Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-01-30
Zgorzelec: Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obszarze pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową w Zgorzelcu
Numer ogłoszenia: 13238 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obszarze pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową w Zgorzelcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obszarze pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową w Zgorzelcu wraz z ich uchwaleniem przez Radę Miasta Zgorzelec. Zakres zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec w obszarze pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową w Zgorzelcu, określony został Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 227/08 z dnia 27.11.2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec obszaru pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową. Zakres zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego , w obszarze pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową w Zgorzelcu, określony został Uchwałą Rady Miasta Zgorzelec Nr 201/08 z dnia 05.09.2008 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obszarze pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową. Obszar objęty zmianami wynosi ok. 72 ha. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego powinien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy ( Dz. U. 118 poz.1233 z 2004 r.) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.). Wymagana skala części graficznej studium: 1:5000. Zakres projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Zgorzelec dla obszaru pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową, obejmuje: a) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia projektu zmiany studium dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, b) analizę wniosków do projektu zmiany studium i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, c) sporządzenie projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, z uwzględnieniem ustalenia planu zagospodarowania przestrzennego województwa, d) uzyskanie od miejskiej komisji urbanistyczno- architektonicznej opinii o projekcie studium, e) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień projektu studium zgodnie z art. 11, ust. 6,7,8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.), f) prezentację koncepcji projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko władzom Gminy, g) wprowadzenie zmian do projektu zmiany studium, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, h) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o włożeniu projektu zmiany studium wraz z prognozą oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu, i) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany studium i prognozie oddziaływania na środowisko, j) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany studium i prognozie oddziaływania na środowisko, k) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany studium, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, l) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany studium w niezbędnych zakresach, ł) przygotowanie projektu uchwały w sprawie zmiany studium wraz z listą nieuwzględnionych uwag i przedstawienie go do uchwalenia przez Radę Miasta, m) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany studium wraz z załącznikami, w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 3. Przedmiot zamówienia w zakresie dotyczącym projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego określony jest w art. 15, ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003r., poz. 1587). Wymagana skala części graficznej planu: 1:2000. Zakres projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru pomiędzy ulicą Bohaterów II AWP, a linią kolejową, obejmuje: a) analizę wniosków do zmiany planu i opracowanie propozycji ich rozpatrzenia, z uwzględnieniem obowiązującego planu, b) przygotowanie zawiadomień na piśmie o przystąpieniu do sporządzenia zmiany planu dla instytucji i organów właściwych do uzgodnienia i opiniowania, c) sporządzenie projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, uwzględniając ustalenia obowiązującego studium, d) uzyskanie od miejskiej komisji urbanistyczno-architektonicznej opinii o projekcie zmiany MPZP, e) prezentację koncepcji zmiany MPZP wraz prognozą oddziaływania na środowisko, władzom Gminy, f) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmiany MPZP, g) uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu zmiany MPZP, h) sporządzenie wniosków i uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne, i) wprowadzenie zmian do projektu zmiany MPZP, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień, j) przygotowanie ogłoszeń i obwieszczeń o włożeniu projektu zmiany MPZP wraz z prognozą oddziaływania na środowisko, do publicznego wglądu, k) udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie zmiany MPZP i w prognozie oddziaływania na środowisko, l) analiza i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu zmiany MPZP i prognozy oddziaływania na środowisko, ł) wprowadzenie zmian w projekcie zmiany MPZP, wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag, m) ewentualne ponowne uzgodnienie projektu zmiany MPZP w niezbędnych zakresach, n) przygotowanie projektu uchwały w sprawie przyjęcia zmiany MPZP wraz z listą nieuwzględnionych uwag oraz przedstawienie Radzie Miasta, o) przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących zmiany studium wraz z załącznikami, w celu oceny ich zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 4. Do czasu stwierdzenia przez Wojewodę zgodności zmiany planu i zmiany studium z przepisami prawnymi wszystkie czynności związane z obowiązkiem sporządzenia zmiany planu i studium należą do wykonawcy. 