Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Sosnowiec: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski
ZSO 5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły
Numer ogłoszenia: 13166 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 , ul. Bohaterów Monte Cassino 46, 41-219 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 0-32 263 19 19, faks 0-32 263 19 19.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso5.sosnowiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO 5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla dzieci z klas III i dzieci specjalnej troski uczęszczających do ZSO Nr 5 - Szkoły Podstawowej Nr 38 w Sosnowcu w ramach zielonej szkoły. 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: 1. letniskowa miejscowość nadmorska, w kraju, z terenami spacerowymi przystosowanymi dla wózków inwalidzkich, 2. ośrodek położony w odległości do 500 m od brzegu morskiego spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.) 3. dojście do plaży dostosowane dla wózków - bez schodów 4. budynek mieszkalny całoroczny, c.o. w pokojach i łazienkach, zapewnione ogrzewanie budynku w przypadku niskich temperatur, ciepła i zimna woda bieżąca, z wyłączeniem campingów 5. wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego 6. teren ośrodka ogrodzony, z podjazdami dla wózków , dozorowany 7. obiekt wyposażony w sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w salę TV, salę dyskotekową ze sprawnym sprzętem nagłaśniającym, salę do zajęć korekcyjnych, salę (e) mieszczącą sprzęt typu: bilard, stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki. 8. obiekt wyposażony w boiska i sprzęt do gier zespołowych - piłka nożna, siatkówka, kometka, plac zabaw, miejsce na ognisko. 2. Termin pobytu: 1. jeden z trzech wskazanych terminów z możliwością przesunięcia o 2 dni - 09.05.-22.05.2011; 16.05.-29.05.2011; 30.05.-12.06.2011. 2. ilość dni pobytu - 14 dni (13 noclegów ) 3. warunkiem koniecznym jest wspólny pobyt w tym samym czasie w jednym ośrodku wczasowym obu grup dzieci. 3. Warunki zakwaterowania: dla dzieci klas III 1. pokoje bez łóżek piętrowych 2. pokoje 2 - 4 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju, - dla 55 dzieci 3. pokoje 2 osobowe : dla 4 opiekunów. 4. zakwaterowanie dzieci i ich opiekunów w całości na jednej kondygnacji, dla dzieci specjalnej troski 1. pokoje bez łóżek piętrowych 2. pokoje 2 - 4 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju, - dla 9 dzieci w tym 4 dzieci na wózkach 3. pokoje 2 osobowe: dla 1 rodzica z 1 dzieckiem niepełnosprawnym oraz dla 4 opiekunów dzieci niepełnosprawnych, 4. pokoje dla dzieci na wózkach winny posiadać odpowiednią powierzchnię umożliwiającą dojazd wózkiem do łóżka oraz poruszanie się wózkiem po pokoju, 5. łazienki z możliwością wjazdu wózkiem inwalidzkim (szerokość drzwi 90-100cm), 6. zakwaterowanie wszystkich dzieci specjalnej troski i ich opiekunów w całości na jednej kondygnacji, koniecznie na parterze, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę 7. jadalnia na parterze, w budynku, w którym grupa jest zakwaterowana. 4. Warunki żywienia: 1. pierwszym posiłkiem jest gorąca kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu 2. 3 posiłki + podwieczorek w ciągu dnia, bez bufetu szwedzkiego 3. posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców, przygotowywane zgodnie z zasadami HACCP 4. suchy prowiant i napoje w przypadku organizacji wycieczki całodniowej 5. suchy prowiant i napoje na drogę powrotną, 5. Dojazd i powrót: 1. transport w ciągu dnia autokarami klasy lux (wc, video, klimatyzacja) 2. dodatkowe miejsce w bagażniku lub autokarze dla 4 wózków inwalidzkich składanych 3. dwóch kierowców podczas przejazdu 4. ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie 6. Opieka medyczna: 1. całodobowa opieka pielęgniarska stacjonarna na terenie Ośrodka 2. lekarz dochodzący na każde wezwanie, 3. podstawowe lekarstwa przeciwbólowe i przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe w ramach kosztów 4. izolatka blisko pokoju pielęgniarki 7. Wykonawca zapewnia program rekreacyjno - kulturalny obejmujący: 1. trzy całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem i zapewnieniem kosztów wstępu do minimum 3 zwiedzanych obiektów 2. dwa ogniska z pieczeniem kiełbasek 3. organizacja imprezy pirackiej lub zaślubin z morzem 8. Wykonawca zapewnia bezpłatne korzystanie z: 1. sali dyskotekowej i sprzętu - 2 razy w tygodniu 2. sali do zajęć korekcyjnych - co 2 dzień 3. boisk i sprzętu sportowego - minimum 3 razy w tygodniu 9. Wykonawca zapewnia bezpłatny pobyt: 1. jednego opiekuna na 13 uczniów klasy III = 4 opiekunów 2. wszystkich opiekunów dzieci specjalnej troski = 4 opiekunów 3. koszt pobytu rodzica = 1osoba należy skalkulować na poziomie ceny pobytu dziecka 10. Wykonawca pokrywa koszt pobytu 2 osób kontrolujących obiekt przed rozpoczęciem pobytu uczniów zielonej szkoły 1- 2 dni w terminie kwiecień - maj ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przypisy wymagają wpisu do rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. spełnia - nie spełnia 2. aktualny wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych, zgodnie z ustawą o usługach turystycznych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.). spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykaz usług minimum 5 w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert tj. 2008 - 2010, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy (załącznik nr 1 do siwz) 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 2 do siwz) 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do siwz); 4. zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego bądź Powiatowego Inspektora ochrony Środowiska potwierdzające, że miejscowość w której zorganizowana zostanie zielona szkoła jest czysta ekologicznie (dot. roku 2011) - ostateczny termin dostarczenia przy podpisaniu umowy. 5. prezentacja fotograficzna, foldery, strona internetowa obiektu 6. pełnomocnictwo do udziału w imieniu wykonawcy, jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa 7. dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 PZP
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5
41 - 219 Sosnowiec
ul. Bohaterów Monte Cassino 46
tel/fax 32/263 - 19 - 19.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 41 - 219 Sosnowiec ul. Bohaterów Monte Cassino 46 sekretariat szkoły parter s. 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.03.2011.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych poza granicami kraju
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części.
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu Placówka wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028." Półkolonie zimowe, Kolonie letnie - 2 Części
- Kompleksowa organizacja wyjazdów studyjnych do europejskich ośrodków innowacji dla przedstawicieli podmiotów tworzących zachodniopomorski ekosystem innowacji
- Warsztaty kompetencji wychowawczych - stacjonarne oraz warsztaty kompetencji wychowawczych - wyjazdowe
- "Prowadzenie obsługi zwiedzających na terenie uroczyska "Zamek Czorsztyn" w okresie od 16 grudnia 2025 r. do 15 grudnia 2026 r. - ponowny "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





