eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie usług konserwacji, napraw instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji, urządzeń klimatyzacji i wentylacji.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-03

Opole: Świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji, urządzeń klimatyzacji i wentylacji.
Numer ogłoszenia: 132027 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Oleska 127, 45-233 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4580388, faks 077 4029209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.word.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji i urządzeń elektrycznych oraz świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji, urządzeń klimatyzacji i wentylacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji, przeglądów technicznych oraz usuwanie awarii i wykonywanie napraw urządzeń, instalacji i sieci wewnętrznych energetycznych o napięciu do 1 kV, oraz świadczenie usług konserwacji, usuwania awarii i serwisu automatyki oraz systemów sterowania urządzeń służących do klimatyzacji i wentylacji. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 części : Część nr 1 Świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji i urządzeń elektrycznych. Część nr 2 Świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji, urządzeń klimatyzacji i wentylacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia określją załączniki do specyfikacji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić wykonawcy zamówień uzupełniających o wartości nie większej niż 40% (Część nr 1-20%, Część nr 2 -20%) wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2, 50.73.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część nr 1 Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na świadczeniu usług konserwacyjnych instalacji i urządzeń elektrycznych, przez okres nie krótszy niż 1 rok każda. Część nr 2 Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : a) co najmniej dwóch usług polegających na świadczeniu usług konserwacyjnych instalacji i urządzeń klimatyzacji tj. obejmujących co najmniej 40 klimakonwektorów wraz agregatem wody lodowej każda, przez okres nie krótszy niż 1 rok każda; b) co najmniej jednej usługi polegającej na świadczeniu usługi konserwacyjnej central wentylacyjnych wraz z rozdzielnicami.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część nr 1 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia do wykonania odpowiedniej części zamówienia - zgodnie z poniższymi warunkami : a) co najmniej 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV oraz uprawnienia na wykonywanie pomiarów instalacji elektrycznych i odgromowych (świadectwo kwalifikacyjne D i E), zgodnie z ustawą Prawo energetyczne (Dz. U. nr 54 z 1997r. z późn. zm.). Część nr 2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi wymagane prawem uprawnienia do wykonania odpowiedniej części zamówienia - zgodnie z poniższymi warunkami : a) co najmniej 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji i dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV (świadectwo kwalifikacyjne D i E), zgodnie z ustawą Prawo energetyczne (Dz. U. nr 54 z 1997r. z późn. zm.), b) co najmniej 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji uprawniające do obsługi, napraw urządzeń zawierających substancje zubożające warstwę ozonową, zgodnie z ustawą o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz.U. nr 121 z 2004r. z późn. zm.), c) co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia energetyczne do obsługi urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych o mocy chłodniczej powyżej 50 kW (Dz. U. nr 89 z 2003r. z późn. zm.). Dopuszcza się wykazanie mniejszej liczy osób pod warunkiem spełniania przez te osoby warunków określonych w punktach a, b i c.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie dokonana zostanie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) formularz oferty, b) formularze cenowe, c) pełnomocnictwa, d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wymagane w przypadku, gdy wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Część nr 1, część nr 2. W przypadku : a) zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług ( VAT ), b) zmiany osoby/osób wykonujacych przedmiot umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.word.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opole , ul. Oleska 127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 09:00, miejsce: WORD Opole ul. Oleska 127 , sekretariat pokój 17 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji i urządzeń elektrycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącej konserwacji, przeglądów technicznych oraz usuwanie awarii i wykonywanie napraw urządzeń, instalacji i sieci wewnętrznych energetycznych o napięciu do 1 kV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług konserwacji, napraw instalacji, urządzeń klimatyzacji i wentylacji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług konserwacji, usuwania awarii i serwisu automatyki oraz systemów sterowania urządzeń służących do klimatyzacji i wentylacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.