eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buk › BUDOWA ODCINKA ULICY KASZTANOWEJ W NIEPRUSZEWIE NA TERENACH PARKU PRZEMYSŁOWEGO - GMINA BUK - ETAP II WRAZ Z FRAGMENTAMI SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ WODOCIĄGOWEJ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-24

Buk: BUDOWA ODCINKA ULICY KASZTANOWEJ W NIEPRUSZEWIE NA TERENACH PARKU PRZEMYSŁOWEGO - GMINA BUK - ETAP II WRAZ Z FRAGMENTAMI SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ WODOCIĄGOWEJ.
Numer ogłoszenia: 132444 - 2016; data zamieszczenia: 24.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82402 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Buk, ul. Ratuszowa 1, 64-320 Buk, woj. wielkopolskie, tel. 061 8140671, faks 061 8140101.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ODCINKA ULICY KASZTANOWEJ W NIEPRUSZEWIE NA TERENACH PARKU PRZEMYSŁOWEGO - GMINA BUK - ETAP II WRAZ Z FRAGMENTAMI SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ ORAZ WODOCIĄGOWEJ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Kasztanowej na terenach AG w Niepruszewie - gmina Buk - etap II wraz z fragmentami sieci kanalizacji deszczowej oraz wodociągowej, od odcinka zrealizowanego w 2013 roku do ul. Modrzewiowej Zakres robot: 1.1.Roboty drogowe: Projekt budowlano - wykonawczy obejmuje budowę drogi o długości L = 930 mb od ulicy Cisowej do ulicy Modrzewiowej. Jednak przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drugiego odcinka drogi od odcinka zrealizowanego w 2013 roku do ul. Modrzewiowej, o długości L = 490 mb o nawierzchni bitumicznej na podbudowie z kruszywa w obramowaniu ze ścieku terenowego korytkowego na ławie betonowej. Powierzchnia drogi P = 490 m (długość odcinka) x 7,00 m (szerokość) = 3.430 m kw. Parametry techniczne. Projektowany zakres robót posiada parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. z 2016r. poz. 124): klasa dróg - L i D (wewnętrzne) kategoria ruchu - KR3 szerokość jezdni - 7,00m pochylenie podłużne - 2,00% pochylenie poprzeczne jezdni daszkowe - 2,00% przekrój - drogowy Przekrój normalny. Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy zdjąć warstwę humusu zalegającą na głębokość około 40 cm z przeznaczeniem na wywóz. Po wykorytowaniu w miejscach wynikających z profilu podłużnego i przekrojów poprzecznych, celem uzyskania projektowanej niwelety należy uzupełnić przestrzeń pomiędzy gruntem rodzimym a projektowaną konstrukcją gruntem z dokopu (piasek) o parametrach G1. Podłoże należy zagęścić do uzyskania współczynnika Is większy równy 1,0. Grunt pozostały z korytowania oraz zdjęty humus należy rozplantować na terenach przyległych do pasa drogowego po uzyskaniu zgody właścicieli działek. Z uwagi na kategorię gruntu G2 projektuje się wzmocnienie podłoża pod projektowane elementy w postaci warstwy stabilizacji cementem gr. 10 cm o Rm = 2,5MPa. Jezdnię należy ograniczyć ściekiem terenowym korytkowym szerokości 0,5m z betonowych elementów prefabrykowanych na ławie betonowej z oporem z betonu C 12-15. Podbudowę pomocniczą projektowanych dróg stanowić będzie warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie układana dwuwarstwowo, warstwa dolna podbudowy frakcji 31,5-63mm, gr. 15 cm, warstwa górna frakcji 0-31,5mm grubości 8cm. Na niej układana będzie warstwa podbudowy zasadniczej z AC16P grubości 13 cm a następnie warstwa ścieralna AC11S, grubości 5 cm. Załadunek i wywiezienie pryzmy ziemi zmieszanej z gruzem leży po stronie wykonawcy. Szczegółowy zakres robót - wg projektu budowlanego, wykonawczego oraz SSTWiORB. 1.2.Sieć kanalizacji deszczowej: Projekt budowlano - wykonawczy obejmuje budowę odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej o długości 1.202,80 m. Jednak przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drugiego odcinka kanalizacji od studni S-14 do studni S-20 wraz z wpustami kanalizacyjnymi od Wp - 22 do Wp - 38 (18 wpustów deszczowych) Rozbudowana sieć kanalizacji deszczowej będzie włączona do istniejącej studni S 14. Szczegółowy zakres robót - wg projektu budowlanego, wykonawczego oraz SSTWiORB. 