Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-13
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i peryferyjnego do UKSW w Warszawie - etap I
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, do kontaktów: Dział Zamówień Publicznych - pok. 116 mgr Anna Kabulska - kierownik DZP, ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5618943, fax 022 5618944, e-mail: dzp@uksw.edu.pl, www.uksw.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i peryferyjnego do UKSW w Warszawie - etap I 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i peryferyjnego do UKSW w Warszawie - etap I. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: UKSW w Warszawie, ul. Dewajtis 5, ul. Wóycickiego 1/3. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Całkowita przewidywana wartość zamówienia na sprzęt i urządzenia komputerowe i peryferyjne w 2006 roku przekracza kwotę 60 000 euro. Zamówienie będzie ogłaszane i udzielane etapami. Niniejsze ogłoszenie dotyczy etapu I. Wartość etapu I zamówienia nie przekracza 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 2.
III.1) Wymagane wadium: Wadium dla niniejszego postępowania (etap I). Część I - 1940,00 zł Część II - 1730,00 zł Część III - 1340,00 zł 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) załączą dane o doświadczeniu wykonawcy potwierdzone wykazem 3 (trzech) zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat. HI.2.1.1) Status prawny - wymagane dokumenty 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów; 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, składa każdy z podmiotów. III.2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony z tytułu prowadzenia działalności na sumę co najmniej 100 000,00 zł. 2. Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na sumę 200 000,00 zł.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena - 100%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 25.04.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.04.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: do 26.06.2006; liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 25.04.2006, godzina 10:00, UKSW, ul. Dewajtis 5, p. 116.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.03.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Roboty utrzymaniowe w obrębie stopnia w km 8+620 rzeki Białej w m. Bielsko - Biała
- Wykonanie remontu konserwatorskiego murków oporowych wraz z elementami małej architektury (dwie rzeźby niedźwiedzi) na Rynku Nowego Miasta w Warszawie.
- Ubezpieczenie Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o. o. BZK 29 05 2025
- Dostosowanie pomieszczenia w celu utworzenia "Strefy Smaku" w Wojskowym Instytucie Medycznym - Państwowym Instytucie Badawczym
- Dostawa wody mineralnej
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej lekarza do Klinicznego Oddziału chorób wewnętrznych i endokrynologii w Szpitalu Wolskim Sp.zo.o. - II
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa wyposażenia pracowni TIK oraz pracowni przedmiotowych w 5 szkołach podstawowych w gminie Żnin
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Gorzędowie w ramach projektu pn.: "Naszą przyszłością lepsza edukacja"
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim oraz zakup tabletów
- Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku w 2025 roku"
- Zakup i dostawa różnego sprzętu komputerowego - laptopy, monitory, stacje dokujące
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.