eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › Dostawy bielizny szpitalnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-18

Limanowa: Dostawy bielizny szpitalnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej
Numer ogłoszenia: 132153 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy Limanowa , ul. Piłsudskiego 61, 34-600 Limanowa, woj. małopolskie, tel. 018 3372710, faks 018 3372710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallimanowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy bielizny szpitalnej ujęte w 7 zadaniach asortymentowych dla zaopatrzenia Szpitala Powiatowego w Limanowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna szpitalna ( prześcieradła, poszwy, podkłady, poduszki z pierza, worki na bieliznę, piżamy męskie, koce); Fartuchy operacyjne, barierowe wielokrotnego użytku; Sterylne fartuchy chirurgiczne - 6 pozycji asortymentowych; Bielizna dla noworodka - pieluchy tetrowe, beciki, kaftaniki, śpioszki, czapeczki, skarpetki, rękawiczki; Prześcieradełka i pokrowce - 100% bawełniane; Obuwie operacyjne - anatomiczne, dopasowane do budowy stopy, antyelektrostatyczne; Pokrowce na materace szpitalne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1, 18.83.00.00-6, 39.51.23.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadanym dla oferowanego przedmiotu zamówienia dokumentu dopuszczającego do użytku i stosowania w placówkach służby zdrowia. Wykonawca zobowiązuje się na każde wezwanie Zamawiającego niezwłocznie przedłożyć ważne dokumenty w tym zakresie.; Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terytorium RP (ustawa z dn.20.05.2010r. o Wyrobach Medycznych Dz.U. nr 107 poz.679 z dn.17.06.2010r.). W przypadku wyrobów, które nie podlegają obowiązkowi wpisu do Rejestru Wyr. Medycznych zgodnie z przepisami ustawy z dn. 20.05.2010 o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie o posiadaniu innych niż wyżej wymienione odpowiednie dokumenty dopuszczające te wyroby do obrotu i stosowania na terenie RP. Należy opisać której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczy wystawiony dokument. Wykonawca zobowiązuje sie na każde wezwanie zamawiającego niezwłocznie przedstawić wymagane dokumenty.; Oświadczenie o nieprzemakalności oferowanego przedmiotu zamówienia przez okres min. 100 cykli prania, suszenia i sterylizacji. Wykonawca zobowiązuje sie na każde wezwanie zamawiającego niezwłocznie przedstawić wymagane dokumenty.; Oświadczenie o zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z normą PN-EN 13795 - zad 2. Oświadczenie, iż oferowane wyroby spełniają wymagania normy PN-EN 13795-1,2,3 - dot. zad 3 i że na wezwanie zamawiającego wykonawca niezwłocznie prześle kopie kart technicznych dla poszczególnych wyrobów potwierdzających w szczególności zgodność z ww normą i gramaturę surowca.; Oświadczenie o braku konieczności impregnacji oferowanego przedmiotu zamówienia w trakcie użytkowania bez zagrożenia utraty barierowości. Wykonawca zobowiązuje sie na każde wezwanie zamawiającego niezwłocznie przedstawić wymagane dokumenty.; Oświadczenie o możliwości stosowania oferowanego przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach klimatyzowanych. Wykonawca zobowiązuje sie na każde wezwanie zamawiającego niezwłocznie przedstawić wymagane dokumenty.; Katalogowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia.; Próbki tkanin, którą Wykonawca zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, wszystkie próbki muszą być wyraźnie oznakowane nazwą Wykonawcy, spięte w sposób trwały z ofertą i stanowić załącznik do oferty. (W zad 1 dotyczy poz. I, III-VI wraz z opisem pozycji, której dotyczą).; Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dla oferowanego przedmiotu zamówienia certyfikatu BEZPIECZNY DLA DZIECKA oraz zobowiązanie do niezwłocznego przedstawienia go na każde wezwanie Zamawiającego.; Oświadczenie Wykonawcy o posiadanym dla oferowanego przedmiotu zamówienia certyfikacie CE dopuszczającym do użytku i stosowania w Szpitalnym Bloku Operacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do pierwszej dostawy przedmiotu zamówienia ważny certyfikat CE.; Oświadczenie potwierdzające posiadanie dla oferowanego przedmiotu zamówienia atestu niepalności oraz zobowiązanie do niezwłocznego ich przedstawienia na każde wezwanie Zamawiającego.; Dla zadania nr 3 Zamawiający wymaga dołączenia próbek w ilościach minimalnych wskazanych w Formularzu asortymentowo cenowym w kolumnie nr 13. Próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z wykonawcą oraz z zadaniem i pozycją formularza asortymentowo cenowego i złożone osobno w trwale zamkniętym opakowaniu z napisem PRÓBKI. Próbki są integralną częścią oferty ich brak może prowadzić do odrzucenia oferty. Próbki Wykonawca dostarcza na własny koszt. Próbki nie podlegają zwrotowi.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z zapisami w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitallimanowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 9 - Biuro Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bielizna szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna szpitalna (prześcieradła, poszwy, podkłady, poduszki z pierza, worki na bieliznę, piżamy męskie, koce) Bielizna szpitalna ( prześcieradła, poszwy, podkłady, poduszki z pierza, worki na bieliznę, piżamy męskie, koce).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fartuchy operacyjne, barierowe wielokrotnego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy operacyjne, barierowe wielokrotnego użytku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sterylne fartuchy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne fartuchy chirurgiczne - 6 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Bielizna dla noworodka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna dla noworodka - pieluchy tetrowe, beciki, kaftaniki, śpioszki, czapeczki, skarpetki, rękawiczki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prześcieradełka i pokrowce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prześcieradełka i pokrowce - 100% bawełniane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Obuwie operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie operacyjne - anatomiczne, dopasowane do budowy stopy, antyelektrostatyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pokrowce na materace.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pokrowce na materace szpitalne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.23.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.