Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2007-08-01
Lublin: usługa wdrożenia wraz z dostawą Zintegrowanego Systemu Informatycznego, AM ZP/16/07
Numer ogłoszenia: 131639 - 2007; data zamieszczenia: 01.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 532-21-99, fax 081 5328903.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa wdrożenia wraz z dostawą Zintegrowanego Systemu Informatycznego, AM ZP/16/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na dostawie i wdrożeniu Zintegrowanego Systemu Informatycznego (zwanego dalej system) zapewniającego prawidłowa obsługę: a) księgowości wraz z analiza ekonomiczną i sprawozdawczością; b) kadry i płace uczelni wyższej; c) środków trwałych i gospodarki materiałowej. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej; 2. Dostawę, instalację i konfigurację niezbędnej infrastruktury informatycznej obejmującej: a) oprogramowanie bazodanowe (Oracle lub równorzędne), udzielenie licencji lub sublicencji; b) serwer (jeśli oferowany system wymaga - serwery) wraz z niezbędnym oprogramowaniem (system, oprogramowanie archiwizujące); c) inne oprogramowanie narzędziowe niezbędne do uruchomienia i prawidłowej eksploatacji oprogramowania. 3. Usługi niezbędne do uruchomienia i późniejszej eksploatacji systemu obejmujące: a) modyfikację oprogramowania w celu dopasowania go do specyficznych potrzeb użytkownika; b) instalację i konfigurację oprogramowania na serwerze i stacjach użytkowników; c) przeniesienie danych z dotychczas prowadzonych baz do nowego systemu; d) szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi technicznej z zakresu oprogramowania systemowego i baz danych; e) szkolenie pracowników wytypowanych do obsługi konkretnych aplikacji i modułów; f) usługi wdrożeniowe oraz asystę w pierwszym okresie eksploatacji; g) serwis gwarancyjny systemu w okresie 3 lat eksploatacji oprogramowania (obejmujący m.in. dostosowanie systemu do zmian legislacyjnych w zakresie Ustawy o Rachunkowości, ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, Kodeksu Pracy wraz z aktami wykonawczymi oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów); h) serwis gwarancyjny sprzętu w okresie 3 lat; i) w okresie eksploatacji systemu - serwis w miejscu instalacji systemu. 4. udzielenie licencji umożliwiających jednoczesną pracę przynajmniej 50 użytkownikom.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.23.70.00 - 72.23.70.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 12000,00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy stosownie do art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwaną dalej ustawy Pzp) spełniają następujące warunki: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i spełnią następujące ustalone przez Zamawiającego warunki szczegółowe: 1.1.prowadzą działalność w zakresie produkcji i/lub wdrożeń systemów informatycznych i serwisu oprogramowania; 1.2.dysponują i desygnują do wykonania przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia następujących funkcji: 1)Kierownik projektu - odpowiedzialny za całość wdrożenia - 1 osoba z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie kierowania realizacją co najmniej jednego podobnego zamówienia; 2)Kierownicy modułów: - 1 osoba z wykształceniem wyższym w zakresie F-K i 1 osoba z wykształceniem wyższym w zakresie K-P oraz doświadczeniem w prowadzeniu wdrożeń w zakresie wymienionych funkcjonalności podczas realizacji co najmniej jednego podobnego zamówienia; 3) oraz dysponują min 5 osobami o doświadczeniu zawodowym niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia; 1.3.wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat należycie zrealizowali co najmniej jedno zamówienie w szkole wyższej podobne do przedmiotu zamówienia; 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnią następujące warunki szczegółowe ustalone przez Zamawiającego: 2.1. wykażą się średnią wysokością przychodów rocznych ze sprzedaży z okresu ostatnich trzech lat obrotowych przed wszczęciem postępowania na poziomie co najmniejszym niż 3.000.000,00 PLN; 2.2. posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych; 2.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych; 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Definicja zamówienia podobnego: Zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia - to system obsługiwany przez co najmniej 50 nazwanych użytkowników oraz naliczający płace dla co najmniej 1000 rekordów płacowych. W przypadku składania ofert wspólnych warunki określone w pkt 1 i 2 mogą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę. Pozostałe warunki musi spełniać każdy z wykonawców. Ocena wykonawców zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych poniżej wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia oraz poniższych kryteriów: 1. prowadzenie działalność w zakresie produkcji i/lub wdrożeń systemów informatycznych i serwisu oprogramowania - za niespełnienie warunku - wykluczenie z postępowania; 2. dysponują i desygnują do wykonania przedmiotu zamówienia odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia następujących funkcji: 1) Kierownik projektu - odpowiedzialny za całość wdrożenia - 1 osoba z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie kierowania realizacją co najmniej jednego podobnego zamówienia - za niespełnienie warunku - wykluczenie z postępowania; 2) Kierownicy modułów: - 1 osoba wykształceniem wyższym w zakresie F-K i 1 osoba z wykształceniem wyższym w zakresie K-P oraz z doświadczeniem w prowadzeniu wdrożeń w zakresie wymienionych funkcjonalności podczas realizacji co najmniej jednego podobnego zamówienia - za niespełnienie warunku - wykluczenie z postępowania; 3) oraz dysponują min 5 osobami o doświadczeniu zawodowym niezbędnym do zrealizowania przedmiotu zamówienia - za spełnienie minimum - 2 pkt; - za każdą następną osobę - po 2 pkt, jednak nie więcej niż 10 punktów; 4. