Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-12
Bydgoszcz: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
Numer ogłoszenia: 132383 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 378 13 19, faks 52 378 13 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH WYMIENIONYCH W ZAŁĄCZNIKACH NR 1 - 6 DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba części 6. Część I - sukcesywne dostawy ziemniaków i warzyw oraz owoców i owoców cytrusowych, wymienionych w załączniku nr 1. Część II - sukcesywne dostawy jaj wymienione w załączniku nr 2. Część III - sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych wymienionych w załączniku nr 3. Część IV - sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych wymienionych w załączniku nr 4. Część V - sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych wymienionych w załączniku nr 5. Część VI - sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i przetworów drobiowych wymienionych w załączniku nr 6.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-7, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 03.22.12.30-7, 03.22.12.40-0, 03.22.14.30-9, 03.22.14.20-6, 03.22.10.00-6, 03.22.12.60-6, 03.22.21.11-4, 03.22.22.20-1, 03.22.21.18-3, 03.22.23.21-9, 03.14.25.00-3, 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.41.21.00-0, 15.13.12.00-7, 15.13.10.00-5, 15.13.11.30-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty wytworzone, dostarczone, sprzedane przez ubezpieczonego. Wartość polisy winna wynosić nie mniej niż cena brutto złożonej oferty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Nie dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin przydatności do spożycia - 10
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Niedopuszczalne jest pod rygorem nieważności dokonywanie zmian niniejszej umowy jeżeli przy ich uwzględnianiu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z zaistnienia następujących warunków: 1) w przypadku zaistnienia sytuacji nadzwyczajnych i nie cierpiących zwłoki w zakresie wymaganego od Zamawiającego zapewnienia całodziennego wyżywienia, 2) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od Stron przeszkód w realizacji umowy w dotychczasowym kształcie, w tym siły wyższej oraz okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. Strony przewidują możliwość zmiany wartości umowy oraz zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: 1) ustawowej zmiany wysokości podatku VAT; 2) dokonania waloryzacji, o której mowa w § 4 ust. 8 i 9 umowy. 3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. likwidacji klęsk żywiołowych, restrukturyzacji Sił Zbrojnych, kryzysu, zagrożenia lub wojny, osiągania wyższych stanów gotowości bojowej, szkolenia rezerw osobowych, poligonów, kursów, szkoleń, zmiany stanu żywionych, zmiany aktów prawnych w zakresie uprawnień do wyżywienia żołnierzy lub innych zadań postawionych przez organa władzy państwowej), Wykonawca zagwarantuje zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw oraz bezpłatny dowóz artykułów spożywczych do miejsc na terenie Rzeczypospolitej Polskiej wskazanych przez Zamawiającego, według cen jednostkowych brutto określonych w zestawieniu cenowym. Zmiany te następować będą w ramach wartości umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy. 4. O zaistnieniu przyczyn, o których mowa w ust. 3, powodujących konieczność zmian, Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie z jednoczesnym określeniem ilości towaru, częstotliwości dostawy i wskazaniem dnia od którego zmiany będą obowiązywały. 5. Warunkiem wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1, jest złożenie wniosku, wraz z uzasadnieniem zawierającym: opis i uzasadnienie propozycji zmian, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego, w tym w zakresie ilości, jakości żywienia i terminu wykonania umowy. 6. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 7. 7. O wszelkich zmianach nazwy, adresu i danych identyfikacyjnych firmy oraz numeru rachunku bankowego Wykonawca powiadomi niezwłocznie Zamawiającego pod rygorem poniesienia kosztów związanych z brakiem właściwych danych u Zamawiającego oraz rygorem uznania za doręczoną korespondencji kierowanej na ostatnio wskazany przez Wykonawcę adres. 8. Wykonawca nie może domagać się zmiany postanowień zawartej umowy w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przez niego zobowiązań wynikających z umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2016 godzina 09:00, miejsce: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz - kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 07.30 - 09.00 i 12.30 - 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy ziemniaków i warzyw oraz owoców i owoców cytrusowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy ziemniaków i warzyw oraz owoców i owoców cytrusowych, wymienionych w załączniku nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.11-7, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.14.10-3, 03.22.12.30-7, 03.22.12.40-0, 03.22.14.30-9, 03.22.14.20-6, 03.22.10.00-6, 03.22.12.60-6, 03.22.21.11-4, 03.22.22.20-1, 03.22.21.18-3, 03.22.23.21-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do spożycia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy jaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy jaj wymienione w załączniku nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do spożycia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy mięsa czerwonego, wędlin z mięsa czerwonego oraz tłuszczy zwierzęcych wymienionych w załączniku nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.11.00-0, 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.12.10-0, 15.13.12.00-7, 15.41.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do spożycia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy mleka i przetworów mlecznych wymienionych w załączniku nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.55.13.20-4, 15.50.00.00-3, 15.54.21.00-0, 15.54.40.00-3, 15.54.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do spożycia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy ryb i przetworów rybnych wymienionych w załączniku nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.23.20.00-3, 15.23.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do spożycia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i przetworów drobiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i przetworów drobiowych wymienionych w załączniku nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6, 15.13.11.35-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin przydatności do spożycia - 10
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Okresowe usługi konserwacji i naprawy dynamicznego zasilacza UPS UBDT+ z silnikiem diesla w RCI Bydgoszcz w kompleksie wojskowym przy ul. Dwernickiego 1
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
- Dostawy sukcesywne ryb i śledzi
- Dostawa macierzy dyskowych do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
- Dostawa podzespołów elektrycznych i elektronicznych w ramach realizacji projektu "Nowoczesny inżynier dla branż kluczowych"
- Dostawa głośników do realizacji zadań związanych z ochroną ludności i obroną cywilną
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów spożywczych, nabiału, pieczywa, mięs i wędlin, owoców oraz warzyw"
- Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego nr 3 "Pietrasze".
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 71 WE WROCŁAWIU
- Dostawa owoców i warzyw dla zwierząt w Holding Łódź Sp. z o. o. w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2026
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W RESKU W OKRESIE 01.01.2026 - 31.12.2026.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





