eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SztumDostawa Samochodu dostawczo- osobowego



Ogłoszenie z dnia 2007-08-02

Sztum: Dostawa Samochodu dostawczo- osobowego
Numer ogłoszenia: 132489 - 2007; data zamieszczenia: 02.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Pomocy Osobom Przewlekle Chorym "Dar Serca", ul. Reja 12, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2777983, 2779235, fax 055 2777983.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Samochodu dostawczo- osobowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Samochod dostawczo- osobowy - szt. 1 - przystosowany do przewozu towarów typu sprzęt medyczny i inne - dla osób i osób niepełnosprawnych , przystosowany do podjazdu wózka inwalidzkiego od strony tylnych drzwi - z przystosowaną częścią pasażerska do przewozu osoby na noszach z homologacją fabryczną na samochód dostawczy i mikrobus ( łącznie 9 osób)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca, ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy, tj.: - posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2. b) W zakresie posiadanych uprawnień (art.22, ust.1, pkt. 1) - Wykonawca winien posiadać autoryzację producenta na sprzedaż oferowanej marki pojazdów oraz prowadzenie serwisu . - Spełnią wymagania minimalne dotyczące parametrów technicznych i wyposażenia określone w załączniku nr 1.1 do SIWZ dla oferowanego pojazdu . - Dostarczą przedmiot zamówienia (samochód) w terminie do 60 dni od daty podpisania umowy - Udzielą terminu płatności nie krótszego niż 14 dni od daty protokolarnego przekazania samochodu i wystawienia faktury - Udzielą gwarancji nie krótszej niż - na : - układ napędowy i podzespoły - 36 miesięcy - nadwozie i karoseria - 36 miesięcy - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć samochód do siedziby Zamawiającego na własny koszt i własnym środkiem transportu. Wraz z dostawą samochodu Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów umożliwiających rejestrację samochodu we właściwym wydziale komunikacji, dwa komplety kluczy do samochodu, dwa piloty do zdalnego sterowania, dokument gwarancji oraz instrukcję obsługi w języku polskim. - Ocena spełniania w/w warunków dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Dz. IX. Z treści wymaganych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające uprawnienie ( upoważnienia )osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym za-mówieniem - Kserokopię autoryzacji, udzielonej na sprzedaż i serwis pojazdów oferowanej marki.- 1 egz. - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 - opisy techniczne zawierające dane umożliwiające porównanie parametrów oferowanych samo-chodów ( bazowych ) z wymaganiami SIWZ, - foldery oferowanych samochodów. ( bazowych) - dokument potwierdzający homologację na samochód dostawczo - osobowy ( 8 pasażerów + kierowca) - w składanej ofercie należy dołączyć oświadczenie zobowiązujące się do dostarczenia tego dokumentu wraz z dostawą samochodu - podpisane przez składającego ofertę - w 1 egz. - wypełniony załącznik nr 1.1 do SIWZ - ocena spełnienia warunków wymagalnych minimalnych i maksymalnych - określić warunki i zakres gwarancji na okres udzielonej rękojmi przedstawionej w ofercie - warunki i serwis pogwarancyjny z wykazem autoryzowanych punktów serwisowych na terenie województwa : pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, kujawsko pomorskiego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztum.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać : - w siedzibie Stowarzyszenia osobiście - pocztą, po przesłaniu wniosku na adres Stowarzyszenia, - pocztą elektroniczną, po przesłaniu wniosku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2007 godzina 15:00, miejsce: Stowarzyszenie Pomocy Osobom Przewlekle Chorym Dar Serca 82-400 Sztum ul. Reja 12 Pokój nr - recepcja stowarzyszenia do dnia 29.08.2007roku do godz. 15:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup finansowany ze środków PFRON

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.