Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Gostynin: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją w trzech budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Gostyninie
Numer ogłoszenia: 132211 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gostynina , ul. Rynek 26, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360737, faks 024 2360712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gostynin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją w trzech budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Gostyninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i instalacji ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją w trzech budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Gostyninie zlokalizowanych w przy: - ul. Wojska Polskiego 45, - ul. 3-go Maja 39, - ul. Kościuszki 31. Zakres robót obejmuje w szczególności: - roboty instalacyjno-montażowe centralnego ogrzewania, - regulację instalacji c.o., - malowanie, - izolację cieplną, - instalację ciepłej wody i cyrkulacji. Wszystkie materiały lub urządzenia niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę w/w dokumentów, wg formuły spełnia/ nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów: 1) oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ); 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast w/w dokumentów składa równoważne dokumenty, o których mowa w §2, w formie przewidzianej w §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Oświadczenia wymagane przez Zamawiającego muszą, a dokumenty - mogą być złożone w oryginale. W przypadku złożenia dokumentów w formie kserokopii, Zamawiający wymaga poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty - chyba, że reprezentacja wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru). W przypadku składania oferty przez podmioty działające wspólnie (konsorcjum), Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: 1) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; 2) zobowiązani są ustanowić podmiot wiodący - lidera - pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia; 3) zobowiązani są dołączyć do oferty, dla podmiotu wiodącego - lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcie umowy; 4) przyjmuje się, że w/w pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów; 5) jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Forma składania dokumentów i oświadczeń w przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum): - każdy z podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 i 2. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wiodącym - liderem konsorcjum..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umgostynin.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (pok. 304, za zaliczeniem pocztowym fax. 024 236-07-12 lub e-mail: zp@gostynin.pl) w wersji papierowej 200,00 zł, na płycie CD 20,00 zł, bezpłatnie na stronie internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gostynina - Rynek 26, 09-500 Gostynin, pok. 208 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOSTYNINA
- Modernizacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostynin - etap I
- Przebudowa dźwigu osobowo-towarowego w Krajowym Ośrodku Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
więcej: przetargi w Gostyninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU PUBLICZNEGO OSP KUCHARY, GMINA WITONIA
- Poprawa dostępności szkół Powiatu Żyrardowskiego dla osób ze specjalnymi potrzebami
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.