAL, - Oracle Standard Edition ver. 10g - licencja na procesor z rocznym pakietem Software Update Licenses & Support 2. usługi: a wykonanie usługi: - przeniesienia danych z modułów Kadry i Płace, Gospodarka Magazynowa, Środki Trwałe oraz Finanse i Księgowość oprogramowania InfoMedica z Centura Gupta SQLBase 8. 5. 0 do Oracle ver 10 g. - zainstalowanie i skonfigurowanie oprogramowania ujętego w specyfikacji (Windows Server i Oracle). TERMIN I REALIZACJA ZAMÓWIENIA: 1. Dostawa sprzętu do siedziby Zamawiającego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie do 28 dni od dnia podpisania umowy w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.35. 2. Instalacja, konfiguracja i wykonanie usług przeniesienia danych nastąpi w terminie dostawy sprzętu do Zamawiającego. 3. Wymagana jest instalacja serwerów oraz konfiguracja i usługa przeniesienia danych w siedzibie Zamawiającego tj. Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie. 4. Wykonawca powiadomi Zamawiającego przed planowaną dostawą sprzętu z wyprzedzeniem 2-dniowym. TERMIN PŁATNOŚCI, I WARUNKI GWARANCJI 1. Wymagana płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonana przelewem po dostawie sprzętu, wykonaniu usługi przeniesienia danych instalacji i konfiguracji dla Zamawiającego w Zespole Opieki Zdrowotnej w Łańcucie oraz przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu pod względem rachunkowym i formalnym w terminie do 30 dni. 2. Zamawiający dopuszcza cząstkowe faktury za wykonaną realizację przedmiotu zamówienia. 3. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu dla: a) Serwerów: - min. 36 miesięcy od dnia oddania do eksploatacji, - czas reakcji na zgłoszenie max 4 godzin, - przyjmowanie zgłoszeń 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, - naprawa w miejscu pracy sprzętu, - 24 h gwarantowany czas naprawy. b) Zasilacza awaryjnego UPS do serwerów - min. 24 miesięcy od dnia oddania do eksploatacji. Wartość zamówienia poniżej 206 000 euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00 - Serwery 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: WADIUM ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych w wysokości: 5.000,00 PLN (za pakiet nr I ): Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 12.05.2009r. do godz. 10.00).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) Ustawy - prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy którzy: 1. Posiadamy uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiamy pisemne zobowiązanie (w formie załącznika) innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) - Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez WYKONAWCÓW w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia;nie spełnia (DRUK - ZP - 17)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych, ZAMAWIAJĄCY wymaga złożenia w ofercie następujących dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń, informacji): 1. Oświadczenia, że WYKONAWCA spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1 pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do oferty. 2. Oświadczenia WYKONAWCY, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 4 do oferty. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Załącznik Nr 5 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. 4. Dowód wpłaty wadium - Załącznik Nr 6 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 3) - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo nie uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym WYKONAWCA ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. 3), zastępuje się go dokumentem 5 zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. W celu potwierdzenia opisanego przez ZAMAWIAJĄCEGO, warunku posiadania przez WYKONAWCĘ niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda następujących dokumentów: 1. Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw serwerów i oprogramowania wraz z instalacją, konfiguracją oraz wykonaniem prac przenoszenia danych z modułów medycznych oprogramowania do systemu bazodanowego Oracle, odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 100.000,00 PLN za każdą dostawę), dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (należy dostarczyć min. 3 dokumenty do w/w wykazanych dostaw) np. referencje, protokoły zdawczo-odbiorcze listy pochwalne itp.) - Załącznik Nr 7 do oferty. Dokumenty te Wykonawca może dołączyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. C. W celu potwierdzenia opisanego przez ZAMAWIAJĄCEGO warunku znajdowania się przez WYKONAWCĘ w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda następującego dokumentu: 1. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę mi. 100.000,00 PLN ofert - Załącznik Nr 8 do oferty. Dokument ten WYKONAWCA powinien dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i powinien być podpisany przez osobę;y uprawnioną;e lub upoważnioną;e do reprezentowania WYKONAWCY. WYKAZ INNYCH WYMAGANYCH DOKUMENTÓW: 1. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2. Wypełnione zestawienia wymaganych parametrów technicznych - Załączniki Nr: A, B, C, D, E, F, G, H, I do oferty. 3. Zaakceptowany wzór Umowy Sprzedaży - Załącznik Nr 9 do oferty. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem. Poświadczenia winna;y dokonać osoba;y uprawniona;e do reprezentowania WYKONAWCY (tj. osoba;osoby wymieniona/e w odpisie z właściwego rejestru lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub osoba;y upoważniona;e do reprezentowania WYKONAWCY na podstawie odrębnego pełnomocnictwa, które powinno być dołączone do oferty w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - dział zamówień publicznych pokój nr 6..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut (pokój nr 13).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.