Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Nowa Karczma: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Liniewko Kościerskie (ZP-34/PN-III/07)
Numer ogłoszenia: 131860 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Nowa Karczma, ul. Kościerska 9, 83-404 Nowa Karczma, woj. pomorskie, tel. 058 6877127, fax 058 6877171.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowakarczma.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Liniewko Kościerskie (ZP-34/PN-III/07).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rozbudowa ujęcia wody w miejscowości Liniewko Kościerskie (dz. nr 122/1 i 122/3) z odprowadzeniem wód popłucznych po ich sklarowaniu do istniejącego rowu melioracyjnego (dz. nr 108/1) 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych: 2.1. Roboty ziemne związane z wykonaniem robót kanalizacyjnych, wodociągowych, studni głębinowych, zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne, zbiornika wód popłucznych, zbiorników retencyjnych i budynku stacji uzdatniania wody: 2.1.1. Wykopy liniowe otwarte, umocnienia wykopów, 2.1.2. Wykopy jamiste otwarte, skarpowane do głębokości 3m, szalowane na głębokości 3-6m 2.1.3. Podsypka, obsypka, zasypka oraz wywóz i rozplantowanie nadmiaru gruntu pozostałego po zasypaniu wykopów, 2.2. Modernizacja istniejącej studni głębinowej nr 1 i wykonanie nowej studni głębinowej nr 3, 2.3. Wykonanie odcinków kanalizacji grawitacyjnej - Dn160 i Dn200 PVC, 2.4. Wykonanie odcinków rurociągów ciśnieniowych - Dn110, Dn160 i Dn200 PE, 2.5. Wykonanie studzienek PP Dn315, 2.6. Budynek stacji uzdatniania wody: 2.6.1. Wykonanie robót ogólnobudowlanych, 2.6.2. Wykonanie instalacji technologicznej uzdatniania wody wraz z orurowaniem, 2.6.3. Wykonanie instalacji wod-kan, 2.6.4. Wykonanie instalacij wentylacyjnej, 2.6.5. Wykonanie instalacji elektrycznej, 2.7. Wykonanie odprowadzenia wód deszczowych z dachu budynku kanalizacją deszczową grawitacyjną z rur PVC Dn160, 2.8. Wykonanie zbiornika wód popłucznych z kręgów betonowych DN1500 wraz z rurociągiem ciśnieniowym odprowadzającym wody popłuczne do rowu melioracyjnego, 2.9. Posadowienie zbiornika bezodpływowego na ścieki sanitarne V=5m³, 2.10. Wykonanie dwóch zbiorników retencyjnych V=50m³ prod. KOTŁOREMBUD, 2.11. Wykonanie wylotu betonowego odprowadzającego sklarowane wody popłuczne do istniejącego rowu melioracyjnego, 2.12. Wykonanie modernizacji i konserwacji istniejącego rowu melioracyjnego do odprowadzania wód popłucznych, 2.13. Wykonanie zagospodarowania terenu: 2.13.1. Wykonanie terenu utwardzonego z kostki betonowej, obrzeża betonowe, opaski wokół budynku i zbiorników retencyjnych, 2.13.2. Wykonanie terenu zieleni wokół budynku stacji uzdatniania wody, wykonanie trawników, zakrzewienia i zadrzewienia, 2.13.3. Wykonanie ogrodzenia terenu stacji uzdatniania wody.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.21.26 - Zakłady uzdatniania wody pitnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.21.26 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej Oryginalny kod CPV: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 28.28.21.15 - 28.28.21.15 Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z zakresem przedmiotu zamówienia i przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 800,000 zł obejmującą budowę lub rozbudowę (wykonanie studni głębinowej, budowa zbiorników retencyjnych, montaż i rozruch instalacji technologicznej uzdatniania wody) stacji ujęcia wody o wydajności min 40 m3/h 1.2.2. posiada niezbędny sprzęt techniczny, maszyny i urządzenia (Koparko-ładowarka 0,3 m3, samochód samowyładowawczy 10T, żuraw samochodowy 5 T) 1.3. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1.3.1. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do liniowych robót sanitarnych i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do robót konstrukcyjno-budowlanych bez ograniczeń, 1.3.2. co najmniej 10 pracownikami budowlanymi. 1.4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4.1. w okresie ostatnich trzech lat obrotowych osiągnął przychody ze sprzedaży min 3 mln zł rocznie - warunek uważa się za spełniony, gdy wykonawca w trzech latach osiągnął łączny przychód w wysokości 9 mln. 1.4.2. posiada środki finansowe (własne lub w ramach linii kredytowej) w wysokości nie mniejszej niż 30 % zaoferowanej przez siebie ceny ryczałtowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. 1.4.3. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę co najmniej 500.000 zł 1.5. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wartość części zamówienia powierzona przez Wykonawcę podwykonawcom nie może przekraczać 50 % zaoferowanej ceny brutto. 3. Użyje do realizacji zamówienia materiały i urządzenia określone w dokumentacji projektowej lub równoważne 4. Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania w ofercie, że Wykonawca w upływie terminu składania ofert spełnia wszystkie warunki określone w SIWZ, tzn. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie przedstawić niezbędne dokumenty potwierdzające (w sposób nie budzący żadnych wątpliwości) spełnienie przez Wykonawcę wszystkich warunków postawionych przez Zamawiającego w SIWZ 5. Warunki wymagane wobec Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 5.1. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi spełniać warunki określone w punkcie 5.1.1 i 5.1.5. 5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie łącznie muszą spełnić pozostałe warunki. 6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty, według zasady spełnia/ nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Harmonogram rzeczowo-finansowy, 3. Dowód wpłacenia / wniesienia wadium, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 (SIWZ) 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia (uprawnienia budowlane i zaświadczenia o przynależności do OIIB) 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je zaświadczeniem właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 8. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Skazanych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast tych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (według załącznika nr 2). 11. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (według załącznika nr 1). 12. Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat wykonywanych przez nich czynności, doświadczenia w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością powierzonej części zamówienia, zakresu robót i pozycji harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz wartość powierzonej część zamówienia (według załącznika nr 4), 13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzenie ma zawierać, co najmniej: nazwę i adres wykonawcy, nazwę i adres inwestora, datę wystawienia, termin wykonania robót, zakres robót, wydajność stacji uzdatniania wody. 14. Sprawozdania finansowe (bilans oraz rachunek zysków i strat), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 15. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 16. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 17. Oświadczenie o zastosowanych materiałach i urządzeniach (według załącznika nr 6) 18. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 19. Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ 20. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej lub pełnej wykonany na podstawie opisu przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/nowa_karczma/zamowienia/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Karczma ul. Kościerska 9 83 - 404 Nowa Karczma (opłata 400 zł).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Karczma (Sekretariat) ul. Kościerska 9 83 - 404 Nowa Karczma.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowo-rekreacyjnego przy Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 1" (...)
- Przebudowa drenażu Zespołu Szkół w Malawie w gminie Krasne - Etap I
- Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie działek numer ewidencyjny 660/1, 661/1 położonych w obrębie 0001- Chorzele miasto.
- Budowa przyłącza sieci ciepłowniczej do budynku przy ul. Konopnickiej 3
- Dostawa i montaż układu technologicznego uzdatniania wody wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej i AKPiA na stacji uzdatniania wody w Gorzyczkach, gm. Czempiń.
- Wykonanie otworu zastępczego nr 4 oraz likwidacja studni nr 1A na terenie ujęcia wód podziemnych w miejscowości Krzywonoś, Gmina Szydłowo, Powiat Mławski
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.