Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-09-07
Szczecin-Zdunowo: Dostawa materia³ów opatrunkowych (nr sprawy: 47/D/opatrunki/2015)
Numer og³oszenia: 132163 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. prof. Alfreda Soko³owskiego , ul. A. Soko³owskiego 11, 70-891 Szczecin-Zdunowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4427208, faks 091 4620494.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpitalzdunowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa materia³ów opatrunkowych (nr sprawy: 47/D/opatrunki/2015).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, przez okres 12 miesiêcy, materia³ów opatrunkowych w zakresie wymienionym w za³±czniku nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
V
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych:
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Dostawa materia³ów opatrunkowych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca jest obowi±zany wnie¶æ wadium wysoko¶ci odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci zamówienia (pakietów): PAKIET NR 1 - 8 650,00 PLN PAKIET NR 2 - 660,00 PLN PAKIET NR 3 - 450,00 PLN PAKIET NR 4 - wadium nie wymagane PAKIET NR 5 - 195,00 PLN PAKIET NR 6 - 150,00 PLN PAKIET NR 7 - wadium nie wymagane PAKIET NR 8 - 250,00 PLN PAKIET NR 9 - 240,00 PLN PAKIET NR 10 - 545,00 PLN PAKIET NR 11 - wadium nie wymagane PAKIET NR 12 - 180,00 PLN PAKIET NR 13 - wadium nie wymagane PAKIET NR 14 - wadium nie wymagane PAKIET NR 15 - 4 220,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przed³o¿y dokument zezwalaj±cy na obrót i handel produktami leczniczymi zgodny z wymogami ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. Nr 126 poz. 1381 z pó¼. zmianami) oraz rozporz±dzeñ szczegó³owych w/w ustaw±.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
1. Karty katalogowe dla ka¿dego wyrobu sporz±dzone przez producenta, zawieraj±ce opis przedmiotu zamówienia, jego przeznaczenie, odpowiednio nr katalogowy lub kod wyrobu. 2. Dokument potwierdzaj±cy % nasycenia opaski mas± gipsow± - dla Pakietów Nr 8 i 9 3. Dokument potwierdzaj±cy czas ch³onno¶ci wody - ca³kowity czas potrzebny do równomiernego nas±czenia opaski wod± - dla Pakietów Nr 8 i 9. 4. W³a¶ciwe certyfikaty CE lub deklaracje zgodno¶ci, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ). 5. W toku oceny ofert, na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca jest zobowi±zany dostarczyæ próbki do testowania. Próbki nie podlegaj± zwrotowi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
12. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych sytuacjach: 1) Okre¶lone w ofercie cenowej ilo¶ci danego asortymentu mog± - na ¿±danie Zamawiaj±cego - mog± ulec zmianie w granicach +/- 20% w trakcie realizacji umowy, je¿eli zajd± okoliczno¶ci których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili podpisania umowy. Z tego tytu³u nie s³u¿± Wykonawcy do Zamawiaj±cego jakiekolwiek roszczenia za wyj±tkiem roszczenia o zap³atê wg cen jednostkowych wynikaj±cych z oferty wykonawcy, wy³±cznie w przypadku ilo¶ciowego zwiêkszenia przedmiotu zamówienia; 2) Umowê niniejsz± zawiera siê na czas okre¶lony terminem realizacji umowy, z mo¿liwo¶ci± wcze¶niejszego zakoñczenia w przypadku wyczerpania ilo¶ciowego i warto¶ciowego przedmiotu umowy. 3) Strony dopuszczaj± równie¿ stosowne przed³u¿enie terminu obowi±zywania umowy, w przypadku niewyczerpania ilo¶ciowego i warto¶ciowego przedmiotu umowy, w pierwotnie okre¶lonym okresie umownym; 4) Je¿eli umowa bêdzie trwa³a d³u¿ej ni¿ 12 miesiêcy strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê, co Wykonawca zobowi±zuje siê udowodniæ Zamawiaj±cemu. 5) W szczególnie uzasadnionym przypadku, Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê na zmianê producenta dostarczonych chirurgicznych materia³ów opatrunkowych, pod warunkiem zachowania umówionej ceny jednostkowej brutto oraz dostarczenia odpowiedniego dokumentu, potwierdzaj±cego spe³nienie przez producenta wymogów ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679) oraz warunków SIWZ. 6) Ceny brutto podane przez Wykonawcê w ofercie obowi±zuj± przez ca³y okres obowi±zywania umowy z zastrze¿eniem postanowieñ § 3 ust. 2 za³±cznika nr 4 do SWZ - wzoru umowy. 7) Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalzdunow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 114 Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Soko³owskiego, ul. A. Soko³owskiego 11, 70-891 Szczecin.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Dzia³ Zamówieñ Publicznych, pok. 114 Specjalistycznego Szpitala im. prof. Alfreda Soko³owskiego, ul. A. Soko³owskiego 11, 70-891 Szczecin.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin dostawy - 10
- 3. Jako¶æ - 20
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: PAKIET NR 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin dostawy - 10
- 3. Jako¶æ - 20
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: PAKIET NR 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: PAKIET NR 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 12 NAZWA: PAKIET NR 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 13 NAZWA: PAKIET NR 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 14 NAZWA: PAKIET NR 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
CZÊ¦Æ Nr: 15 NAZWA: PAKIET NR 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa materia³ów opatrunkowych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4, 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin dostawy - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leku Teclistamab
- Dostawa produktów leczniczych dla Schroniska dla zwierz±t przy ul. Kobylepole 51 w Poznaniu w roku 2025
- Dostawy materia³ów opatrunkowych oraz pasków diagnostycznych do oznaczania stê¿enia glukozy we krwi dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w restrukturyzacji w Golubiu - Dobrzyniu
- DOSTAWA MATERIA£ÓW OPATRUNKOWYCH
- Zakup i dostawa leków na potrzeby Szpitala Barlinek - dziesiêæ pakietów.
- Dostawa sprzêtu medycznego, materia³ów medycznych, materia³ów opatrunkowych, ¶rodków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.