5 Opracowania będą zawierać część tekstową i graficzną, uwzględniającą określenia wyszczególnione odpowiednio w art. 10 i w art. 15 ust. 2 i ust. 3, z uwzględnieniem art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z 2003 roku, z późn. zm.). Projekt MPZP winien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164 z 2003 r., poz. 1587). Projekt studium winien być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy (Dz. U. Nr 118 poz 1233 z 2004 r.) oraz ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80 poz. 717 z 2003 r. z późn. zm.). Przedmiot zamówienia należy wykonać techniką tradycyjną wraz z elektronicznym zapisem na płycie CD tekstu (standard plików .doc) i rysunków planów w plikach cyfrowych (standard plików .jpg). Zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany studium- 4 egz. oprawione + płyta CD b) rysunek zmiany studium w skali 1:5000 - 4 egz.(w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD c) rysunek zmiany studium czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz. d) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. oprawione + płyta CD e) rysunek zmiany studium w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz. Zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego: a) tekst zmiany planu - 4 egz. oprawione + płyta CD b) rysunek zmiany planu w skali 1:2000 - 4 egz.(w tym min. 2 egz. w kolorze) + płyta CD c) rysunek zmiany planu czarno-biały, pomniejszony do publikacji - 4 egz. d) rysunek zmiany planu w wersji umożliwiającej jego zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego na nośniku CD - 1 egz. e) prognoza oddziaływania na środowisko - 4 egz. oprawione + płyta CD f) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 4 egz. oprawione + płyta CD.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. Zamawiający informuje, ze w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, musza zostać spełnione warunki, odpowiednio: a) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy PZP musza zostać spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie, b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 mogą być spełnione przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, c) przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. b wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oparciu o dokumenty wymagane od Wykonawców metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie załączą dokumentu potwierdzającego spełnianie choć jednego z warunków udziału w postępowaniu zostaną, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu dorejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (§ 1 ust.1, pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 oraz art. 24 ust. 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert (§ 1 ust 1. pkt 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605) Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.1 a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentów , o ktorych mowa w pkt. 4.1 b i c składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 Ustawy PZP Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Wykazu osób lub podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga również przedstawienia dokumentów potwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia. Zamawiający wymaga załączenia do wykazu, dokumentu potwierdzającego przynależność głównego projektanta, do Okręgowej Izby Urbanistów. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobami lub podmiotami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest on do złożenia w ofercie wraz z wykazem, pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia. b) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te wykonane zostały należycie np. referencji. Zamawiający uzna za wystarczające wykazanie przez Wykonawcę: - co najmniej dwóch wykonanych i zatwierdzonych planów miejscowych lub ich zmian, sporządzonych dla terenów o powierzchni minimum 50 ha, lub - co najmniej dwóch wykonanych i uchwalonych studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmian sporządzonego dla terenów o powierzchni minimum 50 ha lub - jednego wykonanego i uchwalonego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany dla terenów o powierzchni minimum 50 ha i jednego wykonanego i uchwalonego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany dla terenów o powierzchni minimum 50 ha łącznie Do wykazu załączyć należy dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 3. Na potwierdzenie spełniania warunku, znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. Na potwierdzenie spełniania warunku, posiadania przez Wykonawcę niezbędnego potencjału finansowego, kadrowego, techniczny oraz doświadczenia niezbędnego do realizacji zamówienia oraz tego, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Oświadczenia Wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgorzelec
ul. Domańskiego 7 , 59-900 Zgorzelec, Wydział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 13:00, miejsce: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7 Punkt Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Budowa żłobka na 75 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 przy ul. Groszowej w Zgorzelcu
- Zakup materiałów ulegających zużyciu na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w Zgorzelcu - Część II
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych emulsją asfaltową i grysem przy użyciu remontera drogowego typu Patcher - część I
- Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej na osiedlu Słonecznym
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.