Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-18
Kostrzyn: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2008 ROKU (REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI: MASĄ NA GORĄCO, GRYSEM I EMULSJĄ ORAZ PREFABRYKATAMI BETONOWYMI)
Numer ogłoszenia: 13209 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 8178565, fax 061 8178191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG I ULIC NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN W 2008 ROKU (REMONT CZĄSTKOWY NAWIERZCHNI: MASĄ NA GORĄCO, GRYSEM I EMULSJĄ ORAZ PREFABRYKATAMI BETONOWYMI).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg i ulic na terenie miasta i gminy Kostrzyn w 2008 roku (rozpoczęcie bezpośrednio po ustąpieniu warunków zimowych), polegające na: remoncie cząstkowym nawierzchni jezdni i chodników. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45.23.31.42 - 6 ROBOTY W ZAKRESIE NAPRAWY DRÓG. Całość zamówienia została podzielona na trzy niezależne zadania: 1, 2 i 3. Ilościowy zakres robót dla zadań: 1, 2 i 3, określony w kosztorysach ofertowych - zał. nr 5.1, 5.2 i 5.3 będzie ustalany i rozliczany na bieżąco w miarę potrzeb w oparciu o ofertowe ceny jednostkowe dla poszczególnych rodzajów robót, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Całkowita wartość udzielonych robót nie może przekroczyć kwoty brutto, na którą zostanie zawarta umowa. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru oferty najkorzystniejszej na każdą część osobno. Wszystkie roboty prowadzone będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 22% - jak dla robót budowlanych. Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. ROBOTY BUDOWLANE. Szczegółowy zakres robót został określony w : a) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr 4 do SIWZ) b) Kosztorysie ofertowym ze ślepym kosztorysem - zał. nr: 5.1, 5.2 i 5.3 do SIWZ Ilościowy wykaz poszczególnych rodzajów robót dla zadania 1, 2 i 3 został określony w Kosztorysach ofertowych stanowiącymi odpowiednio załączniki nr 5.1, 5.2 i 5.3, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do ilościowych zmian poszczególnych rodzajów robót, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia w formie pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie z wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Wykonawca przystępujący do przetargu może złożyć ofertę na dowolnie wybrane zadanie. Wszystkie roboty prowadzone będą na terenie miasta i gminy Kostrzyn, przy spełnieniu wymogów sztuki budowlanej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Wykonawca dysponuje odpowiednim sprzętem do realizacji zakresu robót, objętego niniejszym postępowaniem dla zadań, na które Wykonawca składa ofertę, 2) Wykonawca dysponuje : a) odpowiednią liczbą pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje, b) osobą wyznaczoną na kierownika robót posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania i nadzorowania robót drogowych i należącą do właściwej izby inżynierów budownictwa, 3) Wykonawca w okresie prowadzonej przez siebie działalności (w okresie ostatnich pięciu lat) wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę (o wartości min 80 % ceny ofertowej brutto) i o którym mowa w punkcie III niniejszej SIWZ. (doświadczenie podwykonawcy nie będzie brane pod uwagę). 4) Wykonawca posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzenia swojej działalności, dotyczącej przedmiotu zamówienia, 5) Informacja w zakresie wykonania zamówienia przez podwykonawców . Zamawiający nie przewiduje możliwości udziału podwykonawców, z wyjątkiem sytuacji losowych - tylko za zgodą Zamawiającego. W takim przypadku całkowitą odpowiedzialność za realizację zamówienia ponosić będzie Wykonawca.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1.1 - 1.3 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (tj. wystawiony po dniu 07.08.2007 r.) 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 4) oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru - zawartym w załączniku nr 1.1 - 1.3 do SIWZ. 5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy dotyczący zadania, na które Wykonawca składa ofertę (zał. nr 1.1 - 1.3 do SIWZ) 6) Wypełniony i podpisany KOSZTORYS OFERTOWY dotyczący zadania, na które Wykonawca składa ofertę - zał. nr 5.1 - 5.3 do SIWZ, 7) Zaparafowany wzór umowy dotyczący zadania, na które Wykonawca składa ofertę (zał. nr 2.1 - 2.3 do SIWZ), jako akceptacja warunków w niej zawartych 8) Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej roboty, na które Wykonawca składa ofertę. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dodatkowe dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie lub zobowiązanie do jej zawarcia w przypadku wyboru ich oferty. 2) Oferta winna zawierać wymienione wcześniej wymagane dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie . 4. Inne dokumenty: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: a) imienny wykaz pracowników (kierownik robót) + uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót drogowych + przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa (zał. nr 7 do SIWZ) b) wykaz zrealizowanych robót w latach 2003, 2004, 2005, 2006 i 2007 r. + referencje, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wg wzoru zał. nr 6 do SIWZ) 2) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wystarczy oświadczenie Wykonawcy, złożone w formularzu ofertowym (zał. 1.1 - 1.3 do SIWZ) Wszystkie dokumenty (z wyjątkiem oryginałów pełnomocnictw i upoważnień do podpisania oferty) mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność (każdą zapisaną stronę dokumentu) przez osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i z datą dokonania potwierdzenia. Wyjątek stanowi indywidualne pełnomocnictwo, które musi być złożone w oryginale.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, przetargi, SIWZ - 2008)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 31 (koszt : 10 zł. + opłaty za przesyłkę).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Kostrzynie 62-025 KOSTRZYN ul. Dworcowa 5 pok. 01 - sekretariat - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.03.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: naprawy nawierzchni ulic masą bitumiczną.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 obejmuje: naprawy nawierzchni ulic masą bitumiczną, ewentualnie: opuszczenie, podniesienie lub uzupełnienie krawężnika, regulacje pionowe wpustów, studzienek, wymiana wpustów, kratek ściekowych, włazów i inne nie przewidziane roboty. Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.41.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: naprawy nawierzchni dróg i ulic grysem i emulsją.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 dotyczy: naprawy nawierzchni dróg i ulic grysem i emulsją do 1 000 m². Zamawiający będzie określał Wykonawcy na bieżąco zakres robót do wykonania wraz z lokalizacją oraz terminy realizacji każdego zakresu zamówienia osobno w formie pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu robót. Wynagrodzenie płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: naprawy nawierzchni ulic i chodnika wykonanych z elementów prefabrykowanych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 obejmuje naprawy nawierzchni ulic i chodnika wykonanych z elementów prefabrykowanych (kostka brukowa, trylinka, brukowiec). Ewentualnie: opuszczenie, podniesienie lub uzupełnienie krawężnika drogowego, regulacje pionowe wpustów, studzienek kanalizacyjnych, wymiana wpustów, kratek ściekowych, włazów kanalizacyjnych, przykanalików i inne nie przewidziane roboty..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KOSTRZYN
więcej: przetargi KOSTRZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 004707F relacji Piękne Kąty - Katarzynowo (dz. nr 150/2, 149 obręb Piękne Kąty i dz. nr 733/5, 931 obr. Siedlisko)".
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 108513 L - ul. Św. Faustyny od km 0+000 do 0+421 w miejscowości Kraśnik
- UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH O NAWIERZCHNI GRUNTOWEJ I TŁUCZNIOWEJ NA TERENIE GMINY IZABELIN (3)
- "Modernizacja drogi powiatowej nr 1727S w miejscowości Gulzów" w ramach zadania "Modernizacja chodników i nawierzchni"
- "PRZEBUDOWA CHODNIKÓW MIEJSKICH PRZY PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2".
- "Przebudowa dróg gminnych w gminie Pałecznica"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





