Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-18
Limanowa: Dostawy bielizny szpitalnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 132153 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy bielizny szpitalnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna szpitalna ( prześcieradła, poszwy, podkłady, poduszki z pierza, worki na bieliznę, piżamy męskie, koce); Fartuchy operacyjne, barierowe wielokrotnego użytku; Sterylne fartuchy chirurgiczne - 6 pozycji asortymentowych; Bielizna dla noworodka - pieluchy tetrowe, beciki, kaftaniki, śpioszki, czapeczki, skarpetki, rękawiczki; Prześcieradełka i pokrowce - 100% bawełniane; Obuwie operacyjne - anatomiczne, dopasowane do budowy stopy, antyelektrostatyczne; Pokrowce na materace szpitalne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1, 18.83.00.00-6, 39.51.23.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o posiadanym dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumentu dopuszczającego do użytku i stosowania w placówkach służby zdrowia. Wykonawca zobowiązuje się na każde wezwanie Zamawiającego niezwłocznie przedłożyć ważne dokumenty w tym zakresie.; Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP (ustawa z dn.20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych Dz.U. nr 107 poz.679 z dn.17.06.2010r.). W przypadku wyrobów, które nie podlegają obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyr. Medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dn. 20.05.2010 o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o posiadaniu innych niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te wyroby do obrotu i stosowania na terenie RP. Należy opisać której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczy wystawiony dokument. Wykonawca zobowiązuje sie na każde wezwanie zamawiającego niezwłocznie przedstawić wymagane dokumenty.; Oświadczenie o nieprzemakalności oferowanego przedmiotu zamówienia przez okres min. 100 cykli prania, suszenia i sterylizacji. Wykonawca zobowiązuje sie na każde wezwanie zamawiającego niezwłocznie przedstawić wymagane dokumenty.; Oświadczenie o zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z normą PN-EN 13795 - zad 2. Oświadczenie, iż oferowane wyroby spełniają wymagania normy PN-EN 13795-1,2,3 - dot. zad 3 i że na wezwanie zamawiającego wykonawca niezwłocznie prześle kopie kart technicznych dla poszczególnych wyrobów potwierdzających w szczególności zgodność z ww normą i gramaturę surowca.; Oświadczenie o braku konieczności impregnacji oferowanego przedmiotu zamówienia w trakcie użytkowania bez zagrożenia utraty barierowości. Wykonawca zobowiązuje sie na każde wezwanie zamawiającego niezwłocznie przedstawić wymagane dokumenty.; Oświadczenie o możliwości stosowania oferowanego przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach klimatyzowanych. Wykonawca zobowiązuje sie na każde wezwanie zamawiającego niezwłocznie przedstawić wymagane dokumenty.; Katalogowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia.; Próbki tkanin, którą Wykonawca zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, wszystkie próbki muszą być wyraźnie oznakowane nazwą Wykonawcy, spięte w sposób trwały z ofertą i stanowić załącznik do oferty. (W zad 1 dotyczy poz. I, III-VI wraz z opisem pozycji, której dotyczą).; Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dla oferowanego przedmiotu zamówienia certyfikatu BEZPIECZNY DLA DZIECKA oraz zobowiązanie do niezwłocznego przedstawienia go na każde wezwanie Zamawiającego.; Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym dla oferowanego przedmiotu zamówienia certyfikacie CE dopuszczającym do użytku i stosowania w Szpitalnym Bloku Operacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do pierwszej dostawy przedmiotu zamówienia ważny certyfikat CE.; Oświadczenie potwierdzające posiadanie dla oferowanego przedmiotu zamówienia atestu niepalności oraz zobowiązanie do niezwłocznego ich przedstawienia na każde wezwanie Zamawiającego.; Dla zadania nr 3 Zamawiający wymaga dołączenia próbek w ilościach minimalnych wskazanych w Formularzu asortymentowo cenowym w kolumnie nr 13. Próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z wykonawcą oraz z zadaniem i pozycją formularza asortymentowo cenowego i złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z napisem PRÓBKI. Próbki są integralną częścią oferty ich brak może prowadzić do odrzucenia oferty. Próbki Wykonawca dostarcza na własny koszt. Próbki nie podlegają zwrotowi.;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zgodnie z zapisami w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 - Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna szpitalna (prześcieradła, poszwy, podkłady, poduszki z pierza, worki na bieliznę, piżamy męskie, koce) Bielizna szpitalna ( prześcieradła, poszwy, podkłady, poduszki z pierza, worki na bieliznę, piżamy męskie, koce).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fartuchy operacyjne, barierowe wielokrotnego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy operacyjne, barierowe wielokrotnego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sterylne fartuchy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne fartuchy chirurgiczne - 6 pozycji asortymentowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bielizna dla noworodka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna dla noworodka - pieluchy tetrowe, beciki, kaftaniki, śpioszki, czapeczki, skarpetki, rękawiczki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prześcieradełka i pokrowce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradełka i pokrowce - 100% bawełniane.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obuwie operacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie operacyjne - anatomiczne, dopasowane do budowy stopy, antyelektrostatyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pokrowce na materace.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowce na materace szpitalne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.23.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Przebudowa dróg rolniczych (bis)
- Budowa wiat turystycznych w Nadleśnictwie Limanowa
- Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych przy obiektach Powiatu Limanowskiego realizowanych formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja otwartego basenu kąpielowego w Mieście Limanowa celem umożliwienia ponownego otwarcia po dostosowaniu do obecnych wymagań sanitarnych
- Remont pomieszczeń Sądu Rejonowego w Limanowej w budynku przy ul. J. Marka 19 w Limanowej
- Dostawy produktów leczniczych i wyrobów medycznych ujęte w 18 zadaniach asortymentowych
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obłożeń pola operacyjnego
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Zakup pomocy medycznych w tym: zestawy serwet bloku operacyjnego, pomoce dla oddziału intensywnej terapii, akcesoria do diatermii itp.
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- dostawa zestawów do biopsji pod neuronawigację oraz markerów do neuronawigacji dla Szpitala Wojewódzkiego im. św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku w 6 pakietach
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.