eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Przewozy otwarte dzieci z terenu gminy Malbork wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi i Zespołu Szkół w Gminie Malbork, w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018, na podstawie zakupu biletów miesięcznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-02

Malbork: Przewozy otwarte dzieci z terenu gminy Malbork wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi i Zespołu Szkół w Gminie Malbork, w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018, na podstawie zakupu biletów miesięcznych
Numer ogłoszenia: 131844 - 2015; data zamieszczenia: 02.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Malbork , ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6472807 w. 23, faks 055 6472807 w. 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmalbork.mojbip.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewozy otwarte dzieci z terenu gminy Malbork wraz z opiekunem do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi i Zespołu Szkół w Gminie Malbork, w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018, na podstawie zakupu biletów miesięcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz na godz. 8:00 uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi: Trasa 1: z miejscowości: Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 48 uczniów Trasa 2: z miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 35 uczniów Odwóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Nowej Wsi Poniedziałek-czwartek: godz. 13:35: Trasa 1: do miejscowości Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 34 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 24 uczniów godz. 14:30: Trasa 1: do miejscowości Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 14 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 11 uczniów Piątek godz. 12:40: Trasa 1: do miejscowości Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 48 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 35 uczniów Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Gminie Malbork: na godz. 8:00 Trasa 1: z miejscowości: Lasowice Małe, Lasowice Wielkie AgroLawi, Pielica - 60 uczniów Trasa 2: z miejscowości: Szawałd, Kamienica - 42 uczniów Trasa 3: z miejscowości: Lasowice Wielkie, Tragamin - 69 uczniów Trasa 4: z miejscowości: Nowa Wieś, Kałdowo, Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 33 uczniów na godz. 10:30 Trasa 1: z miejscowości: Lasowice Wielkie AgroLawi, Lasowice Wielkie, Tragamin, Szawałd, Kościeleczki Stogi, Kałdowo, Cisy, Grobelno - 35 uczniów Odwóz uczniów z Zespołu Szkół w Gminie Malbork: godz. 13:30: Trasa 1: do miejscowości: Lasowice Małe, Lasowice Wielkie AgroLawi, Lasowice Wielkie, Tragamin - 49 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Szawałd, Kamienica - 24 uczniów Trasa 3: do miejscowości: Kałdowo, Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 9 uczniów godz. 14:30: Trasa 1: do miejscowości: Szawałd, Kamienica, Tragamin - 39 uczniów Trasa 2: do miejscowości: Lasowice Małe, Lasowice Wielkie AgroLawi, Lasowice Wielkie - 55 uczniów Trasa 3: do miejscowości: Kałdowo, Grobelno, Kraśniewo, Cisy, Stogi, Kapustowo, Kościeleczki osada, Kościeleczki - 24 uczniów Trasa 4: do miejscowości: Nowa Wieś (Lipowiec) - 4 uczniów godz. 15:20: Trasa 1: do miejscowości: Lasowice Wielkie AgroLawi, Lasowice Wielkie, Tragamin, Szawałd, Kościeleczki Stogi, Kałdowo, Cisy, Grobelno - 35 uczniów.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 Pzp. Zostaną one udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia przedmiotu zamówienia, której wcześniej nie można było przewidzieć.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem aktualnej na czas trwania zamówienia licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie. Ponadto oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia w zakresie art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; tj.: dysponują co najmniej ośmioma w pełni sprawnymi pojazdami przystosowanymi do przewozu uczniów. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru dostępnego Wykonawcy usług wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Ponadto oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej sześcioma opiekunami i co najmniej sześcioma kierowcami posiadającymi uprawnienia przewidziane prawem - dokumenty stwierdzające uprawnienia do kierowania autobusem (kategoria D) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest przedstawienie wykazu osób przewidzianych do wykonania zamówienia /kierowcy+ opiekunowie/ Ponadto oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (spełnia / nie spełnia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W ramach tego warunku wykonawca zobowiązany jest do: złożenia oświadczenia, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz przedstawienia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ponadto oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (spełnia / nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość bezpłatnych kilometrów do wykorzystania przez Zamawiającego w roku szkolnym - 10
  • 3 - Cena brutto za 1 km wynajęcia autobusu przez Zamawiającego, ponad limit bezpłatnych kilometrów - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmalbork.mojbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej: http://ugmalbork.mojbip.pl/ lub w Urzędzie Gminy Malbork ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork pok. Nr 1b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Malbork ul. Ceglana 7, 82-200 Malbork pok. Nr 1 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dodatkowych informacji można uzyskać: tel.: (0-55)647-28-07 w. 22 e-mail: sekretarz@gmina.malbork.pl lub w GZEAS Malbork pod nr tel. (0-55)647-27-04..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.