eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBUDOWA PŁYTY POSTOJOWEJ DLA SAMOLOTÓW PO ZACHODNIEJ STRONIE ISTNIEJĄCEJ PŁYTY PPS-1 W MIĘDZYNARODOWYM PORCIE LOTNICZYM KATOWICE W PYRZOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Katowice: BUDOWA PŁYTY POSTOJOWEJ DLA SAMOLOTÓW PO ZACHODNIEJ STRONIE ISTNIEJĄCEJ PŁYTY PPS-1 W MIĘDZYNARODOWYM PORCIE LOTNICZYM KATOWICE W PYRZOWICACH
Numer ogłoszenia: 13208 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Al. Korfantego 38, 40-161 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3927171, 3927202, fax 032 3927376.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice-airport.com
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.katowice-airport.com/gtlsa/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PŁYTY POSTOJOWEJ DLA SAMOLOTÓW PO ZACHODNIEJ STRONIE ISTNIEJĄCEJ PŁYTY PPS-1 W MIĘDZYNARODOWYM PORCIE LOTNICZYM KATOWICE W PYRZOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa płyty postojowej dla samolotów o powierzchni zabudowy - 13 636 m2 (w tym: płyta postojowa dla samolotów o nawierzchni z betonu cementowego o powierzchni - 10 295 m2, drogi techniczne i płyty postoju sprzętu o nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni -3 341 m2) po zachodniej stronie istniejącej płyty postojowej PPS1 (APRON1) MPL KATOWICE w Pyrzowicach wraz niezbędną infrastrukturą nawigacyjną i projektorową na nieruchomości będącej własnością GTL S.A. i oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 497/53, Kw. 60552. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - rozbiórki istniejących nawierzchni, - konstrukcji nawierzchni płyty postojowej z betonu cementowego, - nawierzchni dróg technicznych i płyt postoju sprzętu z kostki betonowej, - przebudowy oznakowania pionowego, - oznakowania poziomego i pionowego, - przebudowy oświetlenia krawędziowego, - oświetlenia projektorowego płyty postojowej, - przebudowy istniejących linii kablowych nn. i teletechnicznych, - studni kolektorowych w nawierzchni płyty postojowej samolotów, - odwodnienia płyty, - robót wykończeniowych tj. plantowanie terenu i wysiew mieszanki traw. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa: a) dokumentacja projektowa - projekt zagospodarowania terenu, - część lotniskowo-drogowa i sanitarna, - część elektryczna, - część konstrukcyjno-budowlana, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót c) przedmiary robót stanowiące integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4. Ponadto Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu: - bieżącą obsługa geodezyjną, oraz wykonać: - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - BIOZ (art. 21 a ustawy -Prawo budowlane, Dz. U. Z 2003 r. Nr 207, poz. 2016), - projekt zaplecza technicznego budowy wraz projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, - projekt organizacji robót, - szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy, - dokumentację powykonawczą w 3 egz. wraz z mapą zawierającą geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, - wszelkie prace, badania, ekspertyzy i opracowania potwierdzające prawidłowość wykonania robót zgodnie z warunkami określonymi w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. - całkowite wygrodzenie terenu robót ogrodzeniem pełnym o wysokości min. 2,5 m oraz odseparowanie części zastrzeżonej lotniska od terenu robót dróg technologicznych i zaplecza budowy. - sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu przed rozpoczęciem prac listy przedmiotów zabronionych do wnoszenia na teren strefy zastrzeżonej lotniska i przewozu w bagażu kabinowym oraz rejestrowanym pasażera zgodnie z Zarządzeniem nr 54/07 z dnia 03.09.2007r Prezesa Zarządu Górnośląskiego Towarzystwa Lotniczego S.A.. Szczegółową listę przedmiotów zabronionych określa Obwieszczenie Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 20.01.2005r. dostępne na stronie internetowej www.ulc.gov.pl.Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania wymogów objętych powyższym zarządzeniem 5. Lokalizacja płyty postojowej wymaga sprawdzenia przez Wykonawcę terenu budowy pod kątem obecności w gruncie przedmiotów wybuchowych i niebezpiecznych. W związku z tym, Wykonawca przed przystąpieniem do robót powinien zatrudnić specjalistyczną firmę zajmującą się pracami poszukiwawczo-sprawdzającymi, celem oczyszczenia placu budowy z ewentualnych niewybuchów i niewypałów. 6. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonane roboty wynosiła co najmniej 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Uwagi: 1. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace objęte przedmiotem zamówienia, w sposób uwzględniający charakterystykę i specyfikę pracy lotniska. Roboty będą prowadzone w trakcie czynnego lotniska. Wykonawca winien ująć i skalkulować w cenie oferty wszystkie utrudnienia z tym związane. 2. Lokalizacja zaplecza budowy Wykonawcy (wytwórni betonu, placów składowych materiałów)- w części zachodniej portu lotniczego. Drogi dojazdowe do zaplecza i placu budowy - drogi publiczne oraz drogi w ramach placu budowy. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zwołania zebrania, na którym Wykonawcy będą mogli zgłaszać swoje wątpliwości dotyczące SIWZ oraz obejrzeć miejsce lokalizacji terenu budowy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.51.10 - Roboty w zakresie budowy płyt lotniskowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.51.10 - Roboty w zakresie budowy płyt lotniskowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 25.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 170 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.spełniają warunki wymienione w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Jako roboty odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, Wykonawca musi się wykazać: - wykonaniem co najmniej jednej roboty budowlanej na wykonanie nawierzchni o powierzchni nie mniejszej niż 13 000 m² w technologii z betonu cementowego wraz z robotami odwodnieniowymi, elektrycznymi i teletechnicznymi. Wykonanie wyżej wymienionej roboty zostanie uznane przez Zamawiającego, jeżeli była ona wykonana w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (dzień wszczęcia postępowania to dzień ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z art. 40 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie i będzie potwierdzona dokumentem, z którego będzie wynikać, że została wykonana należycie. c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, takimi jak: - kierownik budowy, który posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz który posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenie na tym stanowisku, - kierownik robót: a) sanitarnych, b) elektrycznych, c) teletechnicznych d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, e) posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w kwocie co najmniej 7mln złotych. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca nie spełniający warunków udział w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ustawy. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty lub oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe wspólników spółki. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, o których mowa w punkcie 1.1.b, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, o których mowa w punkcie 1.1.c opisu warunków udziału w postępowaniu , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, tj.: kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych, kierownik robót elektrycznych, kierownik robót teletechnicznych, posiadają uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, sanitarnych, cieplnych i wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający wymaga również dołączenia do oferty zaświadczeń przynależności tych osób do właściwych izb samorządu zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez te osoby. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 7 mln złotych. B. Informacje dotyczące Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie A 1, 2 i 4 składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie A 3 składa oświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8. 3. Dokumenty o których mowa w punkcie B 1 a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w punkcie B 1 c , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w punkcie B zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia Wykonawcy lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt B 3 stosuje się odpowiednio. C. Informacja dotycząca składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 2. Każdy z Wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych i dołączyć dokumenty wymienione w punkcie A 1, 2, 3, 4 3. Warunki udziału w postępowaniu w zakresie: opisu warunków udziału w postępowaniu b, c i e muszą zostać spełnione przez wszystkich Wykonawców wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice-airport.com ; http://www.katowice-airport.com/gtlsa/przetargi.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GTL S.A MPL Katowice w Pyrzowicach ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: GTL S.A. MPL Katowice w Pyrzowicach ul. Wolności 90, 42-625 Ożarowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.