eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówManager Projektu eInclusion



Ogłoszenie z dnia 2011-05-27

Chorzów: Manager Projektu eInclusion
Numer ogłoszenia: 132502 - 2011; data zamieszczenia: 27.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ops.bip.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Manager Projektu eInclusion.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonywania funkcji Managera Projektu pt.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, Priorytet 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, zwanego dalej Menagerem Projektu eInclusion. Niniejszy projekt zakłada przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej, w tym grup docelowych: rodzin zastępczych oraz dzieci i młodzieży uczącej się z rodzin w trudnej sytuacji materialnej i społecznej uprawniającej do uzyskania stypendiów socjalnych. A. Miejsce wykonania zamówienia: Miasto Chorzów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Chorzowa. B. Wymagania szczegółowe: 1. Zakres wykonywanych zadań: a) Kierowanie pracami biura Projektu. b) Kierowanie pracami osób zaangażowanych w realizację Projektu. c) Koordynowanie wszystkich działań realizowanych w ramach Projektu nadzór nad ich prawidłową realizacją. d) Organizacja promocji Projektu. e) Współpraca z podwykonawcami zleconych zadań. f) Raportowanie Projektu. g) Przygotowywanie wniosków o płatność. h) Nadzór nad prawidłowością rozliczeń finansowych. i) Utrzymywanie kontaktów z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie programu operacyjnego. j) Bieżące rozwiązywanie problemów pojawiających się w związku z realizacją Projektu. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia karty czasu pracy, potwierdzającej wykonanie zleconego zadania. 3. Szczegółowe terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym z uwzględnieniem potrzeby prawidłowej realizacji Projektu. 4. Forma umowy dotyczącej zamówienia: umowa - zlecenia z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej lub osobami fizycznymi będącymi przedsiębiorcami w rozumieniu Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej- świadczącymi usługi objęte działalnością gospodarczą osobiście. 5. Osoba świadcząca usługi musi posiadać, łącznie: a) wyższe wykształcenie magisterskie ekonomiczne na kierunku finanse, rachunkowość, zarządzanie lub analogicznym oraz b) ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami oraz c) dwuletnie - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Funduszy Unijnych lub z innych analogicznych źródeł, w tym przez okres jednego roku pełnienie funkcji Koordynatora-Menagera Projektu. Pełnienie funkcji Koordynatora-Menagera Projektu powinno zastać potwierdzone referencjami oraz d) znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym, potwierdzona stosownym świadectwem, certyfikatem, dyplomem lub wpisem w indeksie (suplementem do dyplomu, zawierającym zakres kursu objęty programem studiów) oraz e) znajomość podstaw informatyki i oprogramowania komputerowego potwierdzona stosownym świadectwem, certyfikatem, dyplomem lub wpisem w indeksie (suplementem do dyplomu, zawierającym zakres kursu objęty programem studiów). 6. Osoba świadcząca usługi zobowiązana będzie do prowadzenia prawidłowej dokumentacji prowadzonych usług, według wzorów opracowanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem specyfiki realizacji Projektu eInclusion. 7. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: 7.1.stanu realizacji umowy, 7.2.efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, 7.3.prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia. 8. Wynagrodzenie w formie ryczałtowej - za jeden miesiąc kalendarzowy realizacji zadania - wypłacane będzie z dołu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy - do 14 (czternastego) dnia następnego miesiąca, po wykonaniu zleconego zadania potwierdzonego kartą czasu pracy Wykonawcy i otrzymaniu przez Zamawiającego faktury (rachunku) Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się wypłacić wynagrodzenie za wykonaną usługę z zastrzeżeniem dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Osoba świadcząca usługi musi posiadać, łącznie: a) wyższe wykształcenie magisterskie ekonomiczne na kierunku finanse, rachunkowość, zarządzanie lub analogicznym oraz b) ukończone studia podyplomowe w zakresie zarządzania projektami oraz c) dwuletnie - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Funduszy Unijnych lub z innych analogicznych źródeł, w tym przez okres jednego roku pełnienie funkcji Koordynatora-Menagera Projektu. Pełnienie funkcji Koordynatora-Menagera Projektu powinno zastać potwierdzone referencjami oraz d) znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej podstawowym, potwierdzona stosownym świadectwem, certyfikatem, dyplomem lub wpisem w indeksie (suplementem do dyplomu, zawierającym zakres kursu objęty programem studiów) oraz e) znajomość podstaw informatyki i oprogramowania komputerowego potwierdzona stosownym świadectwem, certyfikatem, dyplomem lub wpisem w indeksie (suplementem do dyplomu, zawierającym zakres kursu objęty programem studiów). Wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ) 2.Oferta Wykonawcy sporządzona wg wzoru będącego załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami do niej - potwierdzającymi wykształcenie, doświadczenie i referencje- w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.(sformułowanie: za zgodność z oryginałem może być zakreślone ręcznie przez Wykonawcę).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy - zlecenia (załącznik nr 1 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ops.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie przy ul. Kruszcowej 22, pokój nr 56, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie przy ul. Kruszcowej 22, pokój nr 58 (Sekretariat), I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu mieszkańców Chorzowa korzystających z pomocy społecznej, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, Priorytet 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.