To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-13
Łódź: 67/2016
Na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków położonych w Łodzi przy:
1. ul. Przełęcz 12
2. ul. Wilanowska 23a
3. ul. Skalna 13
4. ul. Skalna 2
wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Numer ogłoszenia: 132459 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105813 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 67/2016 Na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków położonych w Łodzi przy: 1. ul. Przełęcz 12 2. ul. Wilanowska 23a 3. ul. Skalna 13 4. ul. Skalna 2 wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, położonych w Łodzi przy: 1. ul. Przełęcz 12 - z uwzględnieniem ścian fundamentowych i kominów wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, budynek mieszkalny, kubatura budynku 2186,51 m3 2. ul. Wilanowska 23a - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem konstrukcji drewnianej ścian, stropu, dachu, przewodów kominowych, stropu nad piwnicą oraz wszystkich instalacji zlokalizowanych na terenie nieruchomości. Budynek mieszkalny, kubatura budynku: 1226,60 m3 3. ul. Skalna 13 - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem stropów ścian, konstrukcji dachu wraz z kominami, pokryciem oraz orynnowaniem oraz koszy przy oknach piwnicznych wraz z uzyskaniem uzgodnień konserwatorskich. Budynek mieszkalny, kubatura budynku: 3213 m3, wpisany do ewidencji zabytków 4. ul. Skalna 2 - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem kominów we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z uzyskaniem uzgodnień konserwatorskich. Budynek mieszkalny z częścią usługową, kubatura budynku: 2315 m3, wpisany do ewidencji zabytków. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień konserwatorskich. 2.1. Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: a) Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm). c) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164.), zgodnie z którymi przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i projektant nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz określi wymogi w odniesieniu do dopuszczalnego przez niego zakresu równoważności. 2.2. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2016 r., poz. 290). 2.3. Forma opracowania dokumentacji projektowej: a) wersja papierowa 2 egz. ekspertyzy technicznej wraz z analizą opłacalności remontu (dot. budynku przy ul. Wilanowskiej 23a, ul. Skalnej 13, ul. Skalnej 2) 4 egz. projektu budowlanego +BIOZ 4 egz. projektu wykonawczego 1egz. przedmiaru robót 1 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową. 1 egz. STWiOR b) wersja elektroniczna 1 egz. (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD) na nośniku CD. Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików w formacie jednego z powszechnie używanych programów kosztorysowych Norma (pliki w formacie ath ). Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
jakie przetargi wygrała firma
ANNA KOSAŁKA PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT BUDOWLANYCH "ANBUD"
- Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Anbud Anna Kosałka, ul. Śląska 132a, Zabierzów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38300,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24846,00
Oferta z najniższą ceną: 24846,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24846,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługi szkolenia specjalistycznego dla uczniów - Prawo jazdy" w ramach projektu "Smaki Gastronomika" - II
- dostawa sprzętu teleinformatycznego w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- 2025 Dostawa defibrylatorów oraz urządzeń do kompresji klatki piersiowej dla WSRM w Łodzi
- Wykonanie materiałów promocyjno-reklamowych wraz z usługą znakowania i dostawą do siedziby Zamawiającego
- Budowa ogrodzenia przy Stadionie Widzewa przy al. Piłsudskiego 138
- WOMP.DTA.3331.PU.16.2025 - Dostawa sprzętu, aparatury i mebli medycznych w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja i rozbudowa budynku magazynowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach"
- Budowa świetlicy sołeckiej w Górkach Dużych w ramach projektu "Nasze świetlice sołeckie" na 2025 r.
- Modernizacja rozdzielnicy głównej wraz z montażem kompensatora dynamicznego w Poliklinice PIM MSWiA w Siedlcach- powtórka
- Opracowanie programu prac konserwatorskich i dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji budynku przy ul. Dzierżoniowskiej 12 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- ZP.96.2025. Usługa nadzoru nad przygotowaniem dokumentacji projektowej dla zadania "KP Libiąż - budowa nowej siedziby"
- Budowa Parku do Gry w Tenisa i Padla w Sycowie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.