eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › ZAKUP BETONU DO ROBÓT DROGOWYCH DLA POTRZEB ZDiZM W PABIANICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Pabianice: ZAKUP BETONU DO ROBÓT DROGOWYCH DLA POTRZEB ZDiZM W PABIANICACH
Numer ogłoszenia: 132303 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113584 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach, ul. Warzywna 1, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, faks 042 2159537.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP BETONU DO ROBÓT DROGOWYCH DLA POTRZEB ZDiZM W PABIANICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż betonu drogowego, według wykazu rzeczowego i ilościowego zawartego w pkt. 3 niniejszego rozdziału. 2. Sprzedaż przedmiotu zamówienia będzie odbywała się przy założeniu jego odbioru z wykorzystaniem transportu Zamawiającego. W przypadkach braku takiej możliwości, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia transportem własnym za dodatkowym wynagrodzeniem. Cena transportu 1 Mg betonu będzie podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Podana cena nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji zawartej z Zamawiającym umowy. 3. Rodzaj i ilości przedmiotu zamówienia; a. Chudy beton na klińcu do 32 mm CH/B 6/9 MPa - 400 m3, b. Chudy beton żwirowy C 8/10 MPa - 200 m3, c. Chudy beton drogowy na klińcu C-12/15 MPa - 100 m3, d. Podsypka stabilizacyjna cementowa 1,5÷2,5 MPa - 600 m3, e. Beton budowlany C-16/20 MPa - 20 m3. 4. Parametry techniczne: a. PN-S-96012:1997 - Drogi samochodowe. Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem, b. PN-S-96013:1997 - Drogi samochodowe. Podbudowa z chudego betonu. Wymagania i badania, c. PN-EN-206-1:2003 - Część 1: Wymagania, właściwości, produkcja i zgodność. 5. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia w przypadku wykorzystywania transportu Wykonawcy: miasto Pabianice. 6. Realizacja zamówienia publicznego: sukcesywnie od momentu podpisania umowy do dnia 31.12.2010 roku, z zastrzeżeniem zapisów pkt. 7. 7. Czas reakcji (oddania do dyspozycji Zamawiającego przedmiotu zamówienia) wynosi do 8 godzin od zgłoszenia telefonicznego w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym (średnio od 3 do 5 Mg jednorazowo - dziennie). 8. Kod CPV: 44.11.40.00-2 Beton. 9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na zakupiony przez niego przedmiot zamówienia. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem wyrobów betonowych, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym. 12. Warunki finansowe rozliczeń: a. podstawą wystawienia faktury będzie potwierdzony dowód dostawy lub pobrania przez Zamawiającego, b. wartość faktury będzie wynikała z ilości faktycznie zakupionego (dostarczonego) przedmiotu zamówienia przemnożonego przez cenę jednostkową przedmiotu zamówienia, c. fakturowanie będzie odbywało się dwa razy w miesiącu: 1 raz za okres od 1 do 15 dnia każdego miesiąca, drugi raz od 16 do końca każdego miesiąca, d. płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. e. podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.40.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WŁODAN Andrzej Włodarczyk Spółka Jawna, Porszewice 31, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166132,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159860,00

  • Oferta z najniższą ceną: 159860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 159860,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.