eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyII etap remontu i adaptacji domu Marii i Jerzego Kuncewiczów na budynek muzealny w Kazimierzu Dolnym przy ul. Małachowskiego 19.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Kazimierz Dolny: II etap remontu i adaptacji domu Marii i Jerzego Kuncewiczów na budynek muzealny w Kazimierzu Dolnym przy ul. Małachowskiego 19.
Numer ogłoszenia: 132242 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym, ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, fax 081 8810277.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumnadwislanskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap remontu i adaptacji domu Marii i Jerzego Kuncewiczów na budynek muzealny w Kazimierzu Dolnym przy ul. Małachowskiego 19..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: II etapu remontu i adaptacji domu Marii i Jerzego Kuncewiczów w Kazimierzu Dolnym przy ulicy Małachowskiego 19 - dokończenie robót umożliwiających użytkowanie przyziemia zgodnie z potrzebami zamawiającego. Zakres robót obejmuje: - Dostarczenie i montaż opraw oświetleniowych, - Dostarczenie i montaż wyposażenia sanitariatów (biały montaż), - Roboty budowlane: - rozbiórkowe : skucie glazury, tynków głuchych i odstających a w pomieszczeniu 01/4 skucie tynku na ścianach, wykucie otworu do osadzenia drzwi - wejście do sanitariatów z zewnątrz, poszerzenie otworu drzwiowego do wartowni, rozbiórka posadzek oraz pozostałych warstw podłoża do poziomu zapewniającego wykonanie projektowanych podłóż z posadzkami. - roboty do wykonania : ścianki działowe w sanitariatach z osadzeniem stolarki drzwiowej; wykonanie i uzupełnienie tynków; ułożenie glazury na ścianach w sanitariatach do wysokości 2,00 m i przy zlewozmywaku w kuchni do 1,50 m; wykonanie posadzek z cokolikami z terakoty po uprzednim wykonaniu podłoża z izolacjami i siatką ( podłoża przy schodach i wejściu z zewnątrz ); dostarczenie i osadzenie: drzwi antywłamaniowych, drzwi zewnętrznych, drzwi do sanitariatów i wartowni, roboty malarskie: opalanie i dwukrotne malowanie istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej, schodów i ścianki drewnianej, dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą akrylową z przygotowaniem powierzchni, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej po uprzednim oczyszczeniu i odgrzybieniu ściany fundamentowej zewnętrznej pomieszczenia 01/4 od naroża do tarasu z wykonaniem opaski z kostki betonowej gr. 4 cm. Uwaga! W ramach I etapu remontu i adaptacji wykonane zostały w przyziemiu - piwnicach: całość instalacji c.o z kotłownią, instalacje elektryczne, instalacje wod-kan z podejściami do urządzeń, wentylacja grawitacyjna, podkład betonowy w projektowanych sanitariatach, podłoże w korytarzu przy drzwiach do kotłowni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) 1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (przelew na konto Muzeum w PEKAO S.A I oddział Puławy nr 26 1240 2412 1111 0000 3610 7605). Wniesione wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) 2. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu (przelew) wykonawca winien dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie, należy je zamieścić w ofercie. 3. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium zgodnie z art. 46..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1). Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2) .Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.( załącznik 1/2) 3). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7). Dowód wniesienia wadium. 8). Wykaz robót budowlanych - na załączniku nr 1/ 3, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym min 2 remonty - obiektów podlegających konserwatorowi zabytków z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9). Wykaz podstawowej kadry technicznej - na załączniku nr 1/ 4, która będzie wykonywać zamówienie: kierownik budowy, z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia wydane przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków do kierowania pracami. Do wykazu dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10). Wykaz stawek i narzutów - na załączniku nr 1/ 5, 11). Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru robót. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Uwaga! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający odrzuci ofertę, która spełnia przesłanki art. 89 ust 1.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, nie podlegający wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 w/w ustawy, spełniać warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą i czytelną techniką, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz oraz zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1). Wypełniony druk oferty (załącznik nr 1), 2) .Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.( załącznik 1/2) 3). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. 4). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7). Dowód wniesienia wadium. 8). Wykaz robót budowlanych - na załączniku nr 1/ 3, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym min 2 remonty - obiektów podlegających konserwatorowi zabytków z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9). Wykaz podstawowej kadry technicznej - na załączniku nr 1/ 4, która będzie wykonywać zamówienie: kierownik budowy, z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz uprawnienia wydane przez właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków do kierowania pracami. Do wykazu dołączyć kserokopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 10). Wykaz stawek i narzutów - na załączniku nr 1/ 5, 11). Kosztorys ofertowy sporządzony na bazie przedmiaru robót. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Uwaga! Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Zamawiający odrzuci ofertę, która spełnia przesłanki art. 89 ust 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2008 godzina 10:45, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.