Ogłoszenie z dnia 2008-06-17
Łódź: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - cz. II
Numer ogłoszenia: 132157 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi, ul. Łąkowa 11, 90-652 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6395354.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wfosigw.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundusz celowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - cz. II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zespołu ds. Funduszy Unii Europejskiej na potrzeby realizacji zadań Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanego przez WFOŚiGW w Łodzi jako Instytucja Wdrażająca na mocy Porozumienia z Ministrem Środowiska z dnia 25 czerwca 2007 r. (część: A, B, C, D1, E1, F, G3) oraz na potrzeby ogólne Biura WFOŚiGW w Łodzi (część: D2, D3, E2, G1, G2, G4, H, I, J) - (kody CPV: 30214000-2, 30211500-6, 30231250-4, 30241500-6, 30241500-5, 30233230-2, 30121100-4, 30213100-6, 32413100-2, 32418000-6) w tym część: A. Komputery z systemem operacyjnym 4 szt B. Monitory LCD 17 4 szt C. Komputery przenośne LCD 15,4 z systemem operacyjnym 2 szt + czytnik kart smart USB (potrzeby ogólne) 32 szt D. Oprogramowanie biurowe MS Office 2007 PL lub równoważne 1) w wersji OEM Small Business 6 szt 2) w wersji OEM Small Business (potrzeby ogólne) 6 szt 3) w wersji Update BOX Standard (posiadane MS Office 2003 OEM Basic/Small Business) (potrzeby ogólne) 9 szt E. Drukarki przenośne 1) drukarka przenośna do notebooka z akumulatorem 1 szt 2) drukarka przenośna do notebooka z akumulatorem (potrzeby ogólne) 2 szt F. Wielofunkcyjne urządzenie cyfrowe kolorowe 1 sztuka G. Elementy sieciowe (wszystkie tej samej firmy) 1) router sieciowy z punktem dostępowym (potrzeby ogólne) 1 szt 2) punkt dostępowy sieci bezprzewodowej 802.11 g (potrzeby ogólne) 1 szt 3) switch sieciowy 1 sztuka 4) szafa dystrybucyjna 19cali (potrzeby ogólne) 1 sztuka H. Zasilacza awaryjny UPS (potrzeby ogólne) 3 sztuki I. Programator kart smart i karty (potrzeby ogólne) 1 kpl J. Kolektor danych (potrzeby ogólne) 1 kpl
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.15.00-6, 30.23.12.50-4, 30.24.15.00-6, 30.24.15.00-5, 30.23.32.30-2, 30.12.11.00-4, 30.21.31.00-6, 32.41.31.00-2, 32.41.80.00-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki opisane w art. 22 ust. 1 PZP; b) nie podlegają wykluczeniu z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i 2 PZP; c) złożą ofertę wg ustalonego wzoru załączonego do SIWZ; d) przedłożą wszystkie wymagane dokumenty, wymienione w SIWZ; e) zrealizuje zamówienie w terminie podanym w rozdziale III SIWZ; f) na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 2 lata pełnej gwarancji. g) posiada serwis oferowanych urządzeń umożliwiający naprawę w siedzibie Zamawiającego lub naprawę w siedzibie Wykonawcy po podstawieniu urządzenia zastępczego o równorzędnych parametrach oraz dokona transportu naprawianego urządzenia na koszt Wykonawcy; h) dostarczą przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: a) specyfikacja techniczna dla każdego z oferowanych urządzeń, certyfikaty (deklaracje) zgodności CE (na komputer jako produkt), znak CE (na komputer jako produkt), znak B dla urządzeń zasilających lub inne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, instrukcja w języku polskim, , warunki serwisu i gwarancji; b) oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 i niewykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne oświadczenia że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli nie wynika ono z dokumentu określonego w pkt. c); f) zastrzeżenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wfosigw.lodz.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria WFOŚiGW w Łodzi, ul. Łąkowa 11, 90-562 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria WFOŚiGW w Łodzi, ul. Łąkowa 11, 90-562 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach PT POIiŚ 2007-2013
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A-C.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputery z systemem operacyjnym, Monitory LCD 17, Komputery przenośne LCD 15,4 z systemem operacyjnym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: D.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowanie biurowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: E.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki przenośne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: F.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjne cyfrowe urządzenie kolorowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: G.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elementy sieciowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: H.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacze awaryjne UPS.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Programator kart smart i karty smart.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: J.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolektor danych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 152/TP/ZP/U/2025 Usługę wykonania konserwacji instalacji i urządzeń Sygnalizacji Alarmu Pożarowego (SAP), Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego (DSO) oraz systemów oddymiania wraz z naprawami
- Zakup powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów w prasie o zasięgu krajowym
- ZP/38/2025 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 12 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa zestawów do izolacji wirusa oraz testów do diagnostyki wirusa afrykańskiego pomoru świń (ASFV) u świń i dzików dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
- Usługa rekrutacji kandydatów zagranicznych na studia prowadzone w języku angielskim w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi.
- Dostawa defibrylatorów w ramach realizacji projektu: PRU UMED - Poprawa warunków studiowania w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi, poprzez budowę, rozbudowę, modernizację i doposażenie obiektów Uczelni..
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I WDROŻENIE FIREWALLA DO WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE Z SUPORTEM NA PIĘĆ LAT
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, obejmująca w szczególności dostawę 22 sztuk komputerów przenośnych oraz 22 tabletów
- Zakup komputerów w celu unowocześnienia bazy dydaktycznej na potrzeby edukacji w zakresie rolnictwa 4.0
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- Dostawa laptopów w Zespole Szkół nr 2 im. J. Iwaszkiewicza - CKZiU w Katowicach w ramach projektu pn.: "Budowa hali warsztatowo- szkoleniowej"
więcej: Urządzenia fotokopiujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