1.3.Sieć wodociągowa: Projekt budowlano - wykonawczy obejmuje budowę sieci wodociągowej o długości 948.5 mb. Jednak przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa drugiego odcinka sieci wodociągowej od odcinka wybudowanego w 2013 roku do ul. Modrzewiowej. Rozbudowana sieć wodociągowa będzie włączona w istniejącą sieć w miejscu zasuwy Z2 w ul. Kasztanowej oraz miejscu W7 na ul. Modrzewiowej. Ponadto zaplanowano posadowienie 2 hydrantów przeciwpożarowych naziemnych. Wodociąg należy wykonać z rur PE100SDR11 średnicy 160mm zgrzewanych doczołowo oraz montaż elementów uzbrojenia sieci wodociągowej - hydranty, zasuwy, niezbędne kształtki. Projekt obejmuje jedynie budowę sieci wodociągowej bez przyłączy. Przyłącza realizowane będą indywidualnie na podstawie oddzielnych opracowań. Szczegółowy zakres robót - wg projektu budowlanego, wykonawczego oraz SSTWiORB. 2.Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) projektem budowlanym, wykonawczym opracowanym przez Pracownię Projektową FORMA spółka cywilna Wanda Formanowska, Radosław Formanowski, z siedzibą w Wilkowicach przy ul. Dębowej, 64-115 Święciechowa 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, 5) Decyzją pozwolenia na budowę Nr 6029-10 wydaną przez Starostę Poznańskiego w dniu 26.10.2010 roku, 6) Decyzją pozwolenia wodnoprawnego Nr WŚ.VIII.6223-17-10-10 z dnia 13.10.2013r., 7) Decyzją pozwolenia na użytkowanie PINB-WIK-415-488-2013-15895. 3. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB 1) Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy projektu organizacji i zabezpieczenia ruchu na czas trwania robót oraz jego realizacji podczas trwania robót. 2) Zamawiający przewiduje możliwość wystąpienia robót związanych z: dostosowaniem istniejących zjazdów do posesji poprzez ich częściowe przebrukowanie, wyprawkami betonowymi istniejących cokołów płotów lub fundamentów budynków. 3) Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 4) W przypadku opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ww Ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) Po zakończeniu wszelkich robót, dokonaniu wpisu w dzienniku budowy przez kierownika budowy i potwierdzeniu gotowości do odbioru przez inspektora nadzoru Wykonawca pisemnie zawiadomi Zamawiającego o gotowości do odbioru. Do zawiadomienia Wykonawca załączy miedzy innymi inwentaryzację geodezyjną powykonawczą w 4 kompletach zawierającą: - mapy sytuacyjno-wysokościowe z wkreślonym przebiegiem sieci kanalizacyjnej z przykanalikami, studniami rewizyjnymi i studniami przyłączeniowymi oraz potwierdzenie złożenia dokumentacji w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu - 1 komplet map Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego,pozostałe 3 komplety map - niezwłocznie po uzyskaniu pieczątki z Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Poznaniu potwierdzającej przyjęcie dokumentacji do zasobów Ośrodka, - szkice geodezyjne, - zestawienie długości wybudowanej sieci kanalizacyjnej, przykanalików, z podaniem ich ilości i średnic, ilości wybudowanych studni rewizyjnych i wpustów, z określeniem materiałów, z jakich zostały wykonane i średnic, ilości (w m2) wbudowanego ścieku korytkowego, ilości (w mb) wbudowanego krawężnika, obrzeży i innych materiałów. 6) Zamawiający będzie wymagał sprawdzenia sieci wodociągowej pod względem wydajności hydrantów przeciwpożarowych, potwierdzonych stosownym protokołem. 7) Do odbioru końcowego Zamawiający wymaga załączenia protokołu wraz filmem (na płycie CD lub innym nośniku elektronicznym) i opisem z badań przeprowadzonych kamerą telewizyjną. Na filmie winien być także zapisany spadek podłużny rejestrowany pomiędzy studniami rewizyjnymi. W komplecie Wykonawca musi załączyć plan orientacyjny umożliwiający dokładne umiejscowienie filmowanych odcinków kanalizacji. Całość sprawozdania wizyjnego wykonać wg PN-EN 13508-2 Stan zewnętrznych systemów kanalizacyjnych - Część 2: system kodowania inspekcji wizualnej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • COLAS POLSKA SP. Z O.O., ul. Nowa 49, 62-070 Palędzie, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 913696,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 949776,14

  • Oferta z najniższą ceną: 949776,14 / Oferta z najwyższą ceną: 1168051,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.