eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WaganiecTERMOMODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH I UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - I ETAP - REMONT (MODERNIZACJA) INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ C.O. ; C.W.U. i WODY ZIMNEJ W BUDYNKACH KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W MIEJSCOWOŚCI ARIANY 26 I WAGANIEC UL. DWORCOWA 11



Ogłoszenie z dnia 2007-08-01

Waganiec: TERMOMODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH I UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - I ETAP - REMONT (MODERNIZACJA) INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ C.O. ; C.W.U. i WODY ZIMNEJ W BUDYNKACH KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W MIEJSCOWOŚCI ARIANY 26 I WAGANIEC UL. DWORCOWA 11
Numer ogłoszenia: 131854 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Waganiec, ul. Dworcowa 11, 87-731 Waganiec, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2830044, fax 054 2830640.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugwaganiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJI OBIEKTÓW KOMUNALNYCH I UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - I ETAP - REMONT (MODERNIZACJA) INSTALACJI WEWNĘTRZNEJ C.O. ; C.W.U. i WODY ZIMNEJ W BUDYNKACH KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W MIEJSCOWOŚCI ARIANY 26 I WAGANIEC UL. DWORCOWA 11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remontu (modernizacji) instalacji wewnętrznej c.o., c.w.u. i wody zimnej w budynku mieszkalno- biurowym w miejscowości Ariany 26 i instalacji wewnętrznej c.o. w Wagańcu ul. Dworcowa 11.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wymagane - 3000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki; art. 22 Prawa Zamówień Publicznych (PZP). 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) wniosą wadium spełniające wymogi niniejszej SIWZ 6) złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu ( art.44 ustawy) Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się, zgodnie z art. 24 P Z P : 1) wykonawców , którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo - akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy PZP. a także : 1. Wykonawców, którzy nie spełnią wymagań określonych przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, 2. Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, 3. Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów, 4. Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępo¬wania, 5. Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, 6. Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która; zgodnie z art. 89 P Z P : 1. jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warun¬ków zamówienia, 2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozu¬mieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 3. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 4. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5. zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obli¬czeniu ceny, 6. w terminie 7 dni od dnia otrzymania za¬wiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachun¬kowej w obliczeniu ceny, 7. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1).Wypełniony formularz oferty - zał. Nr 1 2).Dowód wpłaty / wniesienia wadium . 3).Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków w związku z art. 22 ust.1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych - zał. Nr 4).Oświadczenie oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. Nr 3. 5).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , że profil działalności Oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6).Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych ( w przypadku, gdy uprawnienie osób podpisujących ofertę wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych należy złożyć oświadczenie, iż pkt 4 nie dotyczy przedmiotu zamówienia ). 7).Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 8).Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług podobnych do przedmiotu zamówienia (wykonane roboty dotyczące instalacji c.o.; c.w.u.; wody zimnej), z podaniem ich wartości, daty wykonania oraz zamawiających (załącznik nr 4). 9).Podpisany przez Oferenta na każdej stronie wzór umowy . 10)Zaświadczenie o nadaniu numeru statystycznego (REGON). 11)Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego o nadaniu numeru identyfikacji podatkowej (NIP). 12).Wskazanie przez Oferenta części zamówienia , której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje wykorzystanie podwykonawców) (załącznik nr 5) wraz z oświadczeniem podwykonawcy o gotowości współpracy. 13). Oświadczenie o sytuacji finansowej - załącznik nr 6. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 2.1.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia stosownie do art. 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.2.Oferta winna zawierać dokumenty wyszczególnione w pkt. 1 podpunkty 3,4,5,6,7,8,9,12,13 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugwaganiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Waganiec ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Waganiec ul. Dworcowa 11 87-731 Waganiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.09.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.