Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Wałcz: zakup oprogramowania komputerowego w 2007r. (WSZ: 30247100-3, 30217230-4), wg załącznika nr 1 do SIWZ.
Numer ogłoszenia: 131766 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4094, ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 250 20 41, fax 0-67 250 21 26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup oprogramowania komputerowego w 2007r. (WSZ: 30247100-3, 30217230-4), wg załącznika nr 1 do SIWZ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup oprogramowania komputerowego w niżej wymienionym asortymencie: Lp. Nazwa asortymentu Kod CPV Ilość 1 Program do obróbki grafiki CorelDRAW Graphics Suite 12 PL BOX 30247100-3 4 2 Program Mapa Polski 2007 30247100-3 3 3 Program English Translator 30247100-3 30 4 Program Słownik angielsko-polski - polsko- angielski Oxford 30247100-3 20 5 Program Norton Ghost 12.0 PL 30247100-3 3 6 Program Winrar 30247100-3 60 7 Program Nawigator Mapa Europy 30247100-3 3 8 Microsoft Visio Standard 2007 PL BOX 30247100-3 1 9 Oprogramowanie Lex Gamma - 1stanowiskowe z rocznym abonamentem 30247100-3 3 10 Oprogramowanie Microsoft Acces BOX 30247100-3 6 11 Oprogramowanie Office 2003 profesjonal 30247100-3 1 12 Oprogramowanie- Mikrokomputerowy System Komórki Żywienia Zbiorowego-Konsumentversja 6.9.47 30247100-3 1 13 Program Norton System Works 2006 Premier PL 30247100-3 1 14 Nośnik pamięci Pen Drive 512 MB z kablem łączącym USB 30217230-4 47
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.71.00 - Oprogramowanie do obróbki rysunków i obrazów Kod CPV wg słownika 2008: 48.32.70.00 - Pakiety oprogramowania do rysowania i malowania 20.21.72.30 - 20.21.72.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, II. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli: przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1. przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w pkt I ppkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, IV. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w pkt I-III jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IX SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VIII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: I. Oświadczeń: 1. o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik nr 2, 2. oświadczenia (dotyczy spółek z o.o.), że Wykonawca do dnia podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu dokument (umowa spółki bądź uchwała zgromadzenia wspólników), że jest uprawniony do zaciągania zobowiązań w imieniu spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego - załącznik nr 4. II. Dokumentów: 1. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 1 lit. a składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Dokumenty, o których mowa w ust. II pkt 2 lit. a, b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. II pkt 1 lit. a, ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. I pkt 1 oraz ust. II pkt 1 lit. a. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: -pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), - wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, - oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, - umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warunki uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia a) można odebrać osobiście lub za zaliczeniem pocztowym w siedzibie Zamawiającego (budynek nr 5, pok.108).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna Jednostki Wojskowej 4094, budynek nr 5, pok. nr 1, ul. Kościuszki 24, 78-600 Wałcz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.09.2007.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Przestrzeń dla wszystkich - budowa integracyjnego placu zabaw przy Chełmińskiej i dostosowanie placu zabaw przy ul. Miłej dla osób z niepełnosprawnościami. PFRON w ramach Dostępna przestrzeń publiczna
- Remont ul. 1-go Maja w Wałczu
- Budowa dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w Strącznie (gm. Wałcz) wraz z wyposażeniem, windą zewnętrzna i zagospodarowaniem terenu
- "Budowa pomostu rekreacyjnego o konstrukcji stalowej na jeziorze Krąpsko"
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY MIEJSKIEJ WAŁCZ
więcej: przetargi w Wałczu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.