eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodelBudowa i przebudowa dróg gminnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-12

Chodel: Budowa i przebudowa dróg gminnych.
Numer ogłoszenia: 131797 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodel , ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, woj. lubelskie, tel. 81 827 73 10, faks 81 827 73 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i przebudowa dróg gminnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: Przebudowa drogi gminnej nr 113487L w m. Granice , na odcinku o długości 900 mb. Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe i ziemne, wykonanie warstwy górnej podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego - 4 175,75 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych - 3 365,75 m2 i warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 3 275,90 m2, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm - 900,00 m2. Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 113484L w m. Chodel, na odcinku o długości 0,439 km. Zakres robót obejmuje: wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm i o Rm = 5 MPa, gr 15 cm - na powierzchni 1571,16 m2, a także na zjazdach - na powierzchni 197,38 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 80 mm - 1768,54 m2 Część III: Budowa drogi gminnej nr 113485L w m. Ratoszyn Drugi Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa gr. 15 cm - 2477,96 m2, podbudowa górna z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 2434,06 m2, warstwa wiążąca gr. 6 cm - 2390,16 m2, warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2994,04 m2, roboty wykończeniowe, zieleń. Część IV: Przebudowa drogi gminnej nr 108244L w m. Ratoszyn Pierwszy Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie warstwy górnej podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego - 4 761,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych - 3 279,80 m2 i warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 3 174,00 m2, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - 1 587,00 m2. Część V: Przebudowa drogi gminnej nr 108154L w m. Siewalka, na odcinku o długości 600 mb. Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie warstwy górnej podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego - 2 400,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych -1 860,00 m2 i warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 1 800,00 m2, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm - 600,00 m2. Część VI: Przebudowa drogi gminnej nr 108237L w m. Książ, na odcinku o długości 600 mb. Zakres robót obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie warstwy górnej podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego - 2 400,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych -1 860,00 m2 i warstwy ścieralnej gr. 4 cm- 1 800,00 m2, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm - 600,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarach robót i kosztorysach ofertowych (zał. nr 10, 11, 12, 13, 14, 15)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje realizację zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dowodów i oświadczeń załączonych do oferty. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonych przez Wykonawcę dowodów. Wykonawca musi wykazać się w Wykazie robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonaniem co najmniej:trzech robót polegających na budowie/przebudowie/modernizacji dróg o wartości brutto ok. 300 000 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wg załącznika nr 5 do SIWZ). Załączenie dowodów potwierdzających powyższe - zgodnie z § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 2013 poz. 231). Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do ofertydowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedłoży: a) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wg załącznika nr 6 do SIWZ). b)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 7 do SIWZ). Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonym w art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do oferty, z zastrzeżeniem, że w przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w oświadczenia muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. Zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dowodów i oświadczeń z wymogami przedstawionymi w SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony druk oferta - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, - pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy), - zakres (części) przedmiotu zamówienia, który wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom - zał. nr 9 - kosztorysy ofertowe, sporządzone na podstawie zał. nr 10,11, 12,13,14,15 w formie papierowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wg § 31 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugchodel.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2016 godzina 10:00, miejsce: UG Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROW 2014-2020, Działanie: Podstawowe usługi i odnowa Wsi na obszarach wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 113487L w m. Granice , na odcinku o długości 900 mb.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe i ziemne, wykonanie warstwy górnej podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego - 4 175,75 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych - 3 365,75 m2 i warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 3 275,90 m2, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm - 900,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót - zał. nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 113484L w m. Chodel, na odcinku o długości 0,439 km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm i o Rm = 5 MPa, gr 15 cm - na powierzchni 1571,16 m2, a także na zjazdach - na powierzchni 197,38 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 80 mm - 1768,54 m2 Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót - zał. Nr 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budowa drogi gminnej nr 113485L w m. Ratoszyn Drugi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy dolnej z gruntu stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa gr. 15 cm - 2477,96 m2, podbudowa górna z kruszyw łamanych gr. 15 cm - 2434,06 m2, warstwa wiążąca gr. 6 cm - 2390,16 m2, warstwa ścieralna gr. 4 cm - 2994,04 m2, roboty wykończeniowe, zieleń. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót zał. nr 12..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 108244L w m. Ratoszyn Pierwszy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe, wykonanie warstwy górnej podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego - 4 761,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych - 3 279,80 m2 i warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 3 174,00 m2, utwardzenie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm - 1 587,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót - zał. nr 13,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 108154L w m. Siewalka, na odcinku o długości 600 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe, wykonanie warstwy górnej podbudowy gr. 10 cm z kruszywa łamanego - 2 400,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych -1 860,00 m2 i warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 1 800,00 m2, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm - 600,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w kosztorysie ofertowym - zał. nr 14..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa drogi gminnej nr 108237L w m. Książ, na odcinku o długości 600 mb..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty pomiarowe, wykonanie warstwy górnej podbudowy gr. 8 cm z kruszywa łamanego - 2 400,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej gr. 3 cm z mieszanek mineralno-bitumicznych -1 860,00 m2 i warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 1 800,00 m2, utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym 0-31,5 mm - 600,00 m2. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót - zał. nr 15..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.