To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-09
Nowy Sącz: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 położonej przy ul. Broniewskiego 5 w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 132339 - 2011; data zamieszczenia: 09.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94255 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Sącz, Rynek 1, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4444368, faks 018 443-78-63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 położonej przy ul. Broniewskiego 5 w Nowym Sączu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania pn. Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 położonej przy ul. Broniewskiego 5 w Nowym Sączu. 2.Szczegółowy zakres opracowania projektu obejmuje: a)opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego pn. Remont instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 18 położonej przy ul. Broniewskiego 5 w Nowym Sączu - (6 egz.), b)uzyskanie warunków zaopatrzenia obiektu w media w przypadku ich zwiększonego zapotrzebowania w wyniku remontu i instalacji nowych urządzeń zgodnie z opracowanym projektem, Zakres obejmuje : wykonanie nowych instalacji elektrycznych wewnętrznych (wraz z montażem urządzeń): wykonanie nowego układu pomiarowego uzgodnionego przez ZE, główny wyłącznik prądu (wyłącznik p. poż), WLZ, tablice rozdzielcze elektryczne wnękowe wraz z aparaturą modułową (wyłączniki typu S, wyłączniki różnicowo prądowe, ochronniki przepięciowe, wyłączniki główne tablic z lampkami sygnalizacyjnymi, -instalacje oświetlenia podstawowego, -instalacja oświetlenia nocnego, -instalacja oświetlenia ewakuacyjnego, -instalacja gniazd, -instalacja siły, -instalacja sygnalizacji pożaru, -instalacja telefoniczna okablowania strukturalnego (teleinformacyjna), -instalacja zasilania komputerowych z gniazdami na klucz oraz tablicami zasilania komputerów, -instalacja odgromowa, -instalacja połączeń wyrównawczych, wyposażenie budynku w instalację hydrantową wraz z wyposażeniem w urządzenia hydrantowe, wyposażenie budynku w sprzęt gaśniczy wraz z schematami graficznymi rozmieszczenia wymaganego sprzętu p.poż, oznakowania dróg ewakuacyjnych i instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. Uwaga! Wszystkie szczegóły dotyczące rozwiązań projektowych oraz materiałowych należy uzgodnić z użytkownikiem obiektu c)opracowanie informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia dla zadania (6 egz.), d)opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (6 egz.), e)wykonanie przedmiarów robót (6 egz.), f)wykonanie kosztorysów inwestorskich (2 egz.), g)jednokrotną aktualizację przedmiarów robót oraz kosztorysu inwestorskiego na pisemne wezwanie Zamawiającego w terminie 15 dni od daty wezwania, h)wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej, zgodnej z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2005 r. nr 212 poz. 1766.) i)pełne uzgodnienie projektu ze wszystkimi stronami postępowania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień, pozwoleń (koszt wszystkich uzgodnień opinii, ponosi Wykonawca), j)sporządzenie kompletnego wniosku (wraz z wymaganymi załącznikami) w zależności od skali opracowania o wydanie decyzji pozwolenia na budowę, lub ewentualnie uzyskanie stosownego zgłoszenia dla inwestycji realizowanej na podstawie przedmiotowego projektu, k)pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót. 3.Wymaga się aby przedmiotowe opracowanie odpowiadało wymogom: a)Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) b)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130 poz. 1389); c)Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. nr 202 poz. 2072 z późniejszymi zmianami); d)Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.); e)Ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. nr 97 poz. 1050 z późn. zm.); f)Rozporządzenia Komisji (WE) Nr 213/2008 z 28 listopada 2007 r. zmieniające Rozporządzenie (WE) Nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego oraz Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV). 4.Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotowego zamówienia przy posłużeniu się podwykonawcami..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Eta Spółka z o.o., ul. Śniadeckich 8, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17000,00
Oferta z najniższą ceną: 17000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Usługi cateringowe polegające na przygotowaniu, dostarczeniu i wydaniu posiłków na potrzeby uczestników Dziennego Domu Wsparcia w Nowym Sączu.
- "Sprzedaż wraz z dostarczeniem artykułów spożywczych dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nowym Sączu w II półroczu 2025 r."
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu mikrobiologicznego.
- "Utworzenie mieszkania treningowego w Nowym Sączu".
- BZP.271.58.2025 Wykonanie robót budowlanych(...)"Likwidacja barier w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się w budynku Ratusza Urzędu Miasta Nowego Sącza".
- Dostawa mebli do pomieszczeń w PBW w Nowym Sączu Filia w Zakopanem
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego do Oddziału ZUS w Olsztynie, ul. 1 Maja 10 oraz wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnych przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń.
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ" składającego się z dwóch zadań
- Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej Auli Kryształowej, automatyzacja układu klima-went - w formule zaprojektuj i wykonaj.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz robót budowlanych dla zad. inwest. pn. "Doświetlenie przejść dla pieszych na drogach gminnych" na terenie m.st. Warszawy - Dzielnicy Mokotów
- Budowa budynku wielorodzinnego w Nowym Mieście Lubawskim
więcej: Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.