eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › wykonanie robót remontowych w Szkole Podstawowej w Rzechcie, Gmina Sieradz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-17

Sieradz: wykonanie robót remontowych w Szkole Podstawowej w Rzechcie, Gmina Sieradz
Numer ogłoszenia: 132024 - 2008; data zamieszczenia: 17.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sieradz, ul. Warcka 8, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 043 8224843, fax 043 8224843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsieradz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych w Szkole Podstawowej w Rzechcie, Gmina Sieradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie robót remontowych w Szkole Podstawowej w Rzechcie, Gmina Sieradz. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Konserwację pokrycia dachowego na budynku szkoły. Konserwacja dachu polegać ma na zabezpieczeniu farbą antykorozyjną części pokrycia (połać od strony zachodniej). Pokrycie wykonane jest z blachy płaskiej na rąbek i ma spadek 90%. Przewiduje się zastosowanie farby Lowicyn lub Makor-tix (uprzednio jednak należy przeprowadzić próbę czy w/w farbę można stosować na istniejącą powłokę). W przypadku próby negatywnej należy dobrać inną farbę antykorozyjną w uzgodnieniu z inwestorem. Przed nałożeniem powłoki antykorozyjnej należy pokrycie oczyścić i odtłuścić. W ramach konserwacji pokrycia należy wykonać także naprawy tynku na kominach, obróbek blacharskich i orynnowania. Przewidziano także wymianę rur spustowych na rury spustowe z PCV wraz z lejami i kolankami. 2)Wymianę wewnętrznej stolarki otworowej. W ramach wymiany wewnętrznej stolarki otworowej należy wymienić drzwi do klas lekcyjnych na drzwi płytowe wzmocnione (płyta wiórowa otworowa) w okleinie CPL 07 mm w kolorze do uzgodnienia z użytkownikiem, drzwi do sali gimnastycznej na drzwi drewniane pełne, drzwi do piwnicy na drzwi stalowe pełne EI30 Do Sali komputerowej przewidziano drzwi antywłamaniowe z dwoma zamkami w klasie C. Drzwi z kuchni do świetlicy z okienkiem podawczym i blatem do wydawania posiłków. Podobnie jak drzwi do sklepiku szkolnego. Przewidziano także malowanie korytarzy farbami emulsyjnymi oraz wykonanie lamperii z tynku mozaikowego w korytarzach na piętrze i parterze oraz klatce schodowej. W pomieszczeniu pielęgniarki należy wykonać nową posadzkę z płytek gres oraz lamperię olejną i malowanie. 3)Remont sali gimnastycznej. W ramach remontu sali gimnastycznej przewidziano wykonanie nowej podłogi sportowej powierzchniowo sprężystej na krzyżowym ruszcie drewnianym z wykładziną sportową Linodur wraz listwowaniem i malowaniem linii. Ponadto przewidziano: -skucie tynku na ścianach szczytowych sali i wykonanie nowego tynku wzmocnionego siatką Rabitza lub równoważna -wykonanie osłon na grzejniki -pomalowanie całości wraz z wykonaniem gładzi gipsowych i wzmocnieniem ościeży narożnikami aluminiowymi Wykonawca udzieli na wykonane roboty remontowe i stolarkę otworową gwarancji jakości na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ ). c)oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5. do niniejszej SIWZ) d)oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ e)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) a)Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 4 robotami budowlanymi polegającymi na remoncie obiektów użyteczności publicznej o wartości (każda) co najmniej 50 000,00 PLN (brutto), W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przedkładane dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przez Wykonawcę muszą zawierać, co najmniej wskazanie Wykonawcy, podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, zakresu i wartości robót, daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), opinię podmiotu stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. b)Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i co najmniej 5 letnie (łącznie) doświadczenie w kierowaniu robotami w zakresie objętym zamówieniem W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Do załącznika należy załączyć dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w w/w załączniku posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i wpis do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane (jeżeli osoby wymienione w w/w załączniku uzyskały uprawnienia budowlane po 14 lutego 1995r.). 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)Złożą oświadczenie, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie składa Pełnomocnik lub wszyscy upoważnieni przedstawiciele Wykonawcy W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, Zamawiający wartość robót przeliczy na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia dotyczącego niniejszego zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.ugsieradz.com.pl/serwis/przetargi.jsp

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sieradz ul. Warcka 8 98-200 Sieradz Pok. Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.