eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Kielce: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych.
Numer ogłoszenia: 131940 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91862 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do urządzeń komputerowych wraz z ich dostawą i rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego - ul. Wojska Polskiego 65B Kielce. 2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane materiały były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w II półroczu 2009 roku, kompletne. 3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.42.00 -1 Płyty kompaktowe, 30.12.51.10-5 Toner do drukarek laserowych/faksów, 30.12.43.00.-7 Bębny do maszyn biurowych. 4. Szczegółowy opis oraz zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawiera dodatek nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Wypełniony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i podpisany przez Wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty Wykonawcy. W cenie muszą być zawarte wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia i jego rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego. 5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi szczegółowo w dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 6. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie wyłącznie materiały wyprodukowane przez producentów urządzeń wymienionych w dodatku nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Produkty oryginalne winny być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy) oraz posiadać aktualną gwarancję. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty fabrycznie nowe, nie regenerowane i nie posiadające żadnych elementów pochodzących z recyklingu, czy też elementów wcześniej używanych, czy modyfikowanych. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych powinny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności zagwarantowana winna być nie gorsza jakość wydruku, pojemność, wydajność. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element. Produkty równoważne powinny posiadać gwarancję nie krótszą niż produkty oryginalne tego samego rodzaju. Jeśli oryginalny produkt posiada rozszerzoną gwarancję producenta tj. taką której termin liczony jest od momentu zainstalowania w urządzeniu, produkt równoważny musi posiadać gwarancję udzieloną na tej samej zasadzie. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów równoważnych. Wykonawca musi zagwarantować, że w przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów równoważnych, pokryje koszt naprawy uszkodzonego sprzętu, a jeżeli naprawa okaże się niemożliwa do usunięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kwoty stanowiącej równoważność uszkodzonego sprzętu lub wymiany na sprzęt równorzędny. Ocena uszkodzenia dokonana zostanie przez autoryzowany serwis uszkodzonego sprzętu na koszt Wykonawcy. Jeśli urządzenie będące na gwarancji ulegnie awarii w wyniku stosowania materiałów równoważnych i Zamawiający utraci gwarancje producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie oferowane materiały równoważne winne być oznaczone przez podanie ich nazwy, symbolu, pojemności i producenta. Wykonawca oferujący produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem). W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 8. W przypadku wystąpienia uszkodzeń dostarczonego przedmiotu zamówienia powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany na wolny od wad. Wymagany przez Zamawiającego czas reakcji na wymianę przedmiotu zamówienia wynosi 2 dni robocze, licząc od chwili zgłoszenia faksem przez Zamawiającego (z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy). 9. Zamawiający nie podzielił niniejszego zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.42.00-1, 30.12.51.10-5, 30.12.43.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KSEROSERWIS P. Kowal, M. Nowak, G. Nowak, ul. Wesoła 51, 25-363 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65093,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54238,00

  • Oferta z najniższą ceną: 54238,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97171,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.