Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-09
Narewka: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp
Numer ogłoszenia: 13198 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Browsk , Gruszki 10, 17-220 Narewka, woj. podlaskie, tel. 085 6858344, faks 085 6858677.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/browsk
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży bhp.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej w 2013 roku, wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 23.03.2007 r. nr 51 poz. 342); b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia-decyzje); c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001 r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia -decyzje); d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia -decyzje); e) Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia -decyzje); f) Zarządzeniem nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (http://www.lasy.gov.pl/dokumenty/zarządzenia -decyzje); g) jako odzież ochronna wg I kategorii ochronności Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia : a) termin płatności 14 dni od daty wystawienia faktury; b) nie przewiduje się zaliczek na poczet materiałów; c) forma zapłaty - jak w projekcie umowy; d) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest wykazać, że elementy umundurowania będące przedmiotem dostawy są zgodne z zapisami techniczno-technologicznej dokumentacji w/w zarządzeń Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych, przedstawiając Zamawiającemu kopie ważnego, wydanego przez Ośrodek Rozwojowo-Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, świadectwa zgodności elementów munduru będących przedmiotem dostawy ze wzorcem munduru leśnika zatwierdzonym przez Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych Zarządzeniem Nr 57 z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, kopia świadectwa winna być złożona Zamawiającemu przez Wykonawcę przed podpisaniem umowy; e) odbiór elementów umundurowania będzie realizowany w siedzibie wykonawcy, bądź jego stałym punkcie sprzedaży oddalonym od siedziby zamawiającego nie dalej niż 80 km przez uprawnionych do jego zakupu pracowników służby leśnej Nadleśnictwa Browsk; f) wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od momentu pobrania przez poszczególnych uprawnionych pracowników zamawiającego) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nieprzewiduje wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykonania przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie określonych uprawnień. W związku z powyższym Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej trzy dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawa umundurowania do jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży pożarnych lub innych służb mundurowych) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie w systemie spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę potwierdzającego spełnienie warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto bez konieczności zmiany umowy. Strony ustalają, że dopuszczają zmiany ilości i rozmiarów poszczególnych elementów sortów mundurowych oraz odzieży roboczej w trakcie realizacji umowy pod warunkiem, iż cena wartości zamówienia po zmianach nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia (wartości umowy). Strony ustalają, iż dopuszczają możliwość redukcji zamówienia do wysokości 30 % wartości zamówienia (wartości umowy).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/browsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Browsk
Gruszki 10
17-220 Narewka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Browsk Gruszki 10 17-220 Narewka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Zakup i dostawa odzieży roboczej, ochronnej, ratowniczej, medycznej i kucharskiej
- "Dostawa odzieży roboczej, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Tarnowie - III postępowanie"
- DOSTAWA ODZIEŻY SPORTOWEJ I SPRZĘTU SPORTOWEGO
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej
- Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, pracowników gospodarczych oraz technicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.