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat zrealizowali należycie co najmniej jedno zamówienie podobne do przedmiotu zamówienia; - za niespełnienie warunku - wykluczenie z postępowania; - za każde w publicznej szkole wyższej - 5 pkt, jednak nie więcej niż 15 punktów; - za każde w niepublicznej szkole wyższej - 2 pkt, jednak nie więcej niż 6 punktów; 5. wykażą się średnią wysokością przychodów rocznych ze sprzedaży z okresu ostatnich trzech lat obrotowych przed wszczęciem postępowania na poziomie co najmniejszym niż 3.000.000,00 PLN - za niespełnienie warunku - wykluczenie z postępowania; - za spełnienie warunku - 2 pkt; 6. posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 złotych - za niespełnienie warunku - wykluczenie z postępowania; - za spełnienie warunku - 2 pkt; 7. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 złotych - za niespełnienie warunku - wykluczenie z postępowania; - za spełnienie warunku - 2 pkt. Ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia wykonawca zobowiązany jest złożyć wniosek o dopuszczenie do udziału w negocjacjach z ogłoszeniem wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentami potwierdzającymi spełnienie tych warunków wskazanymi poniżej w niniejszym ogłoszeniu. Do kolejnego etapu postępowania zostaną dopuszczeni wykonawcy, którzy nie zostaną wykluczeni z postępowania oraz podczas oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zajmą miejsca od 1 do 5.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty określone w paragrafie 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form w jakich te dokumenty mogą byc składane (DZ.U. 2006 Nr 87 poz. 605); 7. Rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej w/w części sprawozdania, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające przychody - za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - powyższy dokument składają wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunku); 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - powyższy dokument składają wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunku); 9. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 złotych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia -powyższy dokument składają wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunku); 10. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług spełniających minimalny wymagany poziom określony w pkt 1.3 opisu warunków w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - powyższy dokument składają wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunku); 11. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w celu wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 1.2 opisu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia - powyższy dokument składają wykonawcy, którzy wykazują spełnienie warunku).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 40
- 2. Ocena wymagań użytkowych i funkcjonalnych - 40
- 3. Roczne koszty eksploatacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bogusława Stasikowska, Magdalena Matyjaszek tel. 081 532-21-99, fax 532-22-16; e-mail: m. matyjaszek @am.lublin.pl; b.stasikowska@am.lublin.pl; Al. Racławickie 1 pok. 219.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Akademii Medycznej Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin (pok.22)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zaleca się, aby Wykonawcy składający wniosek zamieścili go w kopercie (opakowaniu) opatrzonej adresem zwrotnym i zaadresowanej na adres Zamawiającego jak w sekcji I i oznaczonej Wniosek o dopuszczenie do negocjacji z ogłoszeniem - Nr sprawy: AM-ZP/16/07.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa opracowania dokumentacji projektowej dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku mieszkalnego KUL przy ul. Chopina 29 w Lublinie
- ZZP.260.1.43.2025 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej modernizacji istniejącego systemu SSWiN poprzez jego wymianę na system integrujący się ze sobą budynku CIiZT PL wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Dostawa sterylnych wyrobów okulistycznych
- Dostawa mebli na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 3 części.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy pomieszczeń oraz systemów dla potrzeb monitoringu centralnego w budynku CIiZT PL w Lublinie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa oprogramowania do zarządzania infrastrukturą IT wraz z wdrożeniem i wsparciem"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego wraz z wdrożeniem i konfiguracją zawiązana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Świadczenie usługi asysty technicznej i subskrypcji na aktualizację Zintegrowanego Systemu Informatycznego w Małopolskim Szpitalu Rehabilitacyjnym w Krzeszowicach oraz usług serwisowych on-line
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn
- Zakup klastra serwerowego, macierzy, zasilacza UPS, modułu bateryjnego i oprogramowania wraz z wdrożeniem
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





