Ogłoszenie z dnia 2017-01-24
Ogłoszenie nr 13224 - 2017 z dnia 2017-01-24 r.
Warszawa: DOSTAWA IMIENNYCH KART SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW UNIWERSYTETU MUZYCZNEGO FRYDERYKA CHOPINA
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 357142
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina, krajowy numer identyfikacyjny
27570200000, ul.
ul. Okólnik
2,
00368
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
228 278 309, faks
228 278 309, e-mail
przetargi@chopin.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chopin.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA IMIENNYCH KART SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA PRACOWNIKÓW UNIWERSYTETU MUZYCZNEGO FRYDERYKA CHOPINA
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP-34/12/2016/272/W/MSW
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa imiennych kart sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1) zapewni możliwość nielimitowanego korzystania z usług z zakresu sportu i rekreacji, o zróżnicowanym charakterze takich jak na przykład: basen, lodowisko, zajęcia fitness, aqua aerobic, sauna, siłownia, sztuki walki, taniec, joga, nordic walking, spinning, squash, grota solna, ścianka wspinaczkowa i inne. 2) Zamawiający przewiduje udział pracowników, osób towarzyszących, dzieci i wnucząt pracowników w ww usługach w następujących ilościach: o pracownicy: ok. 200 osób o osoby towarzyszące: ok. 20 osób o dzieci: ok. 20 osób Podane powyżej ilości są jedynie szacunkowe (służą do porównania złożonych ofert i nie mają odniesienia w umowie), Zamawiający zapłaci za faktycznie dostarczone imienne karty abonamentowe 3) zapewni uprawnionym możliwość korzystania z kilku zajęć w ciągu jednego dnia bez deklaracji korzystania z jednej lokalizacji tzn. brak limitów, czy interwałów czasowych jeżeli chodzi o liczbę wejść generowanych przez jedną kartę, 4) zapewni zgłoszonym pracownikom dostęp do min. 2.500 obiektów sportowych w całej Polsce w tym do min. 600 obiektów sportowych na trenie województwa mazowieckiego, oraz. 300 obiektów na terenie Warszawy. Na potwierdzenie wykonawca do oferty dołączy szczegółowy wykaz obiektów wraz z dokładną charakterystyką dostępu do obiektu (informacje o ograniczeniach czasowych, ewentualnych dopłatach i limitach) Przez jeden obiekt sportowy rozumie się budynek lub samodzielny lokal, w którym świadczone są usługi objęte zamówieniem. Jeżeli dwa niezależne podmioty świadczące usługi odpowiadające swym przedmiotem treści zamówienia zostały zlokalizowane w odrębnych lokalach tego samego budynku wówczas zostaną zakwalifikowane jako dwa odrębne obiekty sportowe. 5) czas korzystania z zajęć w ramach usług stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 45 minut, a w przypadku sauny ze względów bezpieczeństwa nie dłuższy niż 30 minut. 6) zapewni korzystanie z nowo otwartych obiektów sportowych, z którymi Wykonawca nawiąże współpracę w trakcie trwania umowy. Aktualna lista usług oraz obiektów będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. Dostęp do nowych usług nie może spowodować wzrostu cen jednostkowych wskazanych w ofercie. 7) Jedyną formą weryfikacji i dostępu użytkowników do obiektów sportowych jaką dopuszcza Zamawiający jest imienna karta wydana przez Wykonawcę, po okazaniu której wraz z dowodem osobistym użytkownik jest wpuszczony do obiektu i może swobodnie korzystać z usług w danym obiekcie. Zamawiający nie dopuszcza weryfikacji za pomocą kodów PIN otrzymywanych przez wiadomości SMS czy stosowania danych biometrycznych jak również by weryfikacja wiązała się z dodatkowymi kosztami. 8) bezpłatnie dokona wymiany kart uprawniających do korzystania z zajęć sportowo - rekreacyjnych, w przypadku zdarzenia losowego tj. kradzieży bądź zagubienia karty, Dane użytkowników kart niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia przekazywane będą przez Zamawiającego w formie elektronicznej z zachowaniem zasad ustawy o ochronie danych osobowych: imię i nazwisko. 9) zapewni uprawnionym do korzystania pracownikom Zamawiającego stały dostęp do aktualnych informacji o obiektach sportowo - rekreacyjnych, za pośrednictwem strony internetowej. 10) zapewni dla użytkowników kart możliwość udostępnienia kart rabatowych na usługi sportowe, kosmetyczne, gastronomiczne i inne. Wykaz usług wraz ze zniżkami dostępny będzie na stronie internetowej Wykonawcy
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
92000000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT222331.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 244320.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.