Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-12
Świebodzin: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na wydatki nieznajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetu Powiatu Świebodzińskiego na 2009 r.
Numer ogłoszenia: 132055 - 2009; data zamieszczenia: 12.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Kolejowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4755307, faks 068 4755305.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na wydatki nieznajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetu Powiatu Świebodzińskiego na 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaciągnięcie długoterminowego kredytu bankowego na wydatki nieznajdujące pokrycia w planowanych dochodach budżetu Powiatu Świebodzińskiego na rok 2008 na podstawie uchwały nr XXXIII/221/09 Rady Powiatu Świebodzińskiego z dnia 25 czerwca 2009 r. - kwota kredytu 5.000.000 zł (słownie: pięć milionów złotych). 1. Okres kredytowania: od 2009 do 2014 roku. (6 lat), w tym zaciągnięcia kredytu: od zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 r. 2. Spłata kredytu nastąpi w 56 miesięcznych ratach (55 po 90.000 zł i ostatnia rata w wysokości 50.000 zł w latach od 2010 do sierpnia 2014. Płatność raty nastąpi w ostatnim roboczym dniu miesiąca. Spłata następować będzie w okresach miesięcznych przyjmując, że odsetki od wykorzystanego kredytu naliczane będą przy przyjęciu, że rok ma rzeczywistą liczbę dni - odpowiednio 365 lub 366. 3. Wypłata nastąpi w 4 transzach: - I transza do kwoty 2.000.000 zł do dnia 30.09.2009 r., - II transza do kwoty 1.500.000 zł do dnia 30.10.2009 r. - III transza do kwoty 1.000.000 zł do dnia 30.11.2009 r. - IV transza do kwoty 500.000 zł do dnia 31.12.2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców każdy z nich musi złożyć niżej wymienione dokumenty): - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem tj. aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 26 ust.1, w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu publicznego o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem tj. aktualny dokument potwierdzający, że wykonawca jest bankiem w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe, - wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ, - oświadczenie o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg zał. Nr 2 do SIWZ, - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika Nr 3 do SIWZ, - Zaakceptowane istotne postanowienia umowy wg załącznika nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Piłsudskiego 18, pok. nr 3, 66-200 Świebodzin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Kolejowa 2, sekretariat I piętro, 66-200 Świebodzin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Rozbudowa Świebodzińskiego Domu Kultury - etap II. Rozbudowa o dodatkową salę kinową oraz salę prób
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1239 Lubrza - Bucze - DK92
- Remont Obiektu przeznaczonego na realizację zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świebodzinie.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie Gminie Golub-Dobrzyń kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Nowogrodziec wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi na lata 2026-2029
- Kredyt długoterminowy w kwocie 4 426 118,06 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 2 927 291,00 zł oraz na sfinansowanie deficytu w budżecie w kwocie 1 498 827,06 zł
- Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 4 771 590,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 2 615 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Miasta Orzesze i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2026 do 31.12.2029r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.