Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Mielec: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu
Numer ogłoszenia: 132500 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Mielcu, ul. Sękowskiego 2B, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu rehabilitacyjnego do wypożyczalni sprzętu rehabilitacyjnego w Mielcu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych Oryginalny kod CPV: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.00 - Wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia Oryginalny kod CPV: 33.14.17.10 - Kule Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.10 - Kule Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej Oryginalny kod CPV: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii Oryginalny kod CPV: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.00 - Łóżka do użytku medycznego Oryginalny kod CPV: 33.19.31.10 - Pojazdy inwalidzkie Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.31.10 - Pojazdy inwalidzkie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych , 2. wykonawca musi spełniać warunki zawrte w SIWZ i złożyć ofertę zgodną z warunkami przewidzianymi w SIWZ, 3. wykonawca musi przedłozyć oświadczenia, certyfikaty, atesty dopuszczajace przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (dz.U. nr 93, poz. 896 z późn. zm.) do wprowadzenia do obrotu i używania - dotyczy każdej pozycji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie, że cechy techniczne i jakościowe urządzeń są zgodne z normatywami europejskimi (aprobatami technicznymi) obowiązujacymi na terenie Polski, 4. wykonawca o okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 2 dostawy sprzętu rehabilitacyjnego odpowiadjące swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w dostaw (referencje).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. zaświadczenie z ZUS o płaceniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne - dokument wystawiony nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie dotyczące spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, 5. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 2 dostawy sprzętu rehabilitacyjnego odpowiadjących swoim rodzajem oraz wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające należyte wykonanie w/w dostaw (referencje); nalezy podac wartość dostaw, przedmiot , daty wykonania oraz odbiorców. 6. oświadczenia, certyfikaty, atesty dopuszczajace przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych (dz.U. nr 93, poz. 896 z późn. zm.) do wprowadzenia do obrotu i używania - dotyczy każdej pozycji przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie, że cechy techniczne i jakościowe urządzeń są zgodne z normatywami europejskimi (aprobatami technicznymi) obowiązujacymi na terenie Polski, 7. wykaz proponowanych przez wykonawcę urządzeń będacych przedmiotem dostawy wraz z podaniem typu, producenta oraz krótkiego opisu urządzenia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 36-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2008 godzina 09:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- "Przebudowa budynku usługowego w zakresie przegród zewnętrznych - szkółki leśnej Pateraki wraz z budową oczyszczalni ścieków o wydajności 5 m3/d" - III postępowanie
- Dostawa żywności w grupie asortymentowej: NABIAŁ
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych do przedszkoli, szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 wraz z odwozem
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Mielec
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 6 w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa unitu stomatologicznego
- Poprawa dostępności informacyjno - komunikacyjnej oraz dostępności architektonicznej w budynkach UM Biłgoraj
- Dostawy materiałów do zespoleń ortopedycznych
- Dostawa mobilnego aparatu RTG
- Dostawa cewników PFA do 3D wraz z dzierżawą generatora dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.