eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź67/2016 Na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków położonych w Łodzi przy1. ul. Przełęcz 12 2. ul. Wilanowska 23a 3. ul. Skalna 13 4. ul. Skalna 2 wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Łódź: 67/2016 Na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków położonych w Łodzi przy: 1. ul. Przełęcz 12 2. ul. Wilanowska 23a 3. ul. Skalna 13 4. ul. Skalna 2 wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
Numer ogłoszenia: 132459 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105813 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Lokali Miejskich, Al. Tadeusza Kościuszki 47, 90-514 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 652 96 70, faks 42 652 77 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 67/2016 Na opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków położonych w Łodzi przy: 1. ul. Przełęcz 12 2. ul. Wilanowska 23a 3. ul. Skalna 13 4. ul. Skalna 2 wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opracowanie ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu technicznego budynków, na podstawie postanowień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, położonych w Łodzi przy: 1. ul. Przełęcz 12 - z uwzględnieniem ścian fundamentowych i kominów wraz z projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości, budynek mieszkalny, kubatura budynku 2186,51 m3 2. ul. Wilanowska 23a - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem konstrukcji drewnianej ścian, stropu, dachu, przewodów kominowych, stropu nad piwnicą oraz wszystkich instalacji zlokalizowanych na terenie nieruchomości. Budynek mieszkalny, kubatura budynku: 1226,60 m3 3. ul. Skalna 13 - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem stropów ścian, konstrukcji dachu wraz z kominami, pokryciem oraz orynnowaniem oraz koszy przy oknach piwnicznych wraz z uzyskaniem uzgodnień konserwatorskich. Budynek mieszkalny, kubatura budynku: 3213 m3, wpisany do ewidencji zabytków 4. ul. Skalna 2 - wraz z analizą opłacalności wykonania remontu i projektem usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości ze szczególnym uwzględnieniem kominów we wszystkich lokalach mieszkalnych i użytkowych wraz z uzyskaniem uzgodnień konserwatorskich. Budynek mieszkalny z częścią usługową, kubatura budynku: 2315 m3, wpisany do ewidencji zabytków. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót , Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wraz uzyskaniem w imieniu Zamawiającego niezbędnych uzgodnień konserwatorskich. 2.1. Szczegółowy zakres poszczególnych opracowań musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i rozporządzeniami, w szczególności: a) Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.). b) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określanych w programie funkcjonalno-użytkowym. (Dz.U. z 2004 r., nr 130, poz. 1389 z późn. zm). c) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowej należy wziąć pod uwagę postanowienia art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164.), zgodnie z którymi przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia i projektant nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny oraz określi wymogi w odniesieniu do dopuszczalnego przez niego zakresu równoważności. 2.2. Dokumentacja projektowa powinna być opracowana na podstawie obowiązujących przepisów prawa, przez osoby posiadające uprawnienia w odpowiednich specjalnościach określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2016 r., poz. 290). 2.3. Forma opracowania dokumentacji projektowej: a) wersja papierowa 2 egz. ekspertyzy technicznej wraz z analizą opłacalności remontu (dot. budynku przy ul. Wilanowskiej 23a, ul. Skalnej 13, ul. Skalnej 2) 4 egz. projektu budowlanego +BIOZ 4 egz. projektu wykonawczego 1egz. przedmiaru robót 1 egz. kosztorysu inwestorskiego sporządzonego metodą szczegółową. 1 egz. STWiOR b) wersja elektroniczna 1 egz. (plik w formacie pdf oraz plik w formacie źródłowym dla programu AUTOCAD) na nośniku CD. Na nośniku CD Wykonawca winien również w odrębnym katalogu przygotować pliki w formie umożliwiającej zamieszczanie ich na stronie internetowej, przy czym dla tej wersji dokumentacji nie należy umieszczać stron z zaświadczeniami i kopiami uprawnień projektantów. Przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formie plików w formacie jednego z powszechnie używanych programów kosztorysowych Norma (pliki w formacie ath ). Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych Anbud Anna Kosałka, ul. Śląska 132a, Zabierzów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38300,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24846,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24846,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24846,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.