eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Sukcesywne dostawy artykułów technicznych i produktów chemicznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Kalisz: Sukcesywne dostawy artykułów technicznych i produktów chemicznych.
Numer ogłoszenia: 131666 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49054 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy artykułów technicznych i produktów chemicznych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 niepodzielnych zadań: Zadanie nr 1: Sukcesywna dostawa wykładzin, listew przypodłogowych, elementów wykończeniowych olistwowania Zadanie nr 2: Sukcesywna dostawa armatury i osprzętu hydraulicznego Zadanie nr 3: Sukcesywna dostawa wyrobów hutniczych Zadanie nr 4: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych: sklejki, płyt wiórowych itp. Zadanie nr 5: Sukcesywna dostawa drzwi, zamków, samozamykaczy itp. Zadanie nr 6: Sukcesywna dostawa filtrów Zadanie nr 7: Sukcesywna dostawa materiałów elektrotechnicznych Zadanie nr 8: Sukcesywna dostawa artykułów malarskich i budowlanych Zadanie nr 9: Sukcesywna dostawa soli Zadanie nr 10: Sukcesywna dostawa produktów chemicznych do uzdatniania wody Zadanie nr 11: Sukcesywna dostawa zestawów testowych do badania wody Zadanie nr 12: Sukcesywna dostawa narzędzi ślusarskich i elektronarzędzi 1. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj produktów oraz ich parametry i orientacyjne ilości w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, iż ilekroć w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia opisano poprzez: wskazanie konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, znaków towarowych, patentów, należy to traktować jako przykładowe z uwagi na konieczność zachowania norm, parametrów technicznych i standardów. 2. W każdym przypadku gdzie produkt został opisany poprzez: wskazanie konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, znaków towarowych, patentów to przyjmuje się, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty jakościowo równoważne, spełniające równoważne normy parametry techniczne i standardy. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkty o parametrach takich samych bądź lepszych ( pod względem: konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, pojemność, wydajności, czasu schnięcia, składu chemicznego ) w stosunku do produktu wskazanego w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ.. Wykonawca którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę będzie miał obowiązek przedstawić odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność produktu oferowanego z produktem sprecyzowanym przez Zamawiającego, np. oświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczone materiały równoważne odpowiadają określonym normom, parametrom techniczny, standardom zamawianych produktów lub inny dokument potwierdzający równoważność jak również niestwierdzający różnic mających znaczenie techniczne i użytkowe ( w zakresie konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, pojemności, wydajności, czasu schnięcia, składu chemicznego) danego produktu do produktu określonego przez Zamawiającego. 3. Wszystkie oferowane wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, poza tym muszą posiadać: aktualne atesty PZH, aprobaty techniczne, certyfikaty zgodności, karty produktu, karty charakterystyki ( do Zad. nr 9, 10,11), świadectwa jakości ( do Zad nr 9,10,11), instrukcje obsługi ( do Zad. nr 11), dla podchlorynu sodu ( Zad. nr 10, pkt 1 ) wymagane są następujące dokumenty: atest PZH dopuszczający do stosowania w procesach dezynfekcji wody pitnej, karta charakterystyki zgodna z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowania ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), pozwolenie na wprowadzenie do obrotu, pozwolenie tymczasowe lub wpis do rejestru Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, zgodnie z art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 13.09.2002 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2002 nr 175 poz. 1433), oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dn. 22.05.2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych, świadectwo jakości produktu wystawione przez producenta dla każdej partii dostawy (Zamawiający może w każdym czasie obowiązywania umowy zażądać dokumentów, o których mowa powyżej, a Wykonawca którego oferta będzie wybrana i z którym Zamawiający zawrze umowę do ich niezwłocznego przedstawienia.) 4. Wszystkie dostarczane w opakowaniach artykuły posiadać mają: etykietę zawierającą informacje o produkcie m.in.: datę produkcji, termin użycia, wagę lub pojemność, opis sposobu użycia, zastosowania, dane techniczne lub chemiczne. 5. Na materiały nieobjęte określonym terminem przydatności Wykonawca udzieli 12- miesięcznej gwarancji jakości. 6. Ilości wskazane w załączniku nr 3 do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli. 7. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie następować sukcesywnie na podstawie składanych przez Zamawiającego pisemnych zamówień (dopuszcza się formę przekazywania zamówień faksem, bez konieczności sporządzania harmonogramu dostaw) w terminie: do 3 dni roboczych licząc od chwili złożenia zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt zabezpieczyć dostawy i ponosił będzie z tego tytułu pełną odpowiedzialność do momentu odebrania jej przez Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.19.00.00 - Różne materiały budowlane 24.96.00.00 - Różne produkty chemiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywna dostawa wykładzin, listew przypodłogowych, elementów wykończeniowych olistwowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Multi - Decor Sp. z o.o., Całowanie 111B, 05-480 Karczew, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12599,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16215,09

  • Oferta z najniższą ceną: 16215,09 / Oferta z najwyższą ceną: 35880,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sukcesywna dostawa armatury i osprzętu hydraulicznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62388,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54935,49

  • Oferta z najniższą ceną: 52829,98 / Oferta z najwyższą ceną: 54935,49

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Sukcesywna dostawa drzwi, zamków, samozamykaczy itp

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa AGAMET Grzegorz Trawczyński, ul. J. Elsnera 13, 92-504 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16179,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16534,28

  • Oferta z najniższą ceną: 16534,28 / Oferta z najwyższą ceną: 16534,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Sukcesywna dostawa filtrów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barbor Sp. z o. o., Skowarcz, ul. Klimatyczna 4, 83-032 Pszczółki, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4489,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5806,08

  • Oferta z najniższą ceną: 5806,08 / Oferta z najwyższą ceną: 8386,88

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Sukcesywna dostawa materiałów elektrotechnicznych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo el12 Sp. z o. o., ul. Św. Anny 5, 45-117 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 119384,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111274,62

  • Oferta z najniższą ceną: 111274,62 / Oferta z najwyższą ceną: 118555,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Sukcesywna dostawa artykułów malarskich i budowlanych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. Test Kłoda W i Olejnicka D Sp.J., ul. Ludowa 24, 71-700 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53165,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 53425,30

  • Oferta z najniższą ceną: 53425,30 / Oferta z najwyższą ceną: 65018,78

  • Waluta: PLN.

Część NR: 9   

Nazwa: Sukcesywna dostawa soli

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nest Jolanta Braun, ul.Morska 10, 76-032 Unieście, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10450,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14747,70

  • Oferta z najniższą ceną: 14747,70 / Oferta z najwyższą ceną: 25153,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 10   

Nazwa: Sukcesywna dostawa produktów chemicznych do uzdatniania wody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.W. Test Kłoda W i Olejnicka D Sp.J., ul. Ludowa 24, 71-700 Szczecin, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29178,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31106,70

  • Oferta z najniższą ceną: 31106,70 / Oferta z najwyższą ceną: 46142,22

  • Waluta: PLN.

Część NR: 12   

Nazwa: Sukcesywna dostawa narzędzi ślusarskich i elektronarzędzi

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo Usługowa AGAMET Grzegorz Trawczyński, ul. J. Elsnera 13, 92-504 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17194,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12904,78

  • Oferta z najniższą ceną: 12904,78 / Oferta z najwyższą ceną: 15922,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.