eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa urządzeń techniki biurowej na potrzeby I/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Kielce: Dostawa urządzeń techniki biurowej na potrzeby I/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a
Numer ogłoszenia: 131916 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Kielcach, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3677100, fax 041 3677391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń techniki biurowej na potrzeby I/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń techniki biurowej na potrzeby I/ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a. Całkowita wielkość zamówienia: postępowanie o wartości poniżej 137.000 Euro. W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 1) niszczarki dużej - 1 szt. 2) niszczarek małych - szt. 20, 3) telefaksów laserowych ze słuchawką - szt. 5, 4) urządzeń wielofunkcyjnych - szt. 10

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.12.11.00 - Urządzenia fotokopiujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 1) przystępując do I części zamówienia (dostawa niszczarek) - 1.060,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćdziesiąt złotych), 2) przystępując do II części zamówienia (dostawa urządzeń wielofunkcyjnych) - 920,00 zł (słownie: dziewięćset dwadzieścia złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wnieśli wadium, nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 ze zm.) zwanej dalej u.p.z.p., spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., oraz 1) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy z których każda obejmowała urządzenia techniki biurowej o wartości dostawy min. 25.000,00 zł brutto każda (przystępując do części I lub części II zamówienia albo I i II części zamówienia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) dowód wniesienia wadium na zasadach określonych w specyfikacji, 2) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p. oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych należycie przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw które obejmowały urządzenia techniki biurowej o wartości dostawy min. 25.000,00 zł brutto każda (przystępując do części I lub części II zamówienia albo I i II części zamówienia) z podaniem wartości, terminu, miejsca dostawy oraz zleceniodawcy (zgodny z załączonym wzorem - załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty, potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie (np. referencje).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: osobiście: Kielce, ul. Piotrkowska 12, pok. 603, VI piętro pocztą: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Samodzielny Referat ds. Zamówień Publicznych ul. Piotrkowska 27 25-510 Kielce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2007 godzina 10:00, miejsce: osobiście: Kielce, ul. Piotrkowska 12, pok. 603, VI piętro pocztą: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Samodzielny Referat ds. Zamówień Publicznych, ul. Piotrkowska 27, 25-510 Kielce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa niszczarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 1) niszczarki dużej - 1 szt. 2) niszczarek małych - szt. 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby I/ZUS w Kielcach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres zamówienia wchodzi dostawa: 1) telefaksów laserowych ze słuchawką - szt. 5, 2) urządzeń wielofunkcyjnych - szt. 10..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.13.00-7, 30.12.11.